به شرکت خدماتی شکیبا خوش آمدید
رام رایگان گوشی های هواوی 1
اهنگ 1
گوش پاکن برقی" target="_blank" >گوش پاک کن برقی 1
خرید ساعت دیواری چوبی" target="_blank" >خرید ساعت دیواری چوبی 1
خرید ساعت کاسیوخرید ساعت کاسیو 1
خرید شارژ رایتل 1
گروه انسانهای سبز 1
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی تهران و آدرس abtinpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 24078
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


شرکت خدماتی نظافتی شکیبا

تمیزکاری و امور منازل و شرکتها  
نگهداری از عزیزان سالمند بیمار معلول و کودکیاری
حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل همراه باماشین و نیروی مجرب
طراح پشتیبان و مشاوره در امور جشنها مهمانیها و پذیرایی از مجالس
شستشو خشکشویی و بخارشویی فرش موکت مبلمان پرده و دیوار
ساب و پولیش سنگ موزاییک و آجر
برطرف کردن کثیفی سیاهی و دوده نمای ساختمان سنگ آجر و ...
همراه با تکنولوژی روز و مدرنترین دستگاها و مواد شوینده خارجی
 



+ نوشته شده در جمعه 29 آذر 1392برچسب:,ساعت 20:41 توسط محسن بیوک خان |

معرفی کارهای شرکت مهرنیس 88895207-22855915

1 نظر               

اماده عقد قراردا با کیله کارخانجات وبیمارستانها،مدارس،دانشگاها،مراکز جهانگردی وتفریحی ،شهرداریها،بانکها ،سازماهای دولتی،وزارت خاه ها،وکلیه موسسات وشرکتهای خصوصی وغیرانتفاعی جهت امورات تنظیفی وتعمیر ونگهداری وبهره برداری از تاسیسات برودتی وحرارتی وصنعتی وارائه خدمات پشتیبانی اداری ومالی ودفتری ،تامین نیروی انسانی ،طبخ غذا واداره رستوران وبوفه ،سرویس ایاب وذهاب ،تعمیرونگهداری تجهیزات اداری ،پاسخ گویی تلفنی ،خدمات فنی ساختمان وخودرو ،امور خدمات شهرداری از قبیل تنظیف معابروخیابان ،رنگ کاری جدول ونرده ،جمع اوریزباله ،نمک پاشیوخط کشی خیابان ،اجرای دکوراسیون ونمای داخلی وخارجی ساختمان ،تولید ،توزیع وخرید وفروش انواع تجهیزات ولوازم وقطعات خودروهای سواری سبک وسنگین _واردات وصادرت وخرید وفروش کالاهای مجاز _بازاریابی داخلی وخارجی _ترخیص کالاهای شرکتها از گمرکات_مشارکت در مناقصه ها ومزایده ها _عقد قرارداد با اشخاص حقیقی وحقوقی _اخذ هرگونه وام وضمانت نامه از بانکها وموسسات مالی واعتباری به نام شرکت _ترهین اموال منقول وغیر منقول شرکت نزد بانکها وموسسات مالی واعتباری _اعطای نمایندگی واخذ نمایندگی شرکتهای داخلی وخارجی _ایجاد در داخل وخارج از شرکت_احداث واجاره سالن های اجتماعات جهت انجام همایش ،کنفرانس ها،سخنرانی ها و سالنهای ورزشی ورفاهی_فیلمبرداری صنعتی وغیر صنعتی برای کارخانجات وسازمانها وانجام کلیه فعالیتهای مرتبط با موضوع شرکت ارتباط دارد

 

 



+ نوشته شده در پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:,ساعت 18:50 توسط محسن بیوک خان |

 برق انداختن آشپزخانه با این روشها

مجموعه: خدمات مهرنیس                              

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه، آشپزخانه است، خانم‌های خانه‌دار قسمت زیادی از وقت خود را در آن می‌گذرانند و مهم‌ترین دغدغه خاطر آنان نیز تمیز و بهداشتی بودن این بخش از خانه است.
برای تمیز و ضدعفونی کردن سطوح و وسایل خانه مانند اجاق گاز، وان حمام، سرویس بهداشتی‌، شیشه، باز کردن لوله‌های ظرفشویی، سفید کردن و زدودن لکه‌های روی پارچه و البسه، تمیز و براق کردن وسایل فلزی و از بین بردن بوهای نامطبوع، محصولات متنوعی در فروشگاه‌‌ها عرضه می‌شود که بسیاری از آنان محتوی مواد شیمیایی زیان‌آور هستند.در اینجا با برخی از محصولات ساده موجود در خانه برای تمیز کردن آشنا می‌شوید.
سرکه سفید، مناسب‌ترین تمیزکننده با خاصیت ضدعفونی‌ کنندگی ملایم، برای سطوح گوناگون مانند کابینت‌ها، پیشخوان، بدنه داخلی و خارجی یخچال، اجاق گاز و ماشین لباسشویی است. سرکه از خود اثری روی سطوح به جای نمی‌گذارد و بوی آن نیز پس از مدت کوتاهی از بین می‌رود.حدود یک چهارم لیوان سرکه را در یک لیوان آب حل کنید و آن را روی سطوح مورد نظر اسپری کنید و با دستمال خشک پاک کنید. افزودن مقداری از گیاهان معطر یا عصاره طبیعی آنها به سرکه را نیز امتحان کنید تا ضمن تمیزی، از بوی خوش آنها نیز لذت ببرید.
پاک کردن چربی در آشپزخانه
برای پاک کردن روغن و چربی، مواد غذایی تازه ریخته شده روی اجاق، زدودن لکه‌های چربی داخل فر و شیشه آن، مخلوطی از مقدار مساوی جوش‌شیرین و نمک‌ پودر با کمی آب تهیه کنید و با مالش به وسیله دستمال نرم، نقاط مورد نظر را پاک کنید.
لکه‌های چربی قدیمی‌تر و چسبیده به اجاق، نیاز به زمان بیشتری دارند.برای زدودن آنها مقداری جوش‌شیرین را با کمی آب به صورت خمیر درآورید و روی نقاط مورد نظر بمالید و پس از چند ساعت با دستمال نرم و مرطوب تمیز کنید.
همچنین برای چربی و غذای سوخته و چسبیده به کف ظروف، آنها را با آب داغ خیس کنید و روی آنها مقدار کافی جوش‌ شیرین خشک بپاشید. پس از یکی دو ساعت مواد سوخته به راحتی از ته ظرف جدا می‌شود. روش سریع‌تر برای جدا کردن غذای سوخته از کف قابلمه‌های غیرآلومینیومی این است که مقداری آب در قابلمه بریزید و به آن یکی دو قاشق غذاخوری جوش‌شیرین اضافه کنید و روی اجاق، برای مدت کوتاهی به جوش بیاورید. دقت کنید که این روش برای ظروف آلومینیومی توصیه نمی‌شود زیرا می‌تواند باعث خوردگی این نوع ظروف شود.
تمیز کردن چربی سینک ظرف‌شویی
مخلوطی از مقادیر مساوی نمک پودر با جوش‌شیرین تهیه کنید و با کمی آب آن را به صورت خمیر درآورید .با این خمیر و با کمک یک دستمال نرم، سینک ظرف‌شویی را تمیز و براق کنید. اگر رسوب سفید آهکی به جامانده از آب شستشوی ظروف، منظره بدی به ظرف‌شویی استیل شما داده است، آخر شب یک دستمال یا حوله کاغذی را روی محل‌های مورد نظر پهن کنید و آن را با سرکه خیس کنید و صبح روز بعد، با آب بشویید. اگر فرصت صبر کردن ندارید،‌ خمیری از سرکه و نمک پودر درست کنید و با آن رسوب را بسایید تا به طور کامل پاک شود. همچنین نصف لیموترش تازه آغشته به نمک پودر نیز برای ساییدن و براق کردن سینک ظرف‌شویی استیل مناسب است.
ضدعفونی کردن تخته خرد کردن گوشت
تخته خرد کردن گوشت و مرغ حتی پس از شستشو با آب و صابون نیز می‌تواند به سرعت به محل تکثیر میکروب‌ها تبدیل شود. برای ضدعفونی‌ کردن کامل این سطوح و از بین بردن باکتری‌های خطرناک، پس از شستشو با آب و صابون یا مایع‌ظرف‌شویی، ابتدا آن را با سرکه و سپس با‌ آب اکسیژنه رقیق اسپری کنید.
جرم‌گیری کاشی و سرامیک
برای جرم‌گیری و تمیز کردن رسوبات آهکی و صابونی کاشی و سرامیک، از مخلوط سرکه یا آب لیمو و کمی نمک پودر، خمیر نرمی تهیه کنید و آن را روی کاشی و سرامیک بمالید و پس از حدود ۳۰ دقیقه با آب بشویید و یا اینکه یک دستمال نرم را در سرکه یا‌ آب لیمو خیس کنید و روی آن کمی پودر نمک بپاشید. با مالش این دستمال روی سطح سرامیکی، آن را تمیز و پرداخت کنید و پس از اتمام کار، آب بکشید. همچنین می‌توانید مقداری جوهرلیمو پودر شده مخلوط با مقدار مساوی نمک را روی یک دستمال نرم و مرطوب ریخته و مانند روش یاد شده استفاده کنید.
تمیز کردن شیشه و آینه
برای تمیز کردن شیشه و آینه نخست روزنامه‌های قدیمی را برای تمیز کردن شیشه‌ها نگاه دارید. تجربه نشان داده است که برای تمیز کردن شیشه‌ها، روزنامه مرطوب شده ضمن ارزان‌تر بودن، شیشه‌ها را در مقایسه با دستمال‌های پارچه‌ای بهتر تمیز می‌کند.
شستشوی شیشه‌ها در برابر تابش مستقیم آفتاب موجب باقی ماندن لکه روی شیشه‌ها خواهد شد. بنابراین برای کسب نتیجه بهتر سعی کنید شستشوی شیشه‌ها را در نور غیرمستقیم آفتاب یا در سایه انجام دهید. یک چهارم تا نصف لیوان سرکه را در یک لیتر آب ( چهار لیوان ) حل کنید و با روزنامه مچاله شده یا دستمال خیس شده در آن، شیشه‌های خانه را تمیز کنید.
یک چهارم تا نصف لیوان الکل را در حدود یک لیتر آب حل کنید و به‌ آن چند قطره مایع ظرف‌شویی اضافه کنید. برای تمیز کردن شیشه و ‌آینه در خانه از روش یاد شده استفاده کنید. این نکته مهم را فراموش نکنید که در صورت استفاده از الکل صنعتی، این محلول را از دسترس کودکان و افراد ناآگاه دور نگاه دارید.
تمیز کردن ظروف شیشه‌ای، چینی و لعابی
برای پاک کردن رسوبات به جا مانده از آب داغ و چای و قهوه و تمیزی و درخشندگی هر چه بیشتر ظروف شیشه‌ای، چینی و لعابی، خمیری از سرکه یا آب لیمو و نمک پودر تهیه کنید و آن را روی سطوح داخلی و بیرونی آنها بمالید و پس از حدود یک ساعت آب بکشید.
این نکته را هم بدانید که اضافه کردن کمی سرکه به آب مورد استفاده برای آب‌کشی ظروف شیشه‌ای مانند استکان و لیوان، موجب تمیزی و شفافیت بیشتر خواهد شد.
تمیز کردن و باز کردن لوله ظرف‌شویی
برای پاک کردن بقایای چربی و مواد غذایی در لوله ظرف‌شویی و جلوگیری از گرفتگی آن، هر چند گاه یک کتری آب‌جوش داخل آن بریزید یا اینکه مخلوط مساوی نمک و جوش‌شیرین را در سوراخ ظرف‌شویی بریزید و یک کتری آب‌جوش به آن اضافه کنید. همچنین برای رفع گرفتگی لوله تخلیه ظرف‌شویی، مقداری جوش‌شیرین و نمک را به نسبت مساوی مخلوط کنید و در سوراخ سینک بریزید و بلافاصله مقداری سرکه به این مخلوط اضافه کنید و در حد امکان راه آب را برای مدت کوتاهی ببندید. پس از مدتی، کار را با ریختن یک کتری آب جوش به اتمام برسانید. توجه داشته باشید که از ریختن مواد چرب و روغن داخل ظرف‌شویی خودداری کنید زیرا این کار علاوه بر تجمع چربی در لوله‌های تخلیه آشپزخانه، موجب گرفتگی این لوله‌ها در خانه شما یا خانه‌های زیرین آپارتمان‌های دیگر می‌شود و دردسرهای فراوانی برای شما و به ویژه دیگر همسایه‌ها فراهم می‌کند.
جرم‌گیری سماور
برای پاک کردن رسوبات آهکی به جامانده از آب داغ در کتری و سماور، سرکه و آب را به نسبت مساوی مخلوط کنید و آن را برای حداقل ۳۰ دقیقه در داخل کتری یا سماور بجوشانید، سپس با ساییدن به وسیله سیم ظرف‌شویی، رسوبات نرم شده را جدا کنید، یا اینکه محلول آب و سرکه را پس از جوشاندن، برای حدود یک شب تا صبح بگذارید تا رسوب حل شود. همچنین می‌توانید دو تا سه قاشق غذاخوری جوهرلیمو را در هر لیتر آب حل کنید و با روش یاد شده استفاده کنید.

به نقل از: سالارکیان

 



+ نوشته شده در چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:,ساعت 19:36 توسط محسن بیوک خان |

نظافت و طبیعت حرفه ماست با ما طبیعت را احساس کنید

تماس :

88895207-22855915



+ نوشته شده در سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:,ساعت 18:53 توسط محسن بیوک خان |

خدمات قابل ارائه         زندگی را با اوج پاکیزگی تجربه کنید

مرکز خدماتی مهرنیس با سابقه چندین ساله آماده ارائه خدمات ذیل به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد:
 

  • خانه تکانی داخل منازل با نیروی ماهر آقا یا خانم  
  • نظافت داخل منازل یا شرکتها بصورت برنامه ریزی شده با نوبت بندی کامپیوتری
  • نظافت راه پله ها و مشاعات آپارتمانی بصورت نوبت بندی شده و منظم
  • برگزاری جشنها و مناسبتهای شما با مهمانداری آقا و خانم
  • شستشوی فرش و موکت در محل تحت نظارت شما
  • خدمات برگزاری جشن تولد شامل: تم،کیک،غذا  جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید(جهت رزرو  تماس با شماره های ما تماس حاصل فرمایید)
  • ارایه تخفیف برای مشتریان فعال در ازای خرید از فروشگاهی دارای قرارداد

 



+ نوشته شده در دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:,ساعت 18:54 توسط محسن بیوک خان |

بهتر است خانه تان را آرام جارو کنید                                                                 شرکت مهرنیس

زمانی که می خواهید خانه را جاروبرقی بکشید باید بدانید که آهسته تر جارو کشیدن، بهتر است. با سرعت جاروکشیدن باعث می شود که مقدار بیشتری گردوغبار به هوا بلند شود و در هوا معلق بماند. درضمن همیشه حواس تان باشد که کیسه جاروبرقی را به محض پر شدن خالی یا تعویض کنید و البته باید این کار را در خارج از خانه انجام دهید. دکتر چارلز گربا، پروفسور میکروبیولوژی بالینی در دانشگاه آریزونا می گوید: «کیسه جاروبرقی پر ازمیکروب های خطرناکی مثل ای کولای و سالمونلاست. اگر در محیط خانه کیسه جاروبرقی را خارج کنید ممکن است این میکروب ها در هوا پخش شوند و روی همه چیز بنشینند و شما را مریض کنند.»

                                ● از شوینده های طبیعی استفاده کنید

برخی از صابون ها و مواد شوینده حاوی مواد مضر و سمی هستند. فتالات ها، یکی از خطرناک ترین این دسته از مواد است که در بعضی از اسپری های خوشبوکننده و معطر وجود دارد و می تواند باعث ناباروری و مشکلات بارداری شود. راه های مطمئن تری برای تمیز و خوشبو کردن هوای خانه وجود دارد؛ مثلا می توانید از گیاهان خوشبو و معطر یا عود استفاده کنید. مواد طبیعی، فاقد مواد شیمیایی مضر هستند واستفاده از آنها خطری ایجاد نمی کند.

● شیر آشپزخانه یکی از مناطق خطرناک خانه است

شیر کوچک فلزی آشپزخانه شما یکی از بهترین محل ها برای رشد انواع میکروب هاست. به هرحال باکتری ها و قارچ ها در محیط های مرطوب راحت تر رشد می کنند. این میکروب ها می توانند به ظرف ها و سایر وسایل آشپزخانه که از آنها استفاده می کنید، منتقل شوند. برای آنکه شیر آشپزخانه شما به منبع میکروب بدل نشود باید حداقل هفته ای یک بار آن را با آب گرم و ماده ضدعفونی کننده بشویید و سپس آن را با یک پارچه تمیز خشک کنید. اگر بتوانید شیر آب را بازکنید و در یک ظرف حاوی مواد ضدعفونی کننده قرار دهید نتیجه بهتری می گیرید

کیفیت شرکت مهرنیس درعمل شعار خود را ثابت می کند

02144216051

02177220570

09101537746



+ نوشته شده در یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:,ساعت 18:55 توسط محسن بیوک خان |

تأثیر کار خانه بر سلامت روان

نظافت و نظم دادن به وسایل خانه، ایجاد تنوع در دکوراسیون، تأثیر مثبتی بر روحیه افراد دارد و زندگی را از یکنواختی خارج می‌‌کند. حتی تنوع و تمیزی محیط اطراف خانه هم در پیشگیری از خمودگی و افسردگی بسیار تاثیرگذار است. امروزه ثابت شده افرادی که روزانه ۲۰ دقیقه به نظافت خانه می‌پردازند کمتر از سایرین در معرض افسردگی قرار دارند.

 

اگر هنگام تمیز کردن خانه و شستشو وقت زیادی صرف می‌کنید و در آخر هم هنوز فکر می‌کنید خوب تمیز نشده‌اند، باید بدانید که علایمی از وسواس در وجود شما نهفته است و باید به فکر درمان باشید. مهم‌ترین توصیه به خانم‌هایی که دچار این حس هستند، این است که هر چه سریع‌تر به یک روانشناس مراجعه کنند و بدانند که با شستشوی بیشتر و کارهای نظافتی طاقت‌فرسا چیزی جز خستگی و کمردرد را تجربه نخواهند کرد. از این جهت به وسواسی‌ها توصیه می‌کنیم حدالمقدور کارهای منزل را به سایر اعضای خانواده تفویض و یا از نیروهای خدماتی استفاده کنند.

 

فشار کار را تقسیم کنید

هدف از تمیز کردن منزل جز آسایش و سلامتی نیست، اما اگر همین امر، باعث به خطر افتادن سلامتی شود، باید تجدید نظر اساسی در روش آن، صورت گیرد. عدم مدیریت صحیح فرآیند کار خانه فشار زیادی را به خانم‌ها متحمل می‌کند که با تقسیم کارها در بلندمدت و همکاری موثر بین اعضای خانواده این فشار بین افراد مختلف و در بازه زمانی طولانی‌تر تقسیم شده و کار را ساده‌تر می‌کند. مثلا می‌توانید یک روز را به نظافت دیوارها و پنجره‌ها، روزهای بعد را به شستن پرده‌ها و به این ترتیب روزهای بعد را به یک نوع کار اختصاص داد. مهم این است که زمان به خوبی مدیریت شده و تقسیم کار صورت گیرد تا فشار از دوش یک نفر در خانه برداشته شود.

 

 آسیب‌ها و راه‌های پیشگیری

۱. درد مفاصل، آسیب ستون فقرات، گردن و کمر درد

از ظرف شستن شروع می‌کنیم؛ توصیه می‌کنیم برای شست و شوی طولانی مدت ظروف طوری بنشینید تا کمرتان با لگن شما زاویه ۹۰ درجه داشته باشد و حتماً مفصل زانو کمی بالاتر از ران باشد. اگر قرار است ایستاده به شست‌وشو یا نظافت ظروف بپردازید و مدت طولانی جلوی ظرفشویی باشید باید از زیرپایی استفاده کنید و هرازچند گاهی پای راست یا چپ خود را روی آن قرار دهید تا انحنای ستون فقرات شما تغییر کند و یک نقطه از آن تحت نیروی دائمی قرار نگیرد. نباید در حالت خم به جلو یا حالت قوز کرده بایستید. بعد از ۱۵ دقیقه ساکن ظرف شستن، دست از کار بکشید، کمی راه روید. این امر از بروز کمر درد‌های مزمن و آسیب‌های ستون فقرات جلوگیری می‌کند.

 

برای بلندکردن اجسام سنگین ابتدا نشسته، کمر را راست کرده و جسم را به آرامی بالا بیاورید. با بلند کردن نادرست یک جسم، ۱۰ برابر وزن آن به ستوان فقرات به ویژه در ناحیه کمر فشار وارد می‌شود. افراد باید با توجه به توانایی جسمی خود عمل کنند. جا‌به‌جایی بیش از حد توان آنها می‌تواند باعث بروز فتق دیسک و آسیب عصبی-نخاعی در ناحیه مهره‌های کمری شود.

 در هنگام آویزان کردن پرده‌ها، فشار زیادی به مهره‌های گردن و عضلات زنان وارد می‌شود. این عمل باعث می‌شود فرد از ناحیه مهره‌های گردن احساس درد کرده و ممکن است این عارضه در آینده به صورت فتق دیسک در مهره‌های گردنی فرد بروز پیدا می‌کند. توصیه می‌شود بعد از آویزان کردن قسمتی از پرده، کمی استراحت کرده، گردن خود را ماساژ داده و سپس به این کار ادامه دهند.

 

۲. آسیب‌های پوستی

استفاده از دستکش هنگام کار با مواد شوینده، بهترین شیوه برای حفاظت از پوست و ناخن‌هاست؛ سعی کنید تا آنجا که ممکن است از تماس مستقیم دست‌ها با انواع مواد شوینده و پاک‌کننده خودداری کنید. اگر پوست حساسی دارید بهتر است ابتدا یک دستکش نخی و سپس روی آن یک دستکش لاستیکی دست کنید؛

 

زیرا گاهی اوقات پوست به لاستیک دستکش حساسیت نشان می‌دهد. البته چنانچه از دستکش‌های آشپزخانه استفاده می‌کنید، بهتر است آنها را هر چند وقت یکبار تعویض کرده یا از دستکش‌های لاتکس که معمولا یکبار مصرف هستند، بهره ببرید؛ البته دقت داشته باشید دستکش‌ها نباید پاره بوده یا منفذی داشته باشد. همچنین دستورالعمل استفاده از مواد شوینده را نیز بخوانید و طبق آن عمل کنید. عدم رعایت موارد ایمنی در زمان استفاده از مواد ضدعفونی کننده و سفیدکننده می‌تواند آسیب‌های پوستی شدیدی را به همراه داشته باشد. این مواد منجر به خشکی شدید پوست شده و در درازمدت به اگزما تبدیل شود. خشکی، پوسته پوسته شدن، خارش و سوزش پوست از جمله علائمی است که نیاز به توجه و رسیدگی دارند. شکنندگی و خردشدن ناخن‌ها و جداشدن ناخن از قسمت زیرین نیز از جمله مشکلاتی است که می‌تواند در ناخن‌ها خودش را نشان دهد.

 

۳. آسیب‌های دستگاه تنفسی

هرکدام از شوینده‌ها PH و مواد شیمیایی مخصوص خودش را دارد و با کمک آنزیم‌هایش چربی‌ها و آلودگی‌ها را در خود حل می‌کند. مخلوط کردن این شوینده‌ها با هم می‌تواند باعث واکنش‌های شیمیایی خطرناک شده  و به سیستم تفسی آسیب برساند. مثلا مخلوط کردن هرچند جزئی وایتکس و جوهر لیمو گاز بسیار خطرناکی را تولید می‌کند که در محیط بسته خیلی زود می‌تواند باعث خفگی و مرگ شود. از این جهت توصیه می‌شود هنگام کار با مواد شوینده و ضد عفونی کننده پنجره را باز بگذارید و به هیچ عنوان در محیط بسته از آنها استفاده نکنید.

استفاده از مقادیر زیاد مواد شوینده نظیر وایتکس و جوهرنمک در مکان‌های فاقد تهویه مناسب هوا، می‌‌تواند به مخاط دستگاه تنفسی‌ فوقانی (حلق و بینی) و دستگاه تنفسی تحتانی (ریه‌ها) آسیب جدی وارد کند. مصرف این مواد در افراد بویژه افراد دچار تحریک پذیری راه‌های هوایی و مبتلایان به آسم و آلرژی بسیار خطرناک است. اولین و بهترین اقدام پس از بروز اختلال، قرار گرفتن در معرض جریان هواست، چرا که استنشاق هوای تازه، تنفس را تسهیل می‌کند و باعث ایجاد آرامش می‌شود. خوردن شیر نیز در این موارد توصیه می‌شود، چرا که مواد شوینده‌ای نظیر وایتکس، علاوه بر آسیب‌ رساندن به ریه و حنجره، مسمومیت‌های داخلی را هم باعث می‌شود.  به هنگام استفاده‌ ‌از شوینده‌های شیمیایی، استفاده از ماسک هم می‌تواند موثر باشد، اما وجود هواکش و بازکردن‌ ‌پنجره‌ها در این زمینه، می‌تواند تا حد زیادی از بروز آسیب‌های تفسی و آلرژی‌ها جلوگیری‌ ‌کند‌.

 



+ نوشته شده در شنبه 23 آذر 1392برچسب:,ساعت 21:29 توسط محسن بیوک خان |

با ما تماس بگیرید

شمال: 02122855915

شرق : 02177220588

غرب  : 02144216051

مرکز :  02188895207    

مدیریت : 09101537746  سالارکیان



+ نوشته شده در جمعه 22 آذر 1392برچسب:,ساعت 17:57 توسط محسن بیوک خان |

مجهز به انواع دستگاه های نظافتی

02188895207 - 02144216051 - 02122855915



+ نوشته شده در جمعه 22 آذر 1392برچسب:,ساعت 17:52 توسط محسن بیوک خان |

با ارائه بهترین سرویس دهی برای انواع اصناف



+ نوشته شده در جمعه 22 آذر 1392برچسب:,ساعت 17:46 توسط محسن بیوک خان |

یکبار اوج پاکیزگی را با ما تجربه کنید

_ارائه دهنده بهترین خدمات نظافتی به مجتمع های مسکونی و منازل و آپارتمانهای نوساز و شرکتها و ارگانهای دولتی

 

_نظافت کامل راه پله . شستشوی حیاط . پارکینگ . ضدعفونی کردن نرده ها .آسانسور . پاک کردن شیشه ها و درب ورودی

 

_نظافت داخل منزل . شستن دیوار . پاک کردن شیشه ها . نظافت کف ساختمان . نظافت کامل آشپزخانه . شست و شوی حمام و سرویس های بهداشتی و گرد گیری منزل

 

_خدمتکار خانم : جهت نظافت - مقطعی . هفتگی . ماهیانه

 

** با کادری مجرب و کم هزینه به طور موقت و دائمی **

 

_تاُمین نیروی انسانی خانم و آقا جهت پذیرائی مجالس و امور منزل

_تاُمین نیروی انسانی جهت سرایداری . نگهبانی . آبدارچی . یاغبانی

اعزام نیرو به تمامی نقاط تهران

 

 



+ نوشته شده در پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:,ساعت 20:40 توسط محسن بیوک خان |

این شرکت نظافتی درتهران بزرگ مفتخر است تابابهره گیری از

مدیریت تحصیل کرده و پرسنل تلاشگر و زحمتکش خود درزمینه های

-نظافت منزل

-نظافت محل کار

-نظافت راه پله

-تامین نیروی آبدارچی

-نظافتچی دائم و موقت

-نظافتچی خانم و آقا

-سرایداری-نگهبانی

-پذیرایی کردن ازمهمانان درمراسم ها وجشنها وتولدها

-تامین نیروی کار و پذیرایی برای نمایشگاه ها و شرکتها

وهمچنین کارهای خدماتی دیگر درزمینه ساختمانی اعم از

-داربست فلزی

-تاسیسات

-آسانسور(دارای پروانه ازوزارت صنایع)

-ونقاشی را با شعار کیفیت ومشتری مداری در اختیار

همشهریان محترم تهرانی قرار دهد.

 

انجام خدمات نظافتی و کلیه خدمات دیگر در تمام نقاط تهران:

غرب تهران,شرق تهران,شمال تهران,جنوب تهران

هرکجا که باشیدتایک ساعت آینده نیروی خدماتی خود را دریافت کنید.

 



+ نوشته شده در چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:,ساعت 19:20 توسط محسن بیوک خان |

اگر قصد نظافت مبلمان خانه را دارید این مطلب می تواند به شما کمک کند
طبیعی است که مبل ها در طول سال پاکیزگی خود را از دست بدهند و لازم باشد که حداقل در خانه تکانی پایان سال نظافت شوند.

رسول اكرم صلى‏ الله ‏عليه ‏و ‏آله: كودكان را دوست بداريد و به آنان مهربانى كنيد و هرگاه به آنها وعده داديد وفا كنيد زيرا آنها شما را روزى دهنده خود مى‏ دانند.

 

زیاد از آن زمانی نمی گذرد که مردم مبل ها را تنها در اتاق پذیرایی قرار داده و بر وی آن ملحفه های سفیدی می کشیدند و کسی حق استفاده از آنها را نداشت! مگر آن که مهمانی غریبه به خانه می آمد و برای چشم و هم چشمی هم که شده بود در آن روز از مبلها استفاده می شد. اما امروز بسیاری از خانواده ها اصطلاحا مبل نشین شده اند و حتی برای بعضی ها مبلمان کارکردهای دیگری نظیر میز غذاخوری، تخت خواب، میز کار و … نیز پیدا کرده است.


۱ – لکه های روی مبل همیشه باعث بد شکل شدن مبلمان خانه می شود؛ پس بهتر است آن ها را هرچه زودتر پاک کنید. پس یادتان بماند اگر نوشابه روی مبل ریخت آن را خیلی زود تمیز کنید، برای این کار کمی نمک روی لک بپاشید و سپس با اسفنجی خیس آن را پاک کنید تا اثری از لکه بر جا نماند.


۲ – اثری سوختگی یا زردی سیگار را هم می توانید با یک حبه قند از بین ببرید
روش کار هم ساده است. قند را روی لکه بمالید و آن قدر این کار را ادامه دهید تا پاک شود. اگر این لکه روی الیاف مصنوعی ایجاد شده باشد، می توانید با آبلیمو آن را پاک کنید.


۳ – اگر جنس رویه مبل شما از پارچه کرکدار است با کمی شیر آن را خیس و با مقداری پنبه لکه آن را پاک کنید و در آخر با آب و صابون لکه شیر را هم از بین ببرید.


۴ – لکه جوهر روی مبل را هم می توان از بین برد
مراحل کار به این ترتیب است؛ اول آن را خیس کنید و کمی نمک روی لکه بریزید، سپس با پنبه محل را تمیز کنید. راه دیگری هم وجود دارد، ابتدا محلول گلیسیرین و آمونیاک را روی لکه بمالید و سپس با آب و پودردستی رویه مبل را شست و شو دهید.


۵ – برای پاک کردن لکه چربی روی مبل هم باید کمی محلول نمک و الکل روی آن بمالید
اگر جنس رویه مبل پارچه ابریشمی باشد، راه ساده تری هم وجود دارد، با یک برگه کاغذ خشک کن روی قسمت لکه شده را بپوشانید و اتوی داغ را محکم روی آن فشار دهید تا لکه ناپدید شود.


۶ – و نکته آخر این که لکه برهای شیمیایی و آماده مصرف در فروشگاه ها وجود دارد که با خریدن آن ها می توانید اغلب لکه ها را پاک کنید. برای استفاده از این لکه برها حتما به روش مصرف آن دقت کنید و یادتان باشد بدون دستکش از این مواد استفاده نکنید.



+ نوشته شده در سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:,ساعت 19:25 توسط محسن بیوک خان |

در نظافت آشپزخانه‌تان اين 4جا را از قلم نيندازيد


1.کابينت‌ها


داخل کابينت‎ها تاريک است و هوا هم در آن جريان ندارد. اگر مواد غذايي در کابينت نگهداري شود، به محل امني براي حشراتي مانند سوسک تبديل مي‌شود. براي اينکه چنين اتفاقي نيفتد، بايد مواد غذايي را در ظروف دردار قرار داده و در کابينت بگذاريد؛ سطح داخل کابينت‌ها را به طور مرتب تميز کنيد و هر چند وقت يکبار در آنها را باز بگذاريد تا هوا جريان پيدا کرده و رطوبت‌شان از بين برود.


2.درِ اجاق گاز


معمولا سطح اجاق گاز را پس از هر بار پخت و پز تميز مي‌کنيم اما درِ اجاق گاز و سراميک‌ها و کاشي‌هاي اطراف اجاق گاز هم بايد تميز ‌شوند. هنگام پخت و پز، ذرات غذا روي اين سطوح مي‌نشيند و شرايط را براي رشد ميکروب‌ها و تجمع حشرات موذي فراهم مي‌کند. بنابراين توصيه مي‌‌کنيم هر وقت سطح اجاق گاز را تميز مي‌کنيد، درِ اجاق گاز و کاشي و سراميک‌هاي اطرافش را هم فراموش نکنيد.


3.قابلمه‎ها و ماهي‌تابه‎هاي درشيشه‎اي


جنس درِ اين قابلمه‌ها از شيشه و جنس کناره‌هاي آن از فلز است. معمولا در محل اتصال شيشه و فلز، مواد غذايي باقي مي‌ماند و اين محل به جايي براي رشد ميکروب‎ها تبديل مي‎شود. در صورتي که از اين ظروف استفاده مي‎کنيد، لازم است آنها را با دقت بيشتري شسته و ضدعفوني کنيد. کارشناسان بهداشت، استفاده از اين ظروف را توصيه نمي‎کنند.


4.تخته آشپزي


تخته آشپزي سطحي است که مواد غذايي مختلف مانند انواع گوشت و سبزي‌ها روي آن خرد مي‎شود. اگر تخته آشپزي، چوبي باشد؛ هنگام برخورد چاقو و ساطور شيارهايي روي آن ايجاد مي‎شود که مقداري از خونابه گوشت و مواد غذايي ديگر داخل آن باقي مي‌ماند و به محل تجمع ميکروب‎ها تبديل مي‌شود.



+ نوشته شده در دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:,ساعت 21:10 توسط محسن بیوک خان |