به شرکت خدماتی شکیبا خوش آمدید
رام رایگان گوشی های هواوی 1
اهنگ 1
گوش پاکن برقی" target="_blank" >گوش پاک کن برقی 1
خرید ساعت دیواری چوبی" target="_blank" >خرید ساعت دیواری چوبی 1
خرید ساعت کاسیوخرید ساعت کاسیو 1
خرید شارژ رایتل 1
گروه انسانهای سبز 1
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی تهران و آدرس abtinpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 24106
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


چطور خانه دار خوبی باشیم؟

فوت و فن | چطور خانه دار خوبی باشیم؟ داشتن خانه ای تمیز و مرتب وظیفه سختی است. به نظر می رسد به محض آن که خانه را تمیز می کنید، همسر و فرزندانتان آن را دوباره به هم می ریزند.
 

چند پیشنهاد ساده کمک می کند تا خانه دار خوبی بوده و خانه ای همیشه آماده برای ورود میهمان های سرزده داشته باشید:

1- برای آن که خانه را خوب و کامل تمیز کنید، برنامه ریزی نمایید. قسمت هایی که باید تمیز شوند مانند آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، زمین و پنجره ها را در نظر داشته باشید.

2- برای نظافت، یک برنامه پنج روزه در نظر بگیرید:

در روز اول و چهارم
کل خانه را گردگیری کنید. از برس های گردگیر و دستمال مناسب مبل استفاده کنید. روی مبل ها را جارو برقی بزنید. گرد و غبار پرده ها را با جارو برقی بگیرید.

روز دوم و پنجم
مواد غذایی باقی مانده و بی استفاده داخل یخچال را دور بریزید و یخچال را تمیز کنید. برای تلمبار نشدن لباس های کثیف، یک یا دو بار ماشین لباسشویی بزنید. در حالی که برنامه مورد علاقه تان می بینید، برای پر شدن لباسشویی، از همسر یا بچه ها کمک بگیرید.

به بچه ها یاد دهید لباس هایشان را در کشو مخصوص خود قرار دهند و قبل از بیرون آوردن اسباب بازی جدید، اسباب بازی قبلی را سر جای خود بگذارند.

روز سوم
این روز را به تمیز کردن کف زمین و کلیه سطوح سخت اختصاص دهید. کف زمین را طی و فرش ها را جاروبرقی بزنید.

3-مواد شوینده و ضدعفونی کننده را زیر سینک آشپزخانه و کابینت روشویی قرار دهید. شستشوی سریع و روزانه باعث می شود این قسمت ها همیشه تمیز و عاری از جرم باشند. با قرار دادن شیشه پاک کن در این قسمت، لکه های آینه ها و درهای شیشه ای را به راحتی پاک کنید.

4- بعد از هر حمام، آینه و روشویی را خشک کنید تا این قسمت همیشه تمیز به نظر برسد.

بعد از استحمام آخرین عضو خانواده، با استفاده از اسپری تمیزکننده مخصوص حمام(که برای دسترسی آسان زیر سینک قرار داده اید) این فضا را تمیز و ضدعفونی کنید.

5- شب ها قبل از خواب، دستشویی را با برس مخصوص سریع تمیز کنید.

با انجام روزانه این کارها خانه ای همیشه تمیز، مرتب و ضدعفونی شده خواهید داشت.

چطور خانه دار خوبی باشیم؟



+ نوشته شده در یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت 10:37 توسط محسن بیوک خان |

Automatic Floor Clean Machine Ride-on Scrubber Dryers Floor Sweeper Battery Type Sweeping Machine Manual Sweeper Escalator Cleaner
           
 (60-Seaclean) Three-in-One Carpet Cleaner Sea Clean 10L Super Lower-noise Dry Vacuum Cleaner Small sofa maintainer Large sofa maintainer Sea Clean High-Speed burnisher Sea Clean Multifunction Floor Cleaning Machine
           
Sea Clean Multifunction Floor Cleaning Machine Multi-function Floor machine AIR Clean Multi-functional Brushing Machine AIR Clean Multi-functional Brushing Machine HIWIN 3-speed blower CB 60L wet and dry vacuum cleaner
           
AIR Clean 60L wet and dry vacuum cleaner AIR Clean 60L wet and dry vacuum cleaner AIR Clean 80L wet and dry vacuum cleaner Sea clean 80L wet and dry vacuum cleaner Sea clean 60L wet and dry vacuum cleaner Sea clean 30L wet and dry vacuum cleaner  

شرکت شکیبا با تمام دستگاهای نظافتی



+ نوشته شده در یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت 20:35 توسط محسن بیوک خان |

فوق تخصص روماتولوژی گفت: آسیب به تاندون‌های شانه به علت اشتباههای رایج در خانه تکانی مانند بالا نگهداشتن دست به مدت طولانی است و کارهایی مثل وصل کردن پرده، رنگ زدن سقف و تمیز کردن لوستر به بیماری «آرنج تنیس بازان» منجر می‌شود.

محمدمهدی امام در گفت‌و گو با  فارس اظهار داشت: اشتباه رایج در خانه‌تکانی فشار آوردن بر روی تاندون های آرنج و به وجود آمدن التهاب است.
 
وی افزود: این بیماری در خارج از کشور به نام آرنج تنیس‌بازان مشهور است ولی بهتر است در ایران این بیماری را آرنج باربران یا آرنج ساک‌بران بنامیم.
 
فوق تخصص روماتولوژی گفت: به دنبال این بیماری درد شدید در ناحیه آرنج احساس می‌شود به طوری که فرد اجسام را به زمین می‌اندازد؛ البته این بیماری با عدم فشار در آن ناحیه و استفاده از داروی ضد التهاب کاهش می‌یابد که در موارد پیشرفته نیاز به تزریق، گچ گیری و جراحی دارد.
 
ایشان اشتباه شایع دیگر ناشی از خانه تکانی را آسیب به تاندون‌های شانه به دنبال حمل اجسام سنگین یا بالا نگهداشتن دست به مدت طولانی دانست و گفت: وصل کردن پرده، تمیز کردن یا رنگ زدن سقف و تمیز کردن لوستر به ایجاد درد در ناحیه شانه می‌انجامد که با حرکت تشدید می‌شود.
 
وی افزود: با استراحت و مصرف داروی ضد التهاب و بالا نبردن دست، این بیماری بهبود می‌یابد البته گاهی نیاز به تزریق و جراحی تاندون نیز می‌شود.


+ نوشته شده در دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت 19:12 توسط محسن بیوک خان |