به شرکت خدماتی شکیبا خوش آمدید
رام رایگان گوشی های هواوی 1
اهنگ 1
گوش پاکن برقی" target="_blank" >گوش پاک کن برقی 1
خرید ساعت دیواری چوبی" target="_blank" >خرید ساعت دیواری چوبی 1
خرید ساعت کاسیوخرید ساعت کاسیو 1
خرید شارژ رایتل 1
گروه انسانهای سبز 1
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی تهران و آدرس abtinpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 24098
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


افتچی حرفه ای برای داخل منازل و راه پله ها،خانه تکانی اعیاد و مناسبتها،نظافت اماکن نوساز ،نظافت داخل شرکت، مطب، و اماکن عمومی   

 تفاده از کادری مجرب، با تجربه ،کارآزموده و متعهد

حضور به موقع و بدون تاخیر در محل خدمت رسانی

انجام خدمات در کمترین زمان، به همراه بالاترین کیفیت و کمترین هزینه

پیگیری تلفنی در هنگام خدمت رسانی

پرداخت وجه منوط به رضایت کامل مشتریانمان می باشد.

نظافت مجدد به صورت رایگان در صورت عدم رضایت مشتریان عزیزمان.

 

 


برچسب‌ها: نظافت منازل, خدمات نظافتی, نظافت ادارات و شرکت ها, شرکت خدمات نظافتی

 
شرح خدمات مهر نیس   تماس بگیرید بد یک سال دیگه وقتشه  44216051  88895207 77220588 22855915                                 
این شرکت آماده خدمات دهی در زمینه

نظافت داخلی منازل ،

ادارات و شرکت ها(نظافت راه پله و داخلی)

پذیرایی از جشنها و مراسم

شست و شوی مبلمان، فرش، موکت و اتومبیل در محل

توسط نیروهای مجرب خانم و آقا می باشد.

اگر نیاز به برگزار کنندگانی حرفه ای برای مهمانداری و پذیرایی از مجالس و یا حتی پخت و پز غذا هستید با ما تماس بگیرید

خدمات جشن تولد

 برگزاری جشن تولد،دندونی،سیسمونی :

    منوی غذای مخصوص،تم و کیک تولد (فقط با یک تماس)

 

                                                                             

 


+ نوشته شده در چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:,ساعت 16:57 توسط محسن بیوک خان |

از همین حالا شروع کنید
خانه تکانی شب عید، از کارهایی است که بر خلاف اسمش نباید «شب عید» انجام شود، بلکه باید از مدت ها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجام شده باشد. علاوه بر کار نظافت، کارهای دیگری هم هست که باید از حالا تا آخر تعطیلات نوروزی انجام شوند. تهیه هدیه، نوشتن و ارسال کارت تبریک، شیرینی پزی خرید خوراکی ها و در کل «خرید شب عید» و پذیرایی از میهمان ها.

برنامه ریزی برای انجام کارها
فهرستی از تمام چیزهایی که باید تمیز شوند، تهیه کنید. کارها را براساس هر اتاق تقسیم کنید و زمانی برای هر کار در نظر بگیرید. به این ترتیب می توانید بسته به زمان لازم برای هر کار، حتی از زمان های اضافه بسیار کوتاه مانند پخش آگهی در تلویزیون نیز استفاده کنید و مثلا چند تکه لباس را در لباسشویی بریزید. هنگامی که به تدریج هر مورد موجود در فهرست را علامت می زنید، حس بسیار خوبی به شما دست می دهد و احتمال اینکه کارتان را تمام و کمال انجام دهید بسیار بیشتر خواهد بود. بخش های اساسی و بیرونی خانه مانند پرده ها، فرش و مبلمان را تمیز کرده و نظافت داخل کمدها، کابینت ها و قسمت های مخفی را به مدتی بعد موکول کنید، اما فراموشش نکنید.

خانه ای همیشه مرتب
شما برای داشتن خانه ای مرتب نیاز به زمان طولانی ندارید بلکه اختصاص دادن 30 دقیقه در روز به کار نظافت ، نتایج بسیار رضایت بخشی خواهد داشت. برای مرتب کردن لوازم و خرده ریزها، یک زمان ثابت مانند قبل از خواب یا قبل از صبحانه را کنار بگذارید، در این فاصله می توانید به نظافت هم بپردازید. مثلا بعد از دوش صبحگاهی آینه حمام را تمیز کنید و یا کف وان را با کمی پودر یا مایع مخصوص برق بیندازید.

کار گروهی
این عید تنها عید شما نیست و تنها دوستان و خانواده شما به منزلتان نمی آیند، پس نباید تمام نظافت آن را به تنهایی بر عهده بگیرید. در هر هفته زمان خاصی را برای نظافت اختصاص داده و کارها را با فرزندان و همسر خود تقسیم کنید.این کار نه تنها باری از دوش شما بر می دارد، بلکه عادات خوبی به فرزندان شما می آموزد. از بچه ها بخواهید که تخت های خود را مرتب کرده، اسباب بازی ها و لوازم دیگر خود را جمع کرده و پس از گردگیری قفسه ها، سر جای خود بگذارند. این کار نه تنها باری از دوش شما بر می دارد، بلکه عادات خوبی به فرزندان شما می آموزد.

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

دستوراتی که آشپزخانه شما را تمیز و استریل می کنند شرکت نظافتی مهر فقط ی تماس
 


هر روزه تعداد زیادی از آدم هایی که وقت بسیاری را در آشپزخانه می گذرانند دچار بیماری هایی می شوند که شاید سطحی باشد اما ممکن است درست ندانند که منبع این بیماری ها کجاست. البته هیچ تضمین صد در صدی وجود ندارد که بتواند از آدم ها در مقابل بیماری های غذایی و البته بیماری هایی که مربوط به کار در آشپزخانه است محافظت کند. تنها راهی که جود دارد تا شما بتوانید در برابر آلودگی های آشپزخانه ای از خودتان مراقبت کنید شناسایی وسایلی است که می توانند شما را درگیر بیماری های ناشی از این آلودگی ها بکنند. در این مطلب به شما کمک می کنیم تا بتوانید نقطه ها و وسایلی را در آشپزخانه تان شناسایی کنید که ممکن است سبب بروز بیماری در شما شوند.
 

اسکاچ های اسفنجی ظرفشویی
اسکاچ های اسفنجی آشپزخانه از جمله وسایلی هستند که شما می توانید بیشترین جرم را روی آنها پیدا کنید. در واقع این وسیله ها که برای شست وشوی ظروف مورد استفاد قرار می گیرند، ۱۵۰ برابر دیگر لوازم آشپزخانه به مکانی برای رشد و پرورش باکتری ها تبدیل می شوند. در حقیقت وقتی شما اسفنج را برای شست وشوی ظروف بر می دارید انبوهی از باکتری ها را برداشته اید و از آنجاییکه شما در فواصل استفاده از اسفنج، آن را ضدعفونی نمی کنید بنابراین طبیعی است که باکتری ها تکثیر شوند. البته نباید خیلی هم نگران شوید چون برای کشتن باکتری ها و تمیز نگه داشتن اسفنج شست وشوی ظروف راه حل هم وجود دارد. فقط کافی است اسفنج خیس را روزی دو دقیقه داخل مایکروفر بگذارید و البته هر دوهفته اسفنج را عوض کنید و یک اسفنج جدید جایگزینش کنید.

اسکاچ های ظرفشویی منبعی از باکتری هستند، برای تمیز کردن آنها روزی ۲ دقیقه اسکاچ را داخل مایکروفر بگذارید.

یخچال
دمای سرد و به طور کلی هوای سرد رشد باکتری ها را کند می کند. بنابراین بسیار مهم است که حواس شما به دمای یخچالتان باشد. باید بدانید که دمای یخچال خانه شما a پایین تر از ۴۰ درجه فارنهایت باشد. با این دما مواد غذایی داخل یخچال شما فاسد نخواهند شد و با فراغ بال می توانید از آنها استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است مواد غذایی داخل یخچال که هر روز از آنها استفاده می کنید فاسد شوند و شما را بیمار کنند.

تخته آشپزخانه
تخته آشپزخانه دقیقا همان وسیله ای است که شما روی آن گوشت و مرغ و سایر مواد غذایی را که نیاز به خرد شدن دارند قرار می دهید. طبیعی است که شما برای خرد کردن مواد غذایی خام و پخته شده از یک تخته استفاده کنید اما شاید تا امروز این نکته را نمی دانستید که باکتری های به جا مانده از مواد غذایی خام مانند انواع گوشت ها می توانند مواد غذایی پخته شده را هم که برای برش خوردن روی تخته می روند فاسد کنند. البته برای این مسئله هم راه حل وجود دارد آن هم اینکه برای مواد پخته شده تخته جداگانه ای تهیه کنید و مواد خام را روی تخته دیگری خرد کنید.

غذاهای مانده
شما باید غذاهایی را که چند روزی است در یخچال شما جا خوش کرده اند دور بریزید. لطفا این توصیه را جدی بگیرید و حین غذا درست کردن اندازه ها را دقیق بدانید تا غذا زیاد نیاید و مجبور نشوید آن را برای مدت طولانی نگه دارید. فراموشتان نشود که غذاهای مانده می توانند از جمله دلایل مسمومیت های غذایی باشند. بنابراین غذایی را بیش از ۲۴ ساعت در یخچال خود نگه ندارید و اگر هم موفق به خوردن آن نشدید غذا را دور بریزید چون ممکن است مسموم شوید و چند روزی با بیماری دست و پنجه نرم کنید. آشپزی دوباره اصلا کار سختی نیست، بلکه یک هنر است!

در آشپزخانه دمپایی، پایتان کنید
شما چندین و چند ساعت در آشپزخانه اید. درد کمر امانتان را بریده و پا درد هم کارتان را عقب می اندازد و باعث می شود مرتب برای رفع درد دقایقی را بنشینید و همین است که کارتان هم عقب می افتد. به جای این که کلافه شوید بهتر است نگاهی به پاهایتان بیندازید.آیا غیر از این است که پابرهنه هستید؟ چند ساعت کف پاهای شما با سرامیک های سفت و سخت آشپزخانه در تماس است و قدم های محکمتان را روی این سنگفرش های به ظاهر زیبا می گذارید؟ بهتر است بدانید که مشکل دقیقا همین جاست. حتی اگر شما دمپایی به پا کرده اید اما باز هم با این مشکلات مواجه هستید پس باید راه حل مناسب تری را انتخاب کنید. البته که دمپایی راه حل شماست اما اینکه چه دمپایی به پا می کنید بسیار مهم است. به تصویر دقت کنید. این دقیقا دمپایی ایده آلی است که برای شمایی که ساعات زیادی را در آشپزخانه سپری می کنید مناسب است. به جنس و مدل دمپایی دقت کنید. جنس آن به بادوامی اش گواهی می دهد و لژ زیرش به خصوص که نرم هم باشد مانع از کمر دردهای شدید و پا دردهای بی وقفه تان خواهد شد. همانطور که در تصویر می بینید این دمپایی روبسته است و دقیقا به همین دلیل است که برای استفاده در آشپزخانه انتخاب شده. دلیلش کاملا واضح است. ممکن است در حین کار کردن با وسایل آشپزخانه برخی از آنها از دستتان رها شوند و درست به سمت پایتان سقوط کنند. بسته بودن این دمپایی مانع آسیب دیدگی انگشتانتان می شود. از آنجایی که جنس این دمپایی هم محکم است کمترین صدمه ممکن به پای شما می خورد. در ضمن به خصوص در زمستان این دمپایی می تواند پای شما را از سرما محافظت کند. در حین کار مقابل ظرفشویی آب روی پای شما نمی ریزد و خلاصه کلام اینکه مشخص می شود موضوعی که شاید تا امروز اینقدر حائز اهمیت نبود تا چه اندازه می تواند مهم باشد.

تخم مرغ خام
اگر شما از خوردن تخم مرغی که به واسطه خامی زرده آن در حال ریختن است لذت می برید باید بدانید که پوسته همین تخم مرغ خوشمزه شما به خصوص که پخته هم نشده و در آب جوش نرفته تا باکتری هایش کشته شود می تواند شما را بیمار کند. به طور کلی توصیه می شود از خوردن تخم مرغ خام به خصوص برای بچه ها خودداری کنید به خاطر اینکه این روش خوردن تخم مرغ می تواند بیماری های بسیاری را منجر شود. از جمله باکتری هایی که در تخم مرغ خام پیدا می شود سالمونیاست. بنابراین اگر شما می خواهید با تخم مرغ خام کار کنید و یا در یک دستور غذایی باید سراغ تخم مرغ خام بروید سعی کنید تا از بسته های استرلیزه تخم مرغ استفاده کنید تا کمتر در خطر ابتلا به بیماری قرار بگیرید.

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

نکاتی در مورد نگهداری و شست و شوی فرش


 


 

 
فرش های دستباف و ماشینی همراه همیشگی خانه های ایرانی هستند. این گستردنی های رنگارنگ و زیبا در هر خانه ای و با هر قدر و بهایی که باشند برای ماندگاری و دوام به نگهداری و مواظبت احتیاج دارند. رعایت نکات ساده می تواند طول عمر و زیبایی ماندگار فرش های خانه تان را ضمانت کند.

پاکیزه کردن
برای تمیز کردن فرش از جاروی دستی استفاده نکنید چرا که نی های نازک و نوک تیز جارو به مرور زمان به الیاف فرش آسیب می رساند. جاروبرقی با دور تند بهترین راه برای بیرون کشیدن گرد و غبارها است.

نور آفتاب
خانه هایی که آفتابگیر هستند با وجود فراهم آوردن شرایط مفید برای محیط درونی خانه، مضراتی را هم برای آنها دارند. برای مثال قرار داشتن فرش در معرض آفتاب به طور مداوم روی رنگ آن تاثیری منفی می گذارد. اگر قالی دستبافی در خانه پهن کرده اید، برای پنجره های مقابل آن از پرده های ضخیم استفاده کنید.

سایش
قرار گرفتن قالی در زیر در، ساییده شدن آن را به همراه دارد. اگر به دلیل کم بودن فضا در خانه مجبور هستید قسمتی از فرش را در زیر در قرار دهید، در را طوری تنظیم کنید که هنگام چرخش تماسی با فرش پیدا نکند.

علاوه بر آن هر چند وقت یک بار فرش را جابجا و سر و ته کنید تا همه قسمت های آن به یک اندازه پا بخورد و فقط بعضی از قسمت ها در معرض سایش قرار نگیرد.

حرکت فرش
در گذشته ای نه چندان دور، کف خانه ها را موکت می کردند و فرش ها را روی آنها می گستراندند. در این شرایط خبری از سر خوردن و حرکت کردن فرش نبود اما این روزها که کف خانه ها با سنگ و سرامیک و موزائیک پوشیده می شود، فرش ها بر اثر پاخوردن حرکت می کنند و جابجا می شوند.
برای جلوگیری از این حرکت می توانید از آسترهای اسفنج مانند یا شبکه های توری پی وی سی و نرم استفاده کنید. اندازه این آسترها را کوچکتر از ابعاد فرش در نظر بگیرید.

تمیز کردن لکه ها
لک شدن فرش، اتفاقی است که ممکن است بارها پیش بیاید. در زمانی که این اتفاق افتاد به سرعت برای از بین بردن آن اقدام کنید. ماندن و کهنه شدن لکه، تمیز کردن آن را دشوار می کند. در اینجا به برخی از لکه ها و راه های از بین بردن آنها اشاره کرده ایم:

لکه آدامس
آدامسی که روی فرش افتاده و به آن چسبیده را ابتدا با یک تکه یخ سفت کنید و سپس آن را به کمک یک کاردک به آرامی از روی فرش بتراشید.

لکه شمع
پارافین شمع را نیز با همان روشی که آدامس را برداشتید از روی فرش جدا کنید.

لکه جوهر معمولی
روی لکه ماست بریزید و آن را روی قسمت جوهری پخش کنید. بعد از اینکه ماست به خوبی با جوهر مخلوط شد، با یک قاشق آن را از روی فرش جمع کنید. این کار را چند بار تکرار کنید تا جوهر به طور کامل جذب ماست شود.

نوشیدنی
شکلات و قهوه، آبمیوه، شیر و چای را با آب نیمه گرم و صابون یا با آب و شامپو تمیز کنید. استفاده از یک تکه اسفنج، کار را آسانتر می کند.

مایعات شیرین
چای شیرین، شربت و دیگر نوشیدنی هایی که شیرین هستند، اگر به سرعت از روی فرش پاک نشوند، موجب پوسیده شدن فرش می شوند. اگر این مواد روی فرش ریخت، به سرعت آن را پاک کنید.

روغن و چربی
برای زدودن اثرات روغن و چربی و حتی واکس از صابون و سرکه سفید استفاده کنید اما اگر روغن روی فرش ریخت، ابتدا آن را با قاشق جمع کنید و سپس یک تکه پارچه سفید را روی بخشی از فرش که آلوده شده بگذارید و روی آن را اتوی نیمه گرم بکشید. به این ترتیب، روغن موجود در پرز فرش جذب پارچه سفید می شود.

تخم مرغ
اگر تخم مرغ خام روی فرش ریخت، آن را با محلول آب نیمه گرم، نمک، صابون و سرکه سفید پاک کنید. این روش در مورد لکه خون نیز موثر است.

دوده
برای زدودن دوده از فرش ها به خصوص از روی موکت های تیره رنگ روی قسمت هایی که خیلی تیره شده اند، نمک بپاشید. بعد از یک ساعت و نیم با جاروبرقی نمک ها را جمع کنید.

شست و شوی فرش
تابستان که رو به پایان می رود، بسیاری از خانم های خانه دار، فرش ها را می شویند. البته اگر قصد شستن فرش ها را دارید، بهتر است آنها را به شرکت های معتبر قالیشویی بسپارید.

به دلیل اینکه در این شرکت ها، ابتدا گرد و خاک فرش را می زدایند و سپس فرآیند شست و شو را ادامه می دهند. شما اگر بخواهید فرش ها را در خانه بشویید، این امکان را نخواهید داشت و گرد و غبار در بین پرزهای فرش باقی می ماند.

تمیز کردن فرش ها در خانه با استفاده از شامپوی مخصوص فرش نیز ممکن می شود.

خشک کردن فرش
فرش هایی که در خانه شسته می شوند باید در شرایط خاصی خشک شوند تا آسیب کمتری به آنها وارد شود. توصیه های زیر می تواند راهنمای شما باشد:

اگر شستن فرش ها، جزو برنامه های فصلی شماست، داربست های چهارپایه ای شکل مخصوصی تهیه کنید تا بتوانید فرش ها را روی پشت بام یا در حیاط و نور ملایم آفتاب پهن کنید. با این روش، هوا در اطراف فرش به طور کامل جریان پیدا می کند و به خوبی خشک می شود.

فرش های شسته شده را هیچ وقت آویزان نکنید. پهن کردن فرش ها در زیر نورتند و سوزنده آفتاب نیز آسیب هایی جدی به بافت و الیاف آن وارد می کند.

برای خشک کردن فرش، به هیچ وجه از حرارت مستقیم وسایل حرارتی مانند بخاری، شومینه و رادیاتور استفاده نکنید چون به فرش صدمه می رساند.

اگر تنها بخشی از فرش شما خیس شده است، برای خشک کردن آن از یک اسفنج، حوله یا پارچه پنبه ای استفاده کنید و با آن آب را جمع کنید و سپس قسمت مرطوب را در مقابل آفتاب ملایم قرار دهید یا به وسیله حرارت ملایم سشوار دستی از پشت و روی فرش خشک کنید.

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

نظافت به قیمت از دست دادن سلامت؟


 


قرار است خانه تکانی با از بین بردن آلودگی ها برای تندرستی ما مفید باشد ولی اگر نکته هایی را رعایت نکنیم بیماری و درد بسیاری در انتظار ماست.
 

کارهای بسیار سنگین مانند بلند کردن اجسام سنگین باعث می شود تا ستون فقرات حالت طبیعی خودشان را از دست بدهند و خمیده شوند و خطرات جبران ناپذیر را نیز برای ما به وجود بياورد.

شست شوی فرش های ماشینی و دستی باعث می شود تا پوست دست حالت سختی پیدا کنند و ظرافتش را از دست بدهند.

خانه تکانی و بلند کردن اجسام سنگین در کوتاه مدت باعث خستگی می شود و احتمال بیرون زدن دیسک و آسیب دیدن ستون فقرات زیاد مي شود.

بنابراین توصیه می شود کارهای منزل را به تدریج و به آرامی انجام دهید و سعی کنید برای سرعت دادن به کارهایتان در روزهای آخر سال سلامتی خود را به خطر بیاندازید.



+ نوشته شده در دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:,ساعت 18:46 توسط محسن بیوک خان |

خانه تكاني را به روش ما تجربه كنيد  شرکت مهر کنار شماست برای این رسم 2500ساله برای زندگی بهاری تماس 44216051 88895207  22855915 77220588

 

 
گروهي از خانم‌ها تا امروز خانه تكاني شان را تمام كرده‌اند اما خانم‌هاي شاغل و پر دغدغه، همچنان با پروژه خانه تكاني درگيرند؛ براي شما كه هنوز خانه تكاني انجام نداده‌ايد يا كارتان هنوز تمام نشده، نسخه ويژه‌اي داريم. در خانه، مكان‌هاي آلوده‌اي هستند كه شما از آن‌ها بي‌خبريد و با تميز كردن آن‌ها نيمي از راه را رفته ايد
 
1 - برنامه‌ريزي شده تميز كنيد. اين به آن معناست كه ابتدا زمين را تميز نكنيد سپس سراغ سقف و پنجره برويد. يك برنامه‌ريزي درست اين است كه شما تميز كردن منزل را از بالاترين نقطه در خانه آغاز كنيد و به پايين‌ترين آن برسيد.



2 - تميز كردن وسايلي كه هرگز فكرش را نمي‌كنيد. به‌عنوان مثال تلفن. دكتر گربا متخصص امور بهداشتي در آمريكا با تحقيقات گسترده به اين نتيجه رسيده است كه باكتري‌هاي خطرناكي در گوشي تلفن توليد مي‌شوند كه به‌دليل تماس زياد با آن به راحتي به دهان منتقل مي‌شود.



3 - ظروف آشغال: مخصوصا آن‌هايي كه در آشپزخانه و حمام منزل قرار دارند، پس از خالي كردن ظرف آشغال، حتما آن‌ها را بشوييد.



4 -  پرده حمام: پرده حمام از آن اشيايي است كه در طول روز معمولا مرطوب و محل جمع شدن باكتري‌ها و قارچ‌هاست.



5 - ماشين ظرفشويي: در مورد ماشين ظرفشويي هم وضع همين طور است. شما ظرف داخل آن را خالي مي‌كنيد آن‌گاه درب آن را مي‌بنديد. به اين ترتيب در آن رطوبت، قارچ‌ها و باكتري‌ها روي درب و لبه‌هاي آن فرصت رشد و تكثير پيدا مي‌كنند.



6 - هواكش‌ها: اين وسيله معمولا براي از بين بردن گرد و خاك و هواي آلوده از خانه به كار مي‌روند اما اگر به بهداشت آن اهميت ندهيم، اين دستگاه به جاي كمك ممكن است خطرساز شود.



7 - گرد و خاك باقي مانده روي مبل‌ها باعث ايجاد بيماري‌هاي تنفسي مي‌شود.



8 - در مورد شوينده‌ها بايد توجه كنيد كه مملو از مواد شيميايي و خطرناك هستند و استفاده از آن‌ها بسيار خطرناك است. به جاي اين مواد مي‌توانيد يك سطل پر از آب جوش برداريد، نيم ليوان سركه داخل آن بريزيد و شست‌وشو را انجام دهيد.



9 - براي شست‌وشوي پنجره‌ها از شوينده‌هاي موجود در بازار بهره نگيريد. خودتان به راحتي قادر خواهيد بود يك شوينده و ضدعفوني‌كننده براي تميز كردن پنجره‌ها بسازيد. براي تهيه شوينده خانگي كافي است يك سوم پيمانه سركه سفيد، يك قاشق غذاخوري مايع ظرفشويي يا يك چهارم پيمانه الكل صنعتي را به نصف سطل آب ولرم اضافه كنيد و براي شست‌وشو از آن استفاده كنيد.



10 - براي تميز كردن شيشه از ابرهاي اسفنجي استفاده كنيد. به جاي اين‌كه با اسپري مايع را روي شيشه بپاشيد، اسفنج را داخل مايع بكنيد و روي شيشه بكشيد. مايع را به‌مدت 5 دقيقه روي شيشه بگذاريد سپس با دستمال تميز كنيد. نكته ديگر اين‌كه از تميز كردن شيشه در روزهاي آفتابي و در مقابل نور مستقيم آفتاب خودداري كنيد. اين كار باعث بخار كردن و خشك شدن سريع ماده شوينده مي‌شود. براي خشك كردن از دستمال كاغذي استفاده كنيد.



11 - براي شيشه‌هايي كه لكه‌هاي اساسي روي آن وجود دارد كه با ابر پاك نمي‌شوند، ابتدا با آب و صابون روي قسمت را مرطوب سپس به وسيله يك تيغ آن اثر را محو كنيد.



ريزه كاري‌هاي آشپز خانه‌اي

12 - براي تميز كردن پنير پيتزاي چسبيده به ظرف، بهتر است آن را با آب سرد و مايع ظرفشويي بشوييد.




13 -  هنگام استفاده از منقل براي تهيه كباب، يك ورق كاغذ آلومينيومي (فويل) كف آن قرار دهيد. اين كار هم باعث تشديد حرارت مي‌شود و هم تميز كردن منقل را آسان مي‌كند.




14 -  پوست گرفتن و خرد كردن سير باعث چسبندگي دست‌ها مي‌شود. براي جلوگيري از اين مشكل، حبه‌هاي سير را ابتدا 2 دقيقه در آب جوش سپس در آب سرد بگذاريد پس از آن پوست بگيريد. توجه داشته باشيد هنگام مصرف سير، جوانه سبز وسط آن را جدا كنيد.




15 - براي خشك كردن زرد آلو، آن‌ را از وسط دو نيم كرده، هسته آن را درآوريد و روي سيني فر بگذاريد. فر را داغ كنيد و سيني حاوي برگه‌ها را در فرداغ قرار دهيد. حرارت فر را روي حداقل تنظيم كنيد. درب فر را نيم باز بگذاريد و مرتب به آن‌ها سر بزنيد و چنانچه لازم است آن‌ها را زير و رو و جا به جا كنيد تا نسوزند. وقتي خشك شدند سيني را از فر خارج كنيد.



16 -  «باور نمي‌كنيد كه تعداد باكتري‌هاي داخل دستشويي تا چه حد زياد است.» اين جمله‌اي است كه دكتر گربا درخصوص كاسه توالت و سينك دستشويي مي‌گويد. براي تميز كردن توالت هم مي‌توانيد از همان سركه استفاده كنيد. به وسيله آب پاش سركه را به اطراف توالت بپاشيد. علاوه بر آن، داخل دستشويي هم يك پيمانه سركه بريزيد و ۱۵ دقيقه صبر كنيد سپس آن را بشوييد. پس از اين كار براي ضدعفوني بيشتر، چند قطره الكل صنعتي به آب اضافه كنيد.




17 - كف آشپزخانه را با روش ساده خودتان تميز و ضدعفوني كنيد. در مورد كف‌هاي چوبي و پاركت، يك چهارم پيمانه سركه سفيد را به يك ليوان آب اضافه كنيد. فقط با پارچه نرم و كتاني، كف‌هاي چوبي و پاركت را تميز كنيد. براي شستن كاشي، سراميك و موزاييك فقط از آب گرم استفاده كنيد و هيچ ماده ديگري اضافه نكنيد. براي كفپوش‌هاي موكت از آب داغ و اگر نياز بود كمي مايع ظرفشويي استفاده كنيد.



18 - احتمالا تصور مي‌كنيد ماشين ظرفشويي شما كاملاً تميز است و هيچ مشكلي ندارد اما همانطور كه در بخش قبلي اشاره كرديم، بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه باكتري‌هاي متفاوتي در آن رشد و تكثير مي‌شوند. در ماشين لباسشويي هم شاهد وضع مشابهي هستيم. براي اين وضعيت راه حل ساده‌اي وجود دارد. براي شست وشو از دستكش‌هاي پارچه‌اي استفاده كنيد. به جاي افزودن وايتكس، كمي پراكسيد هيدروژن اضافه كنيد. سعي كنيد لباس‌ها را در بالاترين درجه گرمايي بشوييد.



19 -  به تخته آشپزخانه دقت كنيد.اين وسيله منشا بسياري از ميكروب‌هاست. دكتر گربا در بررسي‌هايي كه انجام داده به اين نتيجه رسيده كه تخته آشپزخانه ۲۰۰ بار بيشتر از كاسه توالت استعداد آلودگي دارد. براي تميز كردن بهتر تخته آشپزخانه، ابتدا آب داغ روي آن بريزيد. سپس روي آن سركه بپاشيد. تمام قسمت‌هاي آن را 2 تا 3 ساعت به همان حال رها كنيد سپس آب‌كشي كنيد. چند قطره الكل مي‌تواند ضدعفوني‌كننده خوبي باشد.



20 -  ابر و دستمال‌هايي كه براي تميز كردن قسمت‌هاي مختلف خانه استفاده مي‌كنيد را بايد روزانه 30 ثانيه زير آب گرم بگيريد. دكتر گربا مي‌گويد: «نزديك به ۳۲۰ ميليون باكتري قابل رشد در اين ابرها و اسفنج‌ها وجود دارند كه به راحتي به دست و دهان شما انتقال پيدا مي‌كنند.»



21 -  فرش را شامپو بزنيد. به جاي استفاده از مواد شيميايي، كافي است خودتان قبل از اين‌كه روي فرش را جاروبرقي بكشيد، كمي كربنات سديم روي زمين بريزيد. اين كار كمك مي‌كند تا باكتري و ميكروب‌هايي كه زمان زيادي است باقي مانده اند، هنگام كشيدن جارو از بين بروند.



+ نوشته شده در دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:,ساعت 10:48 توسط محسن بیوک خان |

ظافت لزوما معادل با کار سخت نیست، یک برنامه رادیویی خوب و مفید می‌تواند شما را با اشتیاق بیشتری به تحرک وادارد. خانه تکانی یکی از رسوم بسیار قدیمی برای عید نوروز است و هر چند که آپارتمان های کوچک و بدون پستو و انباری و زیرزمین امروزی تقریباً در تمام مدت سال نسبتاً تمیز هستند. اما تمیزترین خانه‌ها هم مدتی مانده به نوروز، برای شگونش هم که شده از بالا تا پایین شسته و روفته و برق انداخته می‌شوند.

۱) از همین حالا شروع کنید   ولی با شرکت مهر  44216051  22855915  88895207  77220588 

خانه تکانی شب عید، از کارهایی است که بر خلاف اسمش نباید «شب عید» انجام شود، بلکه باید از مدت قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجام شده باشد. علاوه بر کار نظافت، کارهای دیگری هم هست که باید از حالا تا آخر تعطیلات نوروزی انجام شوند؛ تهیه هدیه، نوشتن و ارسال کارت تبریک، شیرینی پزی- خرید خوراکی‌ها و در کل «خرید شب عید» و پذیرایی از میهمان‌ها.

از بچه‌ها بخواهید که تخت‌های خود را مرتب کرده، اسباب بازی‌ها و لوازم دیگر خود را جمع کرده و پس از گردگیری قفسه‌ها، سرجای خود بگذارند

۲) وقت برای خانه تکانی

در حقیقت، داشتن خانه‌ای نظیف طی تعطیلات، بخصوص اگر از روش صحیحی استفاده کنید، ساد‌ه‌تر از چیزیست که تصور می‌کنید. خانه تکانی را قبل از دوران پر تنش آخر فصل انجام دهید. به این ترتیب کار را بدون عجله و فشار روحی انجام می‌دهید و به اندازه کافی برای پروژه‌های وقت گیری مانند تغییر دکوراسیون یا برق انداختن لوازم فلزی وقت خواهید داشت.

۳) فهرست تهیه کنید

قبل از اینکه شروع کنید، فهرستی از تمام چیزهایی که باید تمیز شوند، تهیه کنید. کارها را براساس هر اتاق تقسیم کنید و زمانی برای هر کار در نظر بگیرید، به این ترتیب می‌توانید بسته به زمان لازم برای هر کار، حتی از زمان‌های اضافه بسیار کوتاه مانند پخش آگهی در تلویزیون نیز استفاده کنید و مثلا چند تکه لباس را در لباسشویی بریزید. هنگامی که به تدریج هر مورد موجود در فهرست را علامت می‌زنید، حس بسیار خوبی به شما دست می دهد و احتمال اینکه کارتان را تمام و کمال انجام دهید بسیار بیشتر خواهد بود.

۴) کمی اینجا و آنجا نظافت کنید

برای داشتن خانه‌ای تمیز و درخشان، نباید لزوما زمان ممتد زیادی در اختیار داشته باشید، در حقیقت خواهید دید که اختصاص دادن ۳۰ دقیقه در روز به کار نظافت، نتایج بسیار رضایت بخشی خواهد داشت، برای مرتب کردن لوازم و خرده‌ریزها، یک زمان ثابت مانند قبل از خواب یا قبل از صبحانه را کنار بگذارید، در این فاصله می‌توانید به نظافت هم بپردازید. مثلا بعد از دوش صبحگاهی آینه حمام را تمیز کنید و یا کف وان را با کمی پودر یا مایع مخصوص برق بیندازید.

۵) میانبر زدن اشکالی ندارد

اگر تا اینجا هر توصیه‌ای را به جز مورد اول عملی کرده و یا به هر علت دیگر وقت کم آورده‌اید، نگران نشوید. بخش‌های اساسی و بیرونی خانه مانند پرده‌ها، فرش و مبلمان را تمیز کرده و نظافت داخل کمدها، کابینت‌ها و قسمت‌های مخفی را به مدتی بعد موکول کنید، اما فراموشش نکنید!

۶) کارها را به تنهایی انجام ندهید

این عید تنها عید شما نیست. پس نباید تمام نظافت آن را به تنهایی بر عهده بگیرید. در هر هفته زمان خاصی را برای نظافت اختصاص داده و کارها را با فرزندان و همسر خود تقسیم کنید. از بچه‌ها بخواهید که تخت‌های خود را مرتب کرده، اسباب بازی‌ها و لوازم دیگر خود را جمع کرده و پس از گردگیری قفسه‌ها، سرجای خود بگذارند. این کار نه تنها باری از دوش شما بر می‌دارد، بلکه عادات خوبی به فرزندان شما می‌آموزد.

منبع: آفتاب

زیبــا شــو دات کام

موضوعات مرتبط



+ نوشته شده در یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:,ساعت 18:3 توسط محسن بیوک خان |

خانه تکانی عید نوروز 93 (3) با شرکت مهر نیس 44216051 88895207

خانه تکانی نوروز 93 ،عید در راه است خانم های خانه دار دست به کار شوید؟ برنامه ریزی برای خانه تکانی سال نو در عید 93 زودتر از همه با روشی جدید انجام می شود .
خانه تکانی نوروز،خانه تکانی شب عید،خانه تکانی عید نوروز،تمیز ترین خانه ها،خانه تکانی،اسرار خانه داری

عید در راه است خانم های خانه دار دست به کار شوید؟ برنامه ریزی برای خانه تکانی سال نو در عید 93 زودتر از همه با روشی جدید انجام می شود .

ازهمین حالا با برنامه ای دقیق دست بکار شوید. و خانه تکانی را به لحظه ی آخر موکول نکنید .خانه تکانی یکی از رسوم بسیار قدیمی برای عید نوروز است و هر چند که آپارتمانی کوچک و بدون پستو و انباری و زیر زمین امروزی تقریبا در تمام مدت سال نسبتا تمیز هستند، اما تمیز ترین خانه ها هم مدتی مانده به نوروز، برای شگونش هم که شده از بالا تا پایین شسته و روفته و برق انداخته می شوند.

از همین حالا شروع کنید

خانه تکانی شب عید، از کارهایی است که بر خلاف اسمش نباید «شب عید» انجام شود، بلکه باید از مدت ها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجام شده باشد. علاوه بر کار نظافت، کارهای دیگری هم هست که باید از حالا تا آخر تعطیلات نوروزی انجام شوند. تهیه هدیه، نوشتن و ارسال کارت تبریک، شیرینی پزی خرید خوراکی ها و در کل «خرید شب عید» و پذیرایی از میهمان ها.

برنامه ریزی برای انجام کارها

فهرستی از تمام چیزهایی که باید تمیز شوند، تهیه کنید. کارها را براساس هر اتاق تقسیم کنید و زمانی برای هر کار در نظر بگیرید. به این ترتیب می توانید بسته به زمان لازم برای هر کار، حتی از زمان های اضافه بسیار کوتاه مانند پخش آگهی در تلویزیون نیز استفاده کنید و مثلا چند تکه لباس را در لباسشویی بریزید. هنگامی که به تدریج هر مورد موجود در فهرست را علامت می زنید، حس بسیار خوبی به شما دست می دهد و احتمال اینکه کارتان را تمام و کمال انجام دهید بسیار بیشتر خواهد بود. بخش های اساسی و بیرونی خانه مانند پرده ها، فرش و مبلمان را تمیز کرده و نظافت داخل کمدها، کابینت ها و قسمت های مخفی را به مدتی بعد موکول کنید، اما فراموشش نکنید.

خانه ای همیشه مرتب

شما برای داشتن خانه ای مرتب نیاز به زمان طولانی ندارید بلکه اختصاص دادن 30 دقیقه در روز به کار نظافت ، نتایج بسیار رضایت بخشی خواهد داشت. برای مرتب کردن لوازم و خرده ریزها، یک زمان ثابت مانند قبل از خواب یا قبل از صبحانه را کنار بگذارید، در این فاصله می توانید به نظافت هم بپردازید. مثلا بعد از دوش صبحگاهی آینه حمام را تمیز کنید و یا کف وان را با کمی پودر یا مایع مخصوص برق بیندازید.

کار گروهی

این عید تنها عید شما نیست و تنها دوستان و خانواده شما به منزلتان نمی آیند، پس نباید تمام نظافت آن را به تنهایی بر عهده بگیرید. در هر هفته زمان خاصی را برای نظافت اختصاص داده و کارها را با فرزندان و همسر خود تقسیم کنید.این کار نه تنها باری از دوش شما بر می دارد، بلکه عادات خوبی به فرزندان شما می آموزد. از بچه ها بخواهید که تخت های خود را مرتب کرده، اسباب بازی ها و لوازم دیگر خود را جمع کرده و پس از گردگیری قفسه ها، سر جای خود بگذارند. این کار نه تنها باری از دوش شما بر می دارد، بلکه عادات خوبی به فرزندان شما می آموزد./تبیان
 
 


+ نوشته شده در یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:,ساعت 13:9 توسط محسن بیوک خان |

خانه تکانی عید نوروز 93 (3) با شرکت مهر نیس 44216051 88895207

خانه تکانی نوروز 93 ،عید در راه است خانم های خانه دار دست به کار شوید؟ برنامه ریزی برای خانه تکانی سال نو در عید 93 زودتر از همه با روشی جدید انجام می شود .
خانه تکانی نوروز،خانه تکانی شب عید،خانه تکانی عید نوروز،تمیز ترین خانه ها،خانه تکانی،اسرار خانه داری

عید در راه است خانم های خانه دار دست به کار شوید؟ برنامه ریزی برای خانه تکانی سال نو در عید 93 زودتر از همه با روشی جدید انجام می شود .

ازهمین حالا با برنامه ای دقیق دست بکار شوید. و خانه تکانی را به لحظه ی آخر موکول نکنید .خانه تکانی یکی از رسوم بسیار قدیمی برای عید نوروز است و هر چند که آپارتمانی کوچک و بدون پستو و انباری و زیر زمین امروزی تقریبا در تمام مدت سال نسبتا تمیز هستند، اما تمیز ترین خانه ها هم مدتی مانده به نوروز، برای شگونش هم که شده از بالا تا پایین شسته و روفته و برق انداخته می شوند.

از همین حالا شروع کنید

خانه تکانی شب عید، از کارهایی است که بر خلاف اسمش نباید «شب عید» انجام شود، بلکه باید از مدت ها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجام شده باشد. علاوه بر کار نظافت، کارهای دیگری هم هست که باید از حالا تا آخر تعطیلات نوروزی انجام شوند. تهیه هدیه، نوشتن و ارسال کارت تبریک، شیرینی پزی خرید خوراکی ها و در کل «خرید شب عید» و پذیرایی از میهمان ها.

برنامه ریزی برای انجام کارها

فهرستی از تمام چیزهایی که باید تمیز شوند، تهیه کنید. کارها را براساس هر اتاق تقسیم کنید و زمانی برای هر کار در نظر بگیرید. به این ترتیب می توانید بسته به زمان لازم برای هر کار، حتی از زمان های اضافه بسیار کوتاه مانند پخش آگهی در تلویزیون نیز استفاده کنید و مثلا چند تکه لباس را در لباسشویی بریزید. هنگامی که به تدریج هر مورد موجود در فهرست را علامت می زنید، حس بسیار خوبی به شما دست می دهد و احتمال اینکه کارتان را تمام و کمال انجام دهید بسیار بیشتر خواهد بود. بخش های اساسی و بیرونی خانه مانند پرده ها، فرش و مبلمان را تمیز کرده و نظافت داخل کمدها، کابینت ها و قسمت های مخفی را به مدتی بعد موکول کنید، اما فراموشش نکنید.

خانه ای همیشه مرتب

شما برای داشتن خانه ای مرتب نیاز به زمان طولانی ندارید بلکه اختصاص دادن 30 دقیقه در روز به کار نظافت ، نتایج بسیار رضایت بخشی خواهد داشت. برای مرتب کردن لوازم و خرده ریزها، یک زمان ثابت مانند قبل از خواب یا قبل از صبحانه را کنار بگذارید، در این فاصله می توانید به نظافت هم بپردازید. مثلا بعد از دوش صبحگاهی آینه حمام را تمیز کنید و یا کف وان را با کمی پودر یا مایع مخصوص برق بیندازید.

کار گروهی

این عید تنها عید شما نیست و تنها دوستان و خانواده شما به منزلتان نمی آیند، پس نباید تمام نظافت آن را به تنهایی بر عهده بگیرید. در هر هفته زمان خاصی را برای نظافت اختصاص داده و کارها را با فرزندان و همسر خود تقسیم کنید.این کار نه تنها باری از دوش شما بر می دارد، بلکه عادات خوبی به فرزندان شما می آموزد. از بچه ها بخواهید که تخت های خود را مرتب کرده، اسباب بازی ها و لوازم دیگر خود را جمع کرده و پس از گردگیری قفسه ها، سر جای خود بگذارند. این کار نه تنها باری از دوش شما بر می دارد، بلکه عادات خوبی به فرزندان شما می آموزد./تبیان
 
 


+ نوشته شده در یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:,ساعت 13:9 توسط محسن بیوک خان |

خانه تکانی عید نوروز 93 (3) با شرکت مهر نیس 44216051 88895207

خانه تکانی نوروز 93 ،عید در راه است خانم های خانه دار دست به کار شوید؟ برنامه ریزی برای خانه تکانی سال نو در عید 93 زودتر از همه با روشی جدید انجام می شود .
خانه تکانی نوروز،خانه تکانی شب عید،خانه تکانی عید نوروز،تمیز ترین خانه ها،خانه تکانی،اسرار خانه داری

عید در راه است خانم های خانه دار دست به کار شوید؟ برنامه ریزی برای خانه تکانی سال نو در عید 93 زودتر از همه با روشی جدید انجام می شود .

ازهمین حالا با برنامه ای دقیق دست بکار شوید. و خانه تکانی را به لحظه ی آخر موکول نکنید .خانه تکانی یکی از رسوم بسیار قدیمی برای عید نوروز است و هر چند که آپارتمانی کوچک و بدون پستو و انباری و زیر زمین امروزی تقریبا در تمام مدت سال نسبتا تمیز هستند، اما تمیز ترین خانه ها هم مدتی مانده به نوروز، برای شگونش هم که شده از بالا تا پایین شسته و روفته و برق انداخته می شوند.

از همین حالا شروع کنید

خانه تکانی شب عید، از کارهایی است که بر خلاف اسمش نباید «شب عید» انجام شود، بلکه باید از مدت ها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجام شده باشد. علاوه بر کار نظافت، کارهای دیگری هم هست که باید از حالا تا آخر تعطیلات نوروزی انجام شوند. تهیه هدیه، نوشتن و ارسال کارت تبریک، شیرینی پزی خرید خوراکی ها و در کل «خرید شب عید» و پذیرایی از میهمان ها.

برنامه ریزی برای انجام کارها

فهرستی از تمام چیزهایی که باید تمیز شوند، تهیه کنید. کارها را براساس هر اتاق تقسیم کنید و زمانی برای هر کار در نظر بگیرید. به این ترتیب می توانید بسته به زمان لازم برای هر کار، حتی از زمان های اضافه بسیار کوتاه مانند پخش آگهی در تلویزیون نیز استفاده کنید و مثلا چند تکه لباس را در لباسشویی بریزید. هنگامی که به تدریج هر مورد موجود در فهرست را علامت می زنید، حس بسیار خوبی به شما دست می دهد و احتمال اینکه کارتان را تمام و کمال انجام دهید بسیار بیشتر خواهد بود. بخش های اساسی و بیرونی خانه مانند پرده ها، فرش و مبلمان را تمیز کرده و نظافت داخل کمدها، کابینت ها و قسمت های مخفی را به مدتی بعد موکول کنید، اما فراموشش نکنید.

خانه ای همیشه مرتب

شما برای داشتن خانه ای مرتب نیاز به زمان طولانی ندارید بلکه اختصاص دادن 30 دقیقه در روز به کار نظافت ، نتایج بسیار رضایت بخشی خواهد داشت. برای مرتب کردن لوازم و خرده ریزها، یک زمان ثابت مانند قبل از خواب یا قبل از صبحانه را کنار بگذارید، در این فاصله می توانید به نظافت هم بپردازید. مثلا بعد از دوش صبحگاهی آینه حمام را تمیز کنید و یا کف وان را با کمی پودر یا مایع مخصوص برق بیندازید.

کار گروهی

این عید تنها عید شما نیست و تنها دوستان و خانواده شما به منزلتان نمی آیند، پس نباید تمام نظافت آن را به تنهایی بر عهده بگیرید. در هر هفته زمان خاصی را برای نظافت اختصاص داده و کارها را با فرزندان و همسر خود تقسیم کنید.این کار نه تنها باری از دوش شما بر می دارد، بلکه عادات خوبی به فرزندان شما می آموزد. از بچه ها بخواهید که تخت های خود را مرتب کرده، اسباب بازی ها و لوازم دیگر خود را جمع کرده و پس از گردگیری قفسه ها، سر جای خود بگذارند. این کار نه تنها باری از دوش شما بر می دارد، بلکه عادات خوبی به فرزندان شما می آموزد./تبیان
 
 


+ نوشته شده در یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:,ساعت 13:9 توسط محسن بیوک خان |

 
با خواندن این نکات و ترفندهاى بسیــــار مهم راحت تر و بهتر از قبل به استقبال عید بروید.
 
یکی از مقدمات استقبال از بهار و سال نو خانه ‌تکانی است که گاهی هم بسیار سخت و مشکل به نظر می‌رسد حتی ممکن است مقدار زیادی از وقت‌تان را بگیرد و نتوانید از آخرین روزهای فصل زمستان لذت ببرید و با آرامش خاطر، خود را برای فصل زیبای بهار آماده کنید.
 
 
در اینجا توصیه‌ها و نکاتی را طرح کرده‌ایم تا کارهای مربوط به خانه‌تکانی را برایتان آسان‌تر و سرعت پیشرفت کار را بیشتر کند
 
 
نظافت پنجره، شیشه، و آینه با استفاده از سرکه
 
 
شستشو و نظافت شیشه ها بوسیله سرکه به شما کمک می کند که پنجره هایی تمیز و براق داشته باشید و بدون اینکه از مواد شوینده شیمیایی و گران استفاده کنید در مدت زمان کوتاه به نتیجه ای مطلوب برسید. سرکه یک ماده شوینده و ضدعفونی کننده طبیعی و بسیار قوی است که قدرت زیادی در درخشان کردن پنجره های شما دارد.
 
 
چرا سرکه؟
 
 
اسید استیک موجود در سرکه به طور موثر می تواند چربی ها و جرم های انواع سطوح را برطرف سازد و دیگر لازم نیست برای این کار از انواع مواد شوینده شیمیایی و سمی استفاده نمایید.علاوه بر این، اسید استیک هم چنین مانع از رشد کپک ها و باکتری ها می شود و از این رو سرکه از بروز آلودگی ها نیز بر روی سطوح جلوگیری می کند و سطوح برای مدت طولانی براق و تمیز باقی می مانند. از این رو استفاده از سرکه برای نظافت اکثر قسمت ها و سطوح ها توصیه می شود اما پنجره ها یکی از مهم ترین قسمت هایی هستند که با کمک سرکه می توانند بدرخشند و برق بزنند.
 
 
چگونه پنجره ها را با سرکه تمیز کنیم؟
 
 
ابتدا پنجره را گردگیری کنید و گرد و غبار را از روی سطح پنجره حذف نمایید تا سرکه بهتر بتواند اثر کند و محلول سرکه خانگی را بر یک منطقه کوچک روی شیشه پنجره اسپری کنید و اجازه دهید جند لحظه روی شیشه بماند تا اسید استیک روی شیشه اثر کند و روزنامه مچاله شده که تقریبا آغشته به سرکه است را روی شیشه بکشید. برای این که از دستمال یا دستمال حوله ای استفاده نکنید زیرا ممکن است پرز بر جای بگذارد.
 
 
استفاده از سرکه برای نظافت قسمت های دیگر
 
 
همانطور که گفتیم از سرکه می توان برای نظافت و شستشوی قسمت های مختلفی استفاده کرد که در این قسمت به تعدادی از این قسمت ها و طریقه نظافت آن ها با سرکه می پردازیم:
 
 
کفپوش: سرکه به عنوان یک تمیز کننده ارزان و طبیعی می تواند ماده مناسبی برای نظافت و براق کردن سطوح براق و صیقلی کف باشد.
 
 
کانتر: چون سرکه سبب مهار رشد باکتری و کپک ها می شود، ماده بسیار مناسبی برای نظافت و ضد عفونی کردن کانتر و سطوح داخل آشپزخانه است.
 
 
قهوه ساز: محلول ضعیف سرکه می تواند براحتی لکه قهوه و چای را در خود حل و از بین ببرد.
 
 
پاسیو: استفاده از سرکه برای نظافت پاسیو نه تنها سبب تمیزی و ضد عفونی شدن فضای پاسیو می شود بلکه از رشد علف های هرز نیز جلوگیری می کند و از این رو محیطی سالم را برای گیاهان خانگی شما فراهم می سازد.
 
 
مس: سرکه برای نظافت سطوح مسی از بهترین گزینه هاست زیرا می تواند درخشش و جلوه اولیه مس را به آن برگرداند.
 
 
آینه: سرکه برای نظافت آینه به همان اندازه موثر و مفید است که برای پنجره ها گفته شد. شما می توانید با همان روش از سرکه برای درخشان کردن آینه ها نیز استفاده نمایید
 
 
تمیز کردن کاغذ دیواری‌
 
 
برای رفع گرد و غبار از روی کاغذ دیواری‌ها، یک پارچه مخصوص گردگیری را روی جاروی دسته بلند نصب کنید و جارو را از بالا به پایین روی دیوار بکشید.
 
 
برای پاک کردن لکه‌های مداد یا لکه‌های غیر روغنی از کاغذ دیواری‌های غیرقابل شستشو، از یک برش نان سبوس‌دار استفاده کنید.
 
 
برای پاک کردن لکه‌های چرب و روغنی مثل لکه‌های غذا بر روی کاغذ دیواری، از ترکیب یک مایع شوینده و خاک‌رس لکه‌بر استفاده کنید. این مواد را روی سطح بمالید، بگذارید خشک شود و دوباره تکرار کنید. این کار را آنقدر تکرار کنید تا لکه از بین برود، سپس سطح را با یک دستمال مرطوب و در نهایت با یک دستمال خشک تمیز کنید.
 
 
برای پاک کردن جای دست از روی کاغذ دیواری، ابتدا با دستمال مرطوب روی لکه بکشید. سپس مقداری خاک رس لکه‌بر روی قسمت مرطوب شده بپاشید و بگذارید خشک شود. بعد آن را با دستمالی پاک کنید.
 
 
برای اینکه از کثیف شدن کاغذ دیواری‌ها هنگام تمیز کردن سقف و کف اتاق جلوگیری شود، می‌توانید روی دیوارها را با پلاستیک‌های ضخیم بپوشانید.
 
 
تمیز کردن فرش
 
 
پیش از تمیز کردن فرش، حتما آن را خوب جارو بزنید تا گردوغبار آن گرفته شود.
 
 
با مقداری ماست، لکه‌هایی را که تازه روی فرش به وجود آمده پاک کنید. برای این منظور ماست را روی لکه بریزید و با یک قاشق جمع کنید. سپس با دستمال تمیز خوب خشک کنید.
 
 
گردوخاک لبه‌های قالی را با یک برس دستی پاک کنید و سپس جاروبرقی بکشید. برای تمیز کردن این قسمت می‌توانید از مخلوط آب و پودر لباسشویی و یک فرچه نرم کمک بگیرید؛ اما مواظب باشید این مخلوط به فرش آسیب نرساند. سپس این قسمت را با دستمال خشک کنید و هنگام پهن کردن، زیر فرش را کاغذ یا دستمال سفید قرار دهید تا نم فرش گرفته شود.
 
 
صابون لباسشویی و شامپوی فرش که خاصیت قلیایی کمی دارند، شوینده‌های خوبی برای فرش هستند. اگر شامپو فرش ندارید، یک قاشق چای‌خوری مایع ظرفشویی و دو قاشق چایخوری نمک را در یک لیتر آب حل کنید. آن را خوب به هم بزنید تا کف کند. کف را با یک تور که زیاد آب جذب نمی‌کند روی سطح فرش بمالید و با دستمال حوله‌ای خشک کنید.  
 
 
تمیز کردن لوازم خانگی
 
 
برای از بین بردن زردی لوازم خانگی سفید از جمله ماشین لباسشویی، یخچال، آبمیوه‌گیری و… محلولی متشکل از نصف پیمانه مایع سفیدکننده و نصف پیمانه جوش شیرین و چهار پیمانه آب گرم را با اسفنج روی سطح مورد نظر بکشید. پس از ده دقیقه، در صورت امکان محل را آبکشی یا با دستمال مرطوب تمیز کنید. قسمت بیرونی و دیواره‌های وسایل برقی را بعد از پاک کردن با دستمال مرطوب، با پنبه آغشته به الکل صنعتی براق و تمیز کنید.ممکن است بخش‌های قابل شستشوی آبمیوه‌گیری در اثر استفاده زیاد رنگ گرفته باشند برای پاک کردن و نیز جلوگیری از رنگ گرفتن آنها، یک دوم فنجان مایع سفیدکننده و یک چهارم فنجان جوش شیرین و چهار فنجان آب گرم را با هم مخلوط کنید و با اسفنج روی قسمت‌های موردنظر بکشید .
 
 
ابتدا تلویزیون را خاموش کنید و با یک دستمال خشک غبار آن را بگیرید سپس با پنبه آغشته به محلول آب و الکل صفحه تلویزیون را تمیز کنید. الکل لکه‌های چرب و اثر انگشت را برطرف می‌کند. توصیه می‌شود از دستمال حوله‌ای و پرزدار استفاده نکنید. دیواره‌های غیرشیشه‌ای تلویزیون را نیز می‌توانید با پارافین مایع براق کنید و با دستمال خشک، چربی اضافی را بگیرید و براق کنید.
 
 
سینک ظرفشویی
 
 
سینک ظرفشویی معمولا از جنس استیل است و بهتر است از مواد سفیدکننده قوی برای تمیز کردن استفاده نکنید زیرا رنگ استیل کدر می‌شود. پارچه‌ای را به سرکه سفید آغشته کنید و بر سطح ظرفشویی بکشید.جوش‌شیرین برای تمیز کردن سینک‌های استیل، عالی عمل می‌کند.
 
 
نمک ماده طبیعی مناسب برای ضدعفونی کردن سینک است. برای این منظور نمک خشک را روی سطح آن بپاشید و پس از نیم ساعت بشویید.
 
 
برای تمیز کردن سینک‌های آلومینیومی و چینی، محلول پودر ماشین لباسشویی توصیه می‌شود. بعد از آبکشی، با روزنامه مچاله شده سینک را برق بیاندازید.
 
 
تمیز کردن گاز
 
 
اگر اجاق گاز با غذاهای مختلف کثیف شده و تمیز کردن آن برایتان مشکل است، کافی است مقداری رب گوجه‌فرنگی را روی لکه‌ها بمالید و بگذارید تا چند ساعت بماند و سپس با استفاده از یک اسفنج یا ابر نرم و مقداری آب گرم و صابون، لکه‌ها را پاک کنید.
 
 
اگر می‌خواهید اجاق‌ گاز خود را تمیز و شفاف‌ کنید، کافی‌ است‌ شب و ‌پس‌ از اتمام‌ کارتان همه قسمت‌های‌ داخل‌ و سطح‌ روی‌ اجاق‌ را با پنبه ‌آغشته‌ به‌ آمونیاک‌ مرطوب‌ کنید و شب ‌تا صبح‌ آن‌ را به‌ همان‌ حال‌ بگذارید.صبح‌ پارچه‌ تمیزی‌ را با نمک ‌و آمونیاک‌ آغشته‌ کنید و تمام‌ قسمت‌ها را با آن پاک‌ کنید.
 
 
هرگاه هنگام شستن ظروف، چند قطره آمونیاک درون آن بریزید هر چربی از ظروف بلوری، چینی، فلزی وغیره پاک می‌شود و در ضمن…
 
 
تمیز کردن حمام
 
 
تمیزکردن کاشی حمام:
 
 
به وسیله بخارآب گرم واسکاچ می‌توان آن را تمیز کرد.
 
 
تمیزکردن پرده حمام:
 
 
با استفاده از پودر لباسشویی وجوش شیرین آن را تمیز می‌کنیم.
 
 
لکه‌های معمولی کاشی:
 
 
از آمونیاک نصف فنجان، سرکه سفید نصف فنجان، جوش شیرین یک چهارم فنجان و آب گرم درحدود چهار لیتر استفاده می‌کنیم.
 
 
تمیزکردن وان حمام:
 
 
بااستفاده ازمحلول نمک آن راتمیزمی‌کنیم.
 
 
رفع بوی نامطبوع وسائل آشپزخانه
 
 
رفع بوی ظروف پلاستیکی:برای از بین بردن بوی بد ظروف دردار و جعبه‌های پلاستیک، روزنامه مچاله شده را در داخل ظرف قرار داده و در را محکم ببندید و بگذارید تمام شب را به همان حال بماند.
 
 
رفع بوی نامطبوع سنگ کنار ظرف شوئی:
 
 
با مقداری پوست لیمو ترش یا پرتقال می‌توان در رفع بوی بد موفق بود.
 
 
رفع بوی تخته گوشت:
 
 
وقتی گوشت ماهی و یا سبزیجات بودار را روی تخته خرد می‌کنید بوی آنها را به خود جذب می‌کند. برای از بین بردن بوی پیاز، سیر و یا ماهی، یک لیمو ترش را از وسط نصف کرده روی سطح تخته بمالید و یا آنکه خمیری از جوش شیرین و آب درست کرده و روی تخته گذاشته سپس آب بکشید.
 
 
نکاتی در مورد ظروف آلومینیومی‌
 
 
تمیز کردن ظروف آلومینیومی‌:
 
 
با نمک خشک جلا دهید.
 
 
برای نو کردن ظروف آلومینیومی :
 
 
برای نو کردن آنها می‌توانید چند قاشق سرکه داغ روی آنها بریزید.
 
 
نکاتی در مورد لکه گیری
 
 
لکه گیری وسایل چوبی:
 
 
از مقداری آب نمک غلیظ یا خمیر دندان برای پاک کردن استفاده می‌کنیم و سپس آنرا خشک می‌‌کنیم.
 
 
لکه گیری دیوار‌ها:
 
 
اگر دیوار‌ها روغنی باشند با دستمالی نخی که آغشته به محلول آب و کمی‌ مایع پاک کننده است آنرا تمیز می‌کنیم و بعد آنرا خشک می‌کنیم.
 
 
نکته:
 
 
دیوار گچی را با پارچه‌ای نمناک پاک نکنید و اگر کاغذی به دیوار چسبیده‌است با آب گرم یا اسفنج خیس ننمائید، چون پس از چند دقیقه گرم شده و کنده می‌شود.
 
 
لکه گیری پنجره‌ها:
 
 
از محلول جوش شیرین و آب استفاده می‌کنیم.
 
 
آیا می‌دانید که آمونیاک معجزه می‌کند.
 
 
هرگاه هنگام شستن ظروف، چند قطره آمونیاک درون آن بریزید هر چربی از ظروف بلوری، چینی، فلزی وغیره پاک می‌شود و در ضمن آمونیاک در مقایسه با سایر مواد پاک کننده و شیمیایی قوی به پوست دست نیز، آسیبی نمی‌رساند.
 
 
نکته‌ای در مورد باز کردن لوله :
 
 
یک فنجان نمک و یک فنجان جوش شیرین و آب جوشیده را باهم مخلوط کرده و در لوله بریزید و بگذارید تا نیم ساعت بماند سپس لوله مورد نظر را تمیز کنید.
 
 
رفع پرز لباس :
 
 
لباس‌هایی که از بعضی پارچه‌های ضخیم مثل ماهوت ومخمل تهیه می‌شود و خیلی زود انواع و اقسام پرزها مخصوصا «مو» را به خود می‌گیرد که نه با تکان دادن پاک می‌شوند و نه با برس کشیدن، برای زدودن انواع پرز از روی این گونه لباس‌ها تکه‌ای نوار چسب بردارید و به آرامی‌روی قسمت‌های پرز گرفته لباس بکشید. خواهیددید که همه موها و پرزها به آسانی جذب نوار چسب خواهند‌شد.


+ نوشته شده در شنبه 26 بهمن 1392برچسب:,ساعت 16:57 توسط محسن بیوک خان |

خانه تکانی شب عید، از کارهاییست که برخلاف اسمش نباید "شب عید" انجام شود، بلکه باید از مدتها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجام شده باشد.

 

 

هفت مرحله برای خانه تکانی شب عید با شرکت مهر نیس تماس 22855915  44216051 88895207 77220588   4 مرکز

 


خانه تکانی از رسوم بسیار قدیمی آماده شدن برای عید نوروز است و هرچند که آپارتمانهی کوچک و بدون پستو و انباری و زیرزمین امروزی تقریبا در تمام مدت سال نسبتا تمیز هستند، اما تمیزترین خانه ها هم مدتی مانده به نوروز، برای شگونش هم که شده از بالا تا پایین روفته و شسته و برق انداخته میشوند.

 


اما این روزها که کمتر کسی به صورت تمام وقت در خانه است و کار نظافت باید تدریجی انجام شود، هیچ چیز بهتر از یک روش خوب و برنامه ریزی شده به کمک ما نمی آید. روند داشتن خانه ای تمیز، بدون نگرانی و تشویش در طی ۷ مرحله به انجام میرسد:

 

 

 

۱. از همین حالا شروع کنید


خانه تکانی شب عید، از کارهاییست که برخلاف اسمش نباید "شب عید" انجام شود، بلکه باید از مدتها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجام شده باشد. علاوه بر کار نظافت، کارهای دیگری هم هست که باید از حالا تا آخر تعطیلات نوروزی انجام شوند: تهیه هدیه، تهیه، نوشتن و ارسال کارت تبریک، شیرینی پزی خرید خوراکیها و در کل "خرید شب عید" و پذیرایی از مهمانها.

 


خوب حالا چطور برای خانه تکانی وقت بگذاریم؟ در حقیقت، داشتن خانه ای نظیف در طی تعطیلات ، به خصوص اگر از روش صحیحی استفاده کنید، ساده تر از چیزیست که تصور میکنید. مرحله اول؟ خانه تکانی را قبل از دوران پر تنش آخر فصل انجام دهید. به این ترتیب کار را بدون عجله و فشار روحی انجام میدهید و به اندازه کافی برای پروژه های وقت گیری مانند تغییر دکوراسیون یا برق انداختن لوازم فلزی زمان خواهید داشت.

 

 

خانه تکانی

 


۲. فهرستی تهیه کنید و آن را دو مرتبه چک کنید

 


قبل از اینکه شروع کنید، فهرستی از تمام چیزهایی که باید تمیز شوند تهیه کنید. کارها را بر اساس هر اتاق تقسیم کنید و زمانی برای هر کار در نظر بگیرید. به این ترتیب میتوانید بسته به زمان لازم برای هر کار، حتی از زمانهای اضافه بسیار کوتاه مانند پخش آگهی در تلویزیون نیز استفاده کنید و مثلا چند تکه لباس را در ماشین لباسشویی بریزید. هنگامی که به تدریج هر مورد موجود در فهرست را علامت میزنید، حس بسیار خوبی به شما دست میدهد و احتمال اینکه کارتان را تمام و کمال انجام دهید بسیار بیشتر خواهد بود.

 

 

 

۳. کمی اینجا و کمی آنجا


برای داشتن خانه ای تمیز و درخشان، نباید لزوما زمان ممتد زیادی در اختیار داشته باشید. در حقیقت، خواهید دید که اختصاص دادن ۳۰ دقیقه در روز به کار نظافت، نتایج بسیار رضایت بخشی خواهد داشت. برای مرتب کردن لوازم و خرده ریزها، یک زمان ثابت مانند قبل از خواب یا قبل از صبحانه را کنار بگذارید در این فاصله میتوانید به نظافت هم بپردازید، مثلا بعد از دوش صبحگاهی آینه حمام را تمیز کنید و یا کف وان را با کمی پودر یا مایع مخصوص برق بیاندازید.

 

 

 

۴. گاهی میانبر زدن اشکالی ندارد

 

 

اگر تا اینجا هر توصیه ای را به جز مورد اول عملی کرده و یا به هر علت دیگر وقت کم آورده اید، نگران نشوید. بخشهای اساسی و بیرونی خانه مانند پرده ها، فرش و مبلمان را تمیز کرده و نظافت داخل کمدها، کابینتها و قسمتهای "مخفی" را به مدتی بعد موکول کنید، اما فراموشش نکنید!

 

 

 

۵. همه کارها را به تنهایی انجام ندهید

 


این عید، تنها عید شما نیست و تنها دوستان و خانواده شما به منزلتان نمی آیند، پس نباید تمام نظافت آنرا به تنهایی بر عهده بگیرید. در هر هفته زمان خاصی را برای نظافت اختصاص داده و کارها را با فرزندان و همسر خود تقسیم کنید. از بچه ها بخواهید که تختهای خود را مرتب کرده، اسباب بازیها و لوازم دیگر خود را جمع کرده و پس از گردگیری قفسه ها، سرجای خود بگذارند. این کار نه تنها باری از دوش شما برمیدارد، بلکه عادات خوبی به فرزندان شما می آموزد.

 

 

خانه تکانی

 

 

۶. کارها را ساده کنید

 


گاهی تمیز کردن دور و اطراف یک شیءاضافه راحت تر از دور انداختن آن به نظر میرسد، اما این روش در دراز مدت کارساز نخواهد بود. با کمی نظم و ترتیب، خرده ریزها را کاهش دهید. خود را از شر هر لباسی که دیگر اندازه تان نیست یا بیش از دوسال است آنرا نپوشیده اید راحت کنید. هر قطعه پوشاک یا شیء ناقص مانند لنگه جوراب، لنگه گوشواره بدلی، ظروف شکسته ای که دوباره چسبانده شده و... را دور بیاندازید. تهیه لوازمی مانند جا کلیدی، جا کفشی و در کل وسایلی که موجب مرتب شدن خرده ریزها میشوند را در دستور کار خود قرار دهید.

 

 

 

۷. خوش بگذرانید

 


نظافت لزوما معادل با کار سخت نیست، یک موسیقی خوب یا یک برنامه رادیویی خوب و مفید میتواند شما را با اشتیاق بیشتری به تحرک وادارد. برای خود انگیزه هایی پیدا کنید و به خود قول دهید که اگر کارهای روزانه را مطابق برنامه انجام دادید، به خود جایزه ای خواهید داد. این جایزه میتواند چیزی ساده اما دلپذیر مانند یک حمام طولانی، صرف چای و شیرینی با خانواده یا تماشای یک برنامه خوب تلویزیونی باشد.

 

 

مطالب مرتبط - خانه داری



+ نوشته شده در شنبه 26 بهمن 1392برچسب:,ساعت 11:20 توسط محسن بیوک خان |

نکته هایی برای خانه تکانی عید شرکت مهر

این نکات به شما کمک میکند تا بهتر و سریع تر خانه تکانی را تمام کنید. با شرکت مهر با ما تماس نگیرید  22855915 44216051 88895207 77220588       4شعبه فعال به تمام نقاط


به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرپو، هرگاه هنگام شستن ظروف، چند قطره آمونیاک درون آن بریزید هر چربی از ظروف بلوری، چینی، فلزی وغیره پاک می‌شود.

تمیز کردن حمام


تمیزکردن کاشی حمام:

به وسیله بخارآب گرم واسکاچ می‌توان آن را تمیز کرد.


تمیزکردن پرده حمام:

با استفاده از پودر لباسشویی وجوش شیرین آن را تمیز می‌کنیم.


لکه‌های معمولی کاشی:

از آمونیاک نصف فنجان، سرکه سفید نصف فنجان، جوش شیرین یک چهارم فنجان و آب گرم درحدود چهار لیتر استفاده می‌کنیم.


تمیزکردن وان حمام:

بااستفاده ازمحلول نمک آن راتمیزمی‌کنیم.


رفع بوی نامطبوع وسائل آشپزخانه


رفع بوی ظروف پلاستیکی:

برای از بین بردن بوی بد ظروف دردار و جعبه‌های پلاستیک، روزنامه مچاله شده را در داخل ظرف قرار داده و در را محکم ببندید و بگذارید تمام شب را به همان حال بماند.


رفع بوی نامطبوع سنگ کنار ظرف شوئی:

با مقداری پوست لیمو ترش یا پرتقال می‌توان در رفع بوی بد موفق بود.

رفع بوی تخته گوشت:

وقتی گوشت ماهی و یا سبزیجات بودار را روی تخته خرد می‌کنید بوی آنها را به خود جذب می‌کند. برای از بین بردن بوی پیاز، سیر و یا ماهی، یک لیمو ترش را از وسط نصف کرده روی سطح تخته بمالید و یا آنکه خمیری از جوش شیرین و آب درست کرده و روی تخته گذاشته سپس آب بکشید.


نکاتی در مورد ظروف آلومینیومی‌


تمیز کردن ظروف آلومینیومی‌:

با نمک خشک جلا دهید.


برای نو کردن ظروف آلومینیومی :

برای نو کردن آنها می‌توانید چند قاشق سرکه داغ روی آنها بریزید.


نکاتی در مورد لکه گیری


لکه گیری وسایل چوبی:

از مقداری آب نمک غلیظ یا خمیر دندان برای پاک کردن استفاده می‌کنیم و سپس آنرا خشک می‌‌کنیم.


لکه گیری دیوار‌ها:

اگر دیوار‌ها روغنی باشند با دستمالی نخی که آغشته به محلول آب و کمی‌ مایع پاک کننده است آنرا تمیز می‌کنیم و بعد آنرا خشک می‌کنیم.


نکته:

دیوار گچی را با پارچه‌ای نمناک پاک نکنید و اگر کاغذی به دیوار چسبیده‌است با آب گرم یا اسفنج خیس ننمائید، چون پس از چند دقیقه گرم شده و کنده می‌شود.


لکه گیری پنجره‌ها:

از محلول جوش شیرین و آب استفاده می‌کنیم.


آیا می‌دانید که آمونیاک معجزه می‌کند.

هرگاه هنگام شستن ظروف، چند قطره آمونیاک درون آن بریزید هر چربی از ظروف بلوری، چینی، فلزی وغیره پاک می‌شود و در ضمن آمونیاک در مقایسه با سایر مواد پاک کننده و شیمیایی قوی به پوست دست نیز، آسیبی نمی‌رساند.

نکته‌ای در مورد باز کردن لوله :

یک فنجان نمک و یک فنجان جوش شیرین و آب جوشیده را باهم مخلوط کرده و در لوله بریزید و بگذارید تا نیم ساعت بماند سپس لوله مورد نظر را تمیز کنید.

رفع پرز لباس :

لباس‌هایی که از بعضی پارچه‌های ضخیم مثل ماهوت ومخمل تهیه می‌شود و خیلی زود انواع و اقسام پرزها مخصوصا «مو» را به خود می‌گیرد که نه با تکان دادن پاک می‌شوند و نه با برس کشیدن، برای زدودن انواع پرز از روی این گونه لباس‌ها تکه‌ای نوار چسب بردارید و به آرامی‌روی قسمت‌های پرز گرفته لباس بکشید. خواهیددید که همه موها و پرزها به آسانی جذب نوار چسب خواهند‌شد.

 

         
 
 

 
 

 


+ نوشته شده در جمعه 25 بهمن 1392برچسب:,ساعت 17:17 توسط محسن بیوک خان |

خانه تکانی در عید نوروز  با شرکت  نظافتی مهر 44216051  88895207

يك رسم قديمي كه شايد در گذشته، متناسب با فضاهاي كوچكتر و اسباب و اثاث

يه كمتر يا حداقل ساده‌تر انجام مي‌شد، ولي به مرور و همراه با پيچيدگي‌هاي اين روزگار، اين سنت هم ابعادي پيچيده و وسواس‌مانند به‌خود گرفته است.

به گفته كارشناسان هر سال، خانه تکاني نوروزي منجر به مسموميت تعدادي کودک با مواد شوينده مي‌شود. همچنان‌كه خوردن ماده سفيدکننده وايتکس و ماده لوله بازکن از جمله دلايل اصلي ايجاد مسموميت (گاه مهلک) در ميان کودکان خردسال است، استفاده ناآگاهانه از اين مواد باعث انواع عوارض جسماني در بزرگسالان به ويژه زنان خانه‌دار نيز مي‌شود. به‌طوري كه در اسفند ماه سال 85 ، حدود 91 نفر در ايام خانه‌تكانى بر اثر مسموميت با مواد شوينده ، سفيد‌كننده و پاك‌كننده در بيمارستان لقمان حكيم بسترى شدند كه 88 مورد آن مسموميت با مواد سفيد‌كننده و 3 مورد مسموميت با مواد شوينده و پاك‌كننده بوده است.
«انواع و اقسام شوينده‌ها و سفيد‌كننده‌ها كه گاز كلر آزاد مي‌كنند، اگر بي‌ احتياط استفاده شوند، در فضاي سربسته منجر به مسموميت‌هاي شديد مي‌شوند.»

دكتر سهراب ‌پور، متخصص ريه و رئيس بيمارستان لبافي نژاد با اشاره به اينكه آلودگي مواد شوينده به دو صورت مستقيم و غيرمستقيم است، مي‌گويد: "متأسفانه خيلي از افراد، انواع مختلف اين مواد مثل مواد اسيدي را با هم مخلوط مي‌كنند، چون تصور مي‌كنند در اين صورت شست و شو بهتر انجام مي‌شود، در حالي‌كه ترکيب شوينده‌ها در بسياري از موارد، منجر به خفگي‌هاي آني مي‌شوند.

اثرات درازمدت اين مواد به‌خصوص بر روي پوست به‌صورت انواع واكنش‌هاي آلرژيك و درماتيت‌ خود را نشان مي‌دهند. به همين خاطر توصيه مي‌كنيم كه اگر اين مواد داخل محيط دربسته استفاده مي‌شوند، حتما تهويه مناسب برقرار باشد و از دستكش و ماسك استفاده شود؛ به‌خصوص در حمام، چون بيشتر اتفاق‌ها به‌علت عدم‌تهويه مناسب و همراه با بخار آب در حمام مي‌افتد.

همچنين بيماران داراى مشكلات تنفسى مانند آسم يا افرادى كه حساسيت ريوى دارند، به هيچ عنوان نبايد با اين مواد شيميايى در تماس باشند و حتى افراد سالم نيز با زدن ماسك‌هاى كاغذى، در محيط بسته و بدون تهويه نمى‌توانند از اين مواد استفاده كنند."

رئيس بيمارستان لبافي‌نژاد با بيان اينكه موادي كه وارد سيستم تنفسي مي‌شوند، به چند طريق بيماري‌ را تحميل مي‌كنند، ادامه مي‌دهد: " مواد شوينده ي اسيدي به‌طور مستقيم، منجر به سوختن مخاط تنفسي مي‌شوند. بعضي از اين مواد هم منجر به التهاب ريه مي‌شوند كه اين التهاب، فرد را مبتلا به برونشيت و بيماري‌هاي التهابي مي‌كند، حتي بعضي اوقات ميزان التهاب آنقدر شديد است كه حالات اورژانس و فوريت به وجود مي‌آورد."

البته به گفته وي برخي واكنش‌هاي التهابي نيز روندشان خيلي مزمن است و حتي در شروع ممكن است هيچ علامتي در بيمار ايجاد نكنند، اما بعد از 10 تا 15 سال كم كم آثار خود را نشان مي‌دهند.
حساسيت‌هاي پوستي

متخصصان پوست مي‌گويند، استفاده زياد از مواد شوينده باعث ايجاد عوارض روي پوست و ناخن‌ها مي‌شود.

«يكي از شايع‌ترين بيماري‌هاي ناخن، خشكي يا ريش ريش شدن كناره ناخن است كه به‌دليل استفاده زياد از مواد شوينده به‌خصوص در بين زنان خانه‌دار رخ مي‌دهد.»

دكتر حسين طباطبايي، متخصص پوست و مو و عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران در توضيح عوارض پوستي ناشي از اين مواد مي‌گويد: "در زنان خانه‌دار و در بعضي مشاغل كه افراد با مواد شوينده سر و كار دارند، به ‌دليل استفاده زياد از اين مواد، چربي ناخن كاهش مي‌يابد و كناره‌هاي آن ريش ريش مي‌شود كه كندن پوست كناره‌هاي ناخن با دست سبب ايجاد عفونت و راه‌يابي ميكروب به آن نقطه مي‌شود.

استفاده از حلال‌ها مانند «تينر» هم براى پاك كردن دست، موجب از بين رفتن چربى پوست شده و به‌دنبال آن خارش، سوزش، زخم، ترشحات آبكى و چركى ايجاد مى‌شود كه البته تماس مكرر با سفيد‌كننده‌ها نيز اين عوارض را به ‌دنبال دارد. بنابراين استفاده از دستكش مناسب كه مانع تماس پوستى شود، مهم‌ترين و بهترين روش پيشگيرى از ايجاد اين عوارض است."

توصيه مهم اين متخصص پوست در اين زمينه، شست و شوى دست در پايان كار و استفاده از نرم‌كننده يا مرطوب‌كننده‌ها است.

وي با بيان اينكه بيمارى «درماتيت» يا همان اگزماى دست شايع‌ترين بيمارى در اين ايام است كه خارش، قرمزى و خشكى پوست و تاول‌هاى ريز را به‌دنبال خواهد داشت، مى‌افزايد: "معمولاً علائم بيمارى در كف دست و روى نوك انگشتان بروز مي‌كند و گاهى فاصله ميان انگشت حلقه و كنارى را درگير مى‌كند و ضايعه‌اى به شكل پيش‌بند تشكيل مى‌شود كه به اگزماى پيش‌بندى معروف است."

به گفته وي اين ضايعات درصورت درمان نشدن به‌موقع موجب التهاب و ترك پوست مى‌شوند، براي همين بهترين راه براى جلوگيرى از خشكى پوست و عود اين ضايعات، استفاده از كرم‌هاى حاوى اوره، گليسيرين، وازلين و ... است.



+ نوشته شده در جمعه 25 بهمن 1392برچسب:,ساعت 17:1 توسط محسن بیوک خان |

توصيه برای خانه‌تكانی شب عيد شرکت نظافتی مهر نیس در خدمته شماست 44216051  22855915  88895207 77220588

1ـ برنامه‌ريزی كنيد

شما می‌توانيد برای آن كه كارهای منزل را آسان‌تر انجام دهيد به سادگی يك برنامه‌ريزی داشته باشيد. اصلا لازم نيست كه شما از اول صبح تا بعدازظهر كارهای منزل را انجام دهيد؛ بلكه می‌توانيد با تقسيم كردن كارها به روزهای مختلف هفته، كم تر به خود فشار بياوريد و انرژی كمی در يك روز مصرف كنيد تا بتوانيد به كارهای ديگر مثل مطالعه، رسيدگی به كارهای بيرون از منزل  يا حتی كار كردن خارج از منزل بپردازيد. اگر قرار است مثلا در طبقه پايين منزل به شستن لباس‌ها بپردازيد  يا باغچه منزل را مرتب كنيد، سعی كنيد كارهايی كه مربوط به طبقه پايين يا حياط است را هم زمان انجام دهيد تا لازم نباشد دائم از پله‌ها بالا و پايين برويد. شما بايد كارهای منزل را او لويت بندی كنيد و كارهايی را كه لازم است حتما انجام دهيد، امروز انجام دهيد؛ انجام كارهايی كه چندان ضروری نيستند را به روزهای بعد موكول كنيد.

2ـ كارهای بزرگ را به كارهای كوچك تر تقسيم كنيد

اگر قرار است تمام منزل را خانه تكاني كنيد، تمام اين كارها را به كارهاي كوچك تر تقسيم كنيد و هر روز بخشي از كارها را انجام دهيد. بسياري از بانوان عادت دارند، تمام لباس‌هاي كثيف را جمع كرده و آن ها را با پرده‌ها و ملافه‌ها در يك روز، بشويند... حال برخي از خانم‌ها از ماشين لباسشويي استفاده مي‌كنند و بعضي حسابي به خودشان سخت مي‌گيرند و آستين‌هايشان را بالا مي‌زنند با دست لباس‌ها را مي‌شويند. تازه پس از آن، لباس‌هاي خيس را كه سنگين‌تر هم شده‌اند از حمام يا آشپزخانه تا حياط يا ايوان حمل مي‌كنند كه آن‌جا روي بند خشك شوند. انجام اين فعاليت‌هاي سنگين و زياد، شما را حسابي خسته مي‌كند و تمام انرژي شما را مي‌گيرد. بنابراين بهتر است هر روز يك بخش از لباس‌ها، پرده‌ها يا ملافه‌ها را بشوييد و خشك كنيد يا به جاي ساعت‌ها بالا و پايين گذاشتن وسايل انباري براي مرتب كردن آن، هر روز بخشي از آن را مرتب كنيد تا كار شما ظرف چند روز تمام شود.

3ـ كارهای سنگين و سبك را يكی در ميان انجام دهيد

بعضي از كارهاي خانه انرژي كمي از شما مي‌گيرند ولي بعضي ديگر شما را كاملا خسته مي‌كنند. بهترين روش آن است كه شما يك كار سبك مثل آب دادن به گلدان‌ها را انجام دهيد و به دنبال آن يك كار سنگين‌تر مثل جاروبرقي كشيدن اتاق‌ها را انجام دهيد، سپس يك فعاليت سبك را انجام دهيد... با اين روش به عضلات و مفاصل خود استراحت مي‌دهيد و مي‌توانيد ساعات طولاني‌تري به فعاليت بپردازيد. به علاوه اگر قرار است يك كار منزل (كه لازم است حين انجام آن بايستيد) مثل ظرف شستن  يا جاروبرقي كشيدن را انجام دهيد، به عنوان فعاليت بعدي، كاري را انجام دهيد كه بتوانيد نشسته به انجام آن مشغول شويد؛ مانند سالاد تهيه كردن و دوخت و دوز. به اين ترتيب شما به صورت متناوب به يك گروه از عضلات و مفاصل‌تان استراحت مي‌دهيد.

4 -  استراحت دوست داشتنی

در بين انجام كارهاي منزل به خودتان استراحت بدهيد. اين استراحت مي‌تواند به حفظ انرژي شما كمك شاياني كند. آرام روي تخت دراز بكشيد و به بدن خود آرامش بدهيد. لازم نيست به خواب برويد؛ فقط به صداي بدن‌تان گوش دهيد... حتي مي‌توانيد نفس‌هايتان را بشماريد. براي استراحت كردن، لازم نيست حتي خسته شويد و از پا دربياييد.

5 - از ديگران كمك بگيريد

اين كه شما مادر خانواده هستيد، اصلا به اين معني نيست كه خودتان بايد تمام كارهاي منزل را برعهده بگيريد. نگران نباشيد، با اندكي كار كردن بچه‌ها از درس خواندن عقب نمي‌افتند! كارهاي منزل را بين افراد خانواده تقسيم كنيد و مسؤوليت مرتب كردن و جاروبرقي كشيدن اتاق كودكان را به خودشان بسپاريد.  مي‌توانيد از افراد خانواده بخواهيد خودشان لباس‌هايشان را بشويند. فراموش نكنيد حتي كودكان هم مي‌توانند در انجام كارهاي منزل به شما كمك شاياني كنند. اگر وضعيت اقتصادي خانواده اجازه مي‌دهد، مي‌توانيد براي انجام كارهاي سنگين، مثل شست و شوي شيشه‌ها  يا شستن فرش‌ها و خانه تكاني يك كارگر
استخدام كنيد.

6ـ در آشپزخانه

همه بانوان عاشق آشپزخانه اي بزرگ و جادار هستند كه ظرفشويي آن در مقابل پنجره باشد ولي در كنار اين دكوراسيون ظاهري، شما مي‌توانيد با انجام تغييراتي در آشپزخانه، كارهاي روزانه خود را آسان‌تر انجام دهيد. خريدن ابزارهاي الكتريكي مدرن(وسايل آشپزخانه مدرن) مي‌تواند در آسان‌تر كردن كار شما كمك زيادي باشد، مثلا شما مي‌توانيد با خريد يك خردكن برقي از خردكردن مواد غذايي با دست بي‌نياز شويد يا با استفاده از يك مخلوط كن از هم زدن و مخلوط كردن مواد غذايي خاطر جمع ‌شويد. از قيچي براي پاره كردن درب كارتن‌هاي مواد غذايي استفاده كنيد به جاي اين كه با دست با آن ها كلنجار برويد؛ مي‌توانيد يك سبد بزرگ كه بر شانه مي‌اندازيد؛ تهيه كنيد و مواد غذايي را پس از خريد كردن در فاصله فروشگاه تا منزل درون آن قرار دهيد به جاي اين كه چندين كيسه پلاستيك را دور انگشتان‌تان بياندازيد. استفاده از چرخ خريد هم گزينه مناسبي است. خاموش نكنيد هنگام خريد ظروف آشپزخانه، ديگ‌ها، قابلمه‌ها و بشقاب‌ها و كاسه‌هاي سبك‌تر را انتخاب كنيد. وسايلي را كه بيشتر با آن ها سر و كار داريد در طبقاتي از بوفه و كمد يا كابينت بگذاريد كه بتوانيد به آساني و بدون كشيدن بدن‌تان به آن ها دسترسي پيدا كنيد، ارتفاع بين شانه و ران شما مناسب است. اگر وسايل در طبقاتي قرار گرفته‌اند كه دسترسي به آن ها دشوار است از كسي بخواهيد تا به شما كمك كند يا از يك نردبان يا صندلي ايمن بالا برويد و وسيله موردنظرتان را برداريد. وارد كردن كشش‌هاي نامناسب بر عضلات و مفاصل هنگام انجام كارهاي خانه، مي‌تواند شما را دچار گرفتگي و درد عضلات  يا آرتريت كند.

7ـ از خدمات شركت‌های خدماتی استفاده كنيد

اين روزها، بيشتر خانم‌هاي شاغل، وقت ندارند كه روزهاي زيادي را به خانه تكاني اختصاص دهند، بنابراين اگر شما در اين گروه از بانوان قرار داريد، بد نيست كه از خدمات شركت‌هاي خدماتي استفاده كنيد. شما مي‌توانيد شستن فرش‌ها، موكت‌ها و حتي پرده را به آن ها واگذار كنيد. اگر در يك آپارتمان اقامت داريد، مي‌توانيد با توافق ساير همسايگان، شست و شوي راه پله‌ها، حياط و پاركينگ را به اين شركت‌ها واگذار كنيد. به اين ترتيب در وقت و هزينه خود صرفه‌جويي كرده‌ايد و از سوي ديگر فشار كم تري را به خود وارد كرده‌ايد.

8ـ انعطاف‌پذير باشيد

ممكن است شما برنامه‌ريزي كرده باشيد كه تمام وسايل منزل را نظافت كنيد، تمام شيشه‌ها را پاك كنيد، اوضاع باغچه را سر و سامان دهيد، حياط و ايوان را حسابي بشوييد و انباري را مرتب كنيد. ممكن است برنامه‌ريزي دقيقي هم كرده باشيد ولي در نهايت نتوانيد در پايان يك روز يا در آخرين روزهاي سال كهنه تمام، كارهاي موردنظرتان را انجام دهيد. و همين موجب نگراني و استرس شما شود. ولي كافي است انعطاف‌پذير باشيد؛ مطمئن باشيد، رسيدن به تمام اهداف‌تان امكان‌پذير نيست، بنابراين رسيدگي به درصد قابل قبولي از كارهايتان را به حساب موفقيت بگذاريد و شاد باشيد! قرار نيست كه با يك خانه تكاني خودتان را از پا درآوريد.

9ـ كم تر آشپزی كنيد

بد نيست در روزهاي خانه تكاني، كمي هم حكومت نظامي در منزل برقرار كنيد! بدون شك براي شما دشوار است در هنگام انجام كارهاي سنگين خانه تكاني، سه وعده غذاي گرم نيزبراي اعضاي خانواده بپزيد. بنابراين در يك جلسه خانوادگي اعلام كنيد كه به عنوان مثال در اين روزها كه شما مشغول خانه تكاني هستيد، فقط ناهار را مي‌پزيد و براي شام يك غذاي حاضري تهيه مي‌كنيد.  در اين صورت شما از فشار كاري وارد بر خودتان مي‌كاهيد و مي‌توانيد به انجام امور نظافت منزل بپردازيد.

10ـ موسيقی مورد علاقه خودتان را گوش دهيد

كار كردن و خانه تكاني در فضاي ساكت منزل، شايد خسته كننده و طاقت فرسا باشد؛بنابراين در حين خانه تكاني، موسيقي مورد علاقه خودتان را گوش دهيد يا صداي راديو را باز كنيد. شما ذهن‌تان به موسيقي يا اخبار راديو مشغول مي‌شود و كم تر متوجه گذشت زمان خواهيد شد.

 11ـ شست و شوی حمام

بهتر است، وقت جداگانه‌اي براي شست و شوي حمام و استفاده از وايتكس و مايعات جرم گير روي اشياي چيني حمام، اختصاص ندهيد براي اين كه در وقت خود صرفه‌جويي كنيد، شست و شوي حمام را به وقتي كه خودتان قرار است به حمام برويد، موكول كنيد.

12ـ يك بار به خريد برويد

شما براي خانه تكاني به مواد و وسايل متفاوتي نياز داريد؛ پودر لباسشويي، مايع جرم‌گير، جارو، دستمال گردگيري، كيسه جاروبرقي، مايه شيشه‌شوي، برس، و... بنابراين ممكن است براي خريد هر يك از آن ها، هر بار از منزل خارج شويد و وقت و انرژي خود را هدر دهيد. بهترين راه‌كار اين است كه يك ليست تهيه كنيد و تمام مواد و وسايل مورد نياز براي خانه تكاني را در آن يادداشت كنيد. وقتي از كامل بودن فهرست خودتان مطمئن شديد، از يكي از اعضاي خانواده بخواهيد كه اقلام آن فهرست را يك جا برايتان خريداري كند ، يا خودتان يك روز را به خريد اختصاص دهيد و اقلام مورد نيازتان را يك دفعه تهيه كنيد.

13ـ خوش اخلاق باشيد

 غر نزنيد! درست است كه خانه تكاني دشوار و خسته كننده است، ولي قرار نيست زندگي را به كام اعضاي خانواده تلخ كنيد. اگر دوست نداريد، مي‌توانيد خانه تكاني را انجام ندهيد ولي اگر اين كار را انجام مي‌دهيد، آن را با صبر و حوصله و متناسب با توانايي‌هايتان انجام دهيد تا بيش از اندازه خسته نشويد. ساير اعضاي خانواده به روي خوش شما در روزهاي پاياني سال و در آستانه سال نو، بيشتر نياز دارند تا پاكيزگي منزل.

14ـ تاكسی سرويس نشويد

روزهاي پاياني سال، روزهايي است كه ترافيك خيابان‌ها بسيار سنگين است و هر رفت و آمد در شهر، ساعاتي طولاني وقت شما را مي‌گيرد. شما به عنوان مادر خانواده، قرار نيست نقش تاكسي سرويس را بازي كنيد! حداقل در اين روزها از يكي ديگر از اعضاي خانواده بخواهيد مسؤوليت رفت و آمد بچه‌ها را از خانه به مدرسه و برعكس برعهده بگيرد ، يا حداقل در اين روزها از سرويس مدرسه استفاده كنيد. شما حتي مي‌توانيد از كودك‌تان بخواهيد، خودش به تنهايي اين مسير را طي كند.

: مجله زندگی ایده آل



+ نوشته شده در سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:,ساعت 14:16 توسط محسن بیوک خان |

  • خانه تکانی نوروز 92خانه تکانی نوروز 92
  • اس ام اس عید نوروز - 16اس ام اس عید نوروز - 16
       
     

    خانه تکانی آسان برای عید نوروز با شرکت مهر نیس 93

    44216051  88895207 22855915 77220588
    خانه تکانی آسان برای عید نوروز 92

    برای یک خانه تکانی آسان و بدون مواد شوینده به پیشواز عید 93بروید. برق انداختن پنجرها با سرکه را امتحان کنید.

    بازدید : 4258 نفر

    درخشندگی پنجرها با سرکه
    اسید استیک موجود در سرکه به طور موثر می تواند چربی ها و جرم های انواع سطوح را برطرف سازد و دیگر لازم نیست برای این کار از انواع مواد شوینده شیمیایی و سمی استفاده نمایید.علاوه بر این، اسید استیک هم چنین مانع از رشد کپک ها و باکتری ها می شود و از این رو سرکه از بروز آلودگی ها نیز بر روی سطوح جلوگیری می کند و سطوح برای مدت طولانی براق و تمیز باقی می مانند. از این رو استفاده از سرکه برای نظافت اکثر قسمت ها و سطوح ها توصیه می شود اما پنجره ها یکی از مهم ترین قسمت هایی هستند که با کمک سرکه می توانند بدرخشند و برق بزنند.

    نحوه ی تمیز کردن پنجره ها با سرکه
    ابتدا پنجره را گردگیری کنید و گرد و غبار را از روی سطح پنجره حذف نمایید تا سرکه بهتر بتواند اثر کند و محلول سرکه خانگی را بر یک منطقه کوچک روی شیشه پنجره اسپری کنید و اجازه دهید چند لحظه روی شیشه بماند تا اسید استیک روی شیشه اثر کند و روزنامه مچاله شده که تقریبا آغشته به سرکه است را روی شیشه بکشید. برای این که از دستمال یا دستمال
    حوله ای استفاده نکنید زیرا ممکن است پرز بر جای بگذارد.

    استفاده از سرکه برای نظافت قسمت های دیگر
    کانتر: چون سرکه سبب مهار رشد باکتری و کپک ها می شود، ماده بسیار مناسبی برای نظافت و ضد عفونی کردن کانتر و سطوح داخل آشپزخانه است.
    کفپوش: سرکه به عنوان یک تمیز کننده ارزان و طبیعی می تواند ماده مناسبی برای نظافت و براق کردن سطوح براق و صیقلی کف باشد.

    قهوه ساز
    محلول ضعیف سرکه می تواند براحتی لکه قهوه و چای را در خود حل و از بین ببرد.

    مس
    سرکه برای نظافت سطوح مسی از بهترین گزینه هاست زیرا می تواند درخشش و جلوه اولیه مس را به آن برگرداند.

    پاسیو
    استفاده از سرکه برای نظافت پاسیو نه تنها سبب تمیزی و ضد عفونی شدن فضای پاسیو می شود بلکه از رشد علف های هرز نیز جلوگیری می کند و از این رو محیطی سالم را برای گیاهان خانگی شما فراهم می سازد.

    آینه
    سرکه برای نظافت آینه به همان اندازه موثر و مفید است که برای پنجره ها گفته شد. شما می توانید با همان روش از سرکه برای درخشان کردن آینه ها نیز استفاده نمایید.

    تمیز کردن فرشبرای یک خانه تکانی آسان و بدون مواد شوینده به پیشواز عید نوروز 92 بروید. برق انداختن پنجرها با سرکه را امتحان کنید.
    پیش از تمیز کردن فرش، حتما آن را خوب جارو بزنید تا گردوغبار آن گرفته شود. با مقداری ماست، لکه هایی را که تازه روی فرش به وجود آمده پاک کنید. برای این منظور ماست را روی لکه بریزید و با یک قاشق جمع کنید. سپس با دستمال تمیز خوب خشک کنید.گردوخاک لبه های قالی را با یک برس دستی پاک کنید و سپس جاروبرقی بکشید. برای تمیز کردن این قسمت می توانید از مخلوط آب و پودر لباسشویی و یک فرچه نرم کمک بگیرید؛ اما مواظب باشید این مخلوط به فرش آسیب نرساند. سپس این قسمت را با دستمال خشک کنید و هنگام پهن کردن، زیر فرش را کاغذ یا دستمال سفید قرار دهید تا نم فرش گرفته شود. صابون لباسشویی و شامپوی فرش که خاصیت قلیایی کمی دارند، شوینده های خوبی برای فرش هستند. اگر شامپو فرش ندارید، یک قاشق چای خوری مایع ظرفشویی و دو قاشق چایخوری نمک را در یک لیتر آب حل کنید. آن را خوب به هم بزنید تا کف کند. کف را با یک تور که زیاد آب جذب نمی کند روی سطح فرش بمالید و با دستمال حوله ای خشک کنید.

    تمیز کردن اجاق گاز
    اگر اجاق گاز با غذاهای مختلف کثیف شده و تمیز کردن آن برایتان مشکل است، کافی است مقداری رب گوجه فرنگی را روی لکه ها بمالید و بگذارید تا چند ساعت بماند و سپس با استفاده از یک اسفنج یا ابر نرم و مقداری آب گرم و صابون، لکه ها را پاک کنید.
    اگر می خواهید اجاق گاز خود را تمیز و شفاف کنید، کافی است شب و پس از اتمام کارتان همه قسمت های داخل و سطح روی اجاق را با پنبه آغشته به آمونیاک مرطوب کنید و شب تا صبح آن را به همان حال بگذارید.صبح پارچه تمیزی را با نمک و آمونیاک آغشته کنید و تمام قسمت ها را با آن پاک کنید.

    سینک ظرفشویی
    سینک ظرفشویی معمولا از جنس استیل است و بهتر است از مواد سفیدکننده قوی برای تمیز کردن استفاده نکنید زیرا رنگ استیل کدر می شود. پارچه ای را به سرکه سفید آغشته کنید و بر سطح ظرفشویی بکشید.جوش شیرین برای تمیز کردن سینک های استیل، عالی عمل می کند.
    نمک ماده طبیعی مناسب برای ضدعفونی کردن سینک است. برای این منظور نمک خشک را روی سطح آن بپاشید و پس از نیم ساعت بشویید.
    برای تمیز کردن سینک های آلومینیومی و چینی، محلول پودر ماشین لباسشویی توصیه می شود. بعد از آبکشی، با روزنامه مچاله شده سینک را برق بیاندازید.

  •  نوروز با غم حاجی فیروز!
  • کارت پستال عید نوروز - 10کارت پستال عید نوروز - 10
  • خانه تکانی سنتی کهنخانه تکانی سنتی کهن
  • کاریکاتور عید نوروز + عکس!کاریکاتور عید نوروز + عکس!
  • اس ام اس عید نوروز - 2اس ام اس عید نوروز - 2
  • کارت پستال عید نوروز - 7کارت پستال عید نوروز - 7
  • اس ام اس عید نوروز - 11


+ نوشته شده در دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:,ساعت 17:33 توسط محسن بیوک خان |

خانه تکانی

 

 

 

 

خانه تکانی,خانه تکانی کردن,خانه تکانی در فصل بهار,خانه تکانی فوری

 

 

 

 

خانه تکانی

 

 

با فرا رسیدن ایام عید اغلب افراد به فکر خانه تکانی، شست و شو و گردگیری خانه و وسایل آن می افتند .

 

خانه تکانی و نظافت لزوما معادل با کار سخت نیست، یک موسیقی خوب یا یک برنامه رادیویی خوب و مفید می تواند شما را با اشتیاق بیشتری برای خانه تکانی به تحرک وادارد . خانه تکانی یکی از رسوم بسیار قدیمی برای عید نوروز است و هر چند که آپارتمانی کوچک و بدون پستو و انباری و زیر زمین امروزی تقریبا در تمام مدت سال نسبتا تمیز هستند، اما تمیز ترین خانه ها هم مدتی مانده به نوروز، برای شگونش هم که شده از بالا تا پایین شسته و روفته و برق انداخته می شوند.

 

 

 

 

یك برنامه ریزی صحیح برای خانه تكانی از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا اضطراب ناشی از انبوه كارها باعث فشار عصبی زیادی می شود كه شاید بازدارنده بوده و كار را همانند غولی عظیم جلوه گر كند.

 

 

 

اگر شما بدانید چه كارهایی را باید برای خانه تکانی انجام دهید و بدانید ترتیب انجام آنها كدام است مطمئن باشید نیمی از كارهای خانه تکانی تان را انجام داده اید.

حالا قلم و كاغذ به دست بگیرید و تمام كارهایی كه باید برای خانه تکانی انجام شود را بنویسید. سپس روی ورقه ای دیگر كارها را به ترتیبی كه باید انجام داده شود ردیف كنید.

 

 

 


در تنظیم برنامه خانه تکانی توجه داشته باشید كه برای انجام كارهایی كه نیاز به كمك دیگران دارید. روزهای تعطیل را در نظر بگیرید و كارهایی كه دیگران باید انجام دهند به ترتیب اهمیت لیست كرده با نام هر فرد به او بدهید. به این ترتیب مطمئن باشید كه بدون فشارهای جسمی طی چند روز كارهای خانه تکانی تمام می شود.

 

 

در این مقاله نكاتی در مورد خانه تکانی و نظافت بیان شده که امیدواریم مورد استفاده خانم های عزیز قرار گیرد.

 

 

 

 


اگر میخواهید یک خانه تکانی فوری انجام دهید، بخوانید!

 

 

 

 

اگر هنگام خانه تکانی،به براق کننده سطوح نقره دسترسی ندارید ....مایع ظرفشویی ندارید؟....اگر به تمیز کننده سطوح کابینت دسترسی ندارید و،می توانید از مواد دیگر استفاده کنید.

 

 

اگر هنگام خانه تکانی به براق کننده سطوح نقره دسترسی ندارید،از خمیر دندان استفاده کنید.

 

 

خمیر دندان معمولی (ژل مانند نباشد) بدون افزودنی‌هایی مانند سفید کننده ،می‌تواند بدون آسیب رساندن به سطوح نقره ، لکه و تیرگی‌های آن را از بین ببرد. ظرف نقره تان را نمدار کنید ؛ کمی خمیر دندان روی انگشت تان بمالید. با ملایمت انگشت تان را روی سطح نقره مالیده و سپس آن را با آب بشویید. سپس ظرف را با یک دستمال نرم خشک کنید.

 

 

 

 

 

خانه تکانی,خانه تکانی کردن,خانه تکانی در فصل بهار,خانه تکانی فوری

 

 

 

 

 

اگر هنگام خانه تکانی مایع ظرفشویی ندارید،از پاک کننده‌های مخصوص لباس استفاده کنید.

به اندازه یک قاشق غذاخوری از پاک کننده مخصوص لباس را در آب داغ ریخته و ظروف کثیف را در آب بگذارید تا به خوبی خیس بخورند ( بهتر است برای شستن ظرف‌ها دستکش بدست کنید چرا که این پاک کننده‌ها پوست دست شما را بسیار خشک و حساس می‌کنند).

 

 

 

برای تمیز کردن ظرف‌هایی مانند ماهیتابه یا قابلمه که چرب هستند می‌توانید آنها را از آب داغ پر کرده و یک قاشق غذاخوری نرم کننده پارچه در آن بریزید و بگذارید به خوبی خیس بخورد . با این روش غیر از اینکه ظرف‌هایتان را شسته و تمیز کرده اید ، عطر و رایحه ای دلپذیر و ملایم نیز به آنها بخشیده اید.

 

 

 

 

اگر هنگام خانه تکانی پاک کننده پارچه‌های مبل تان تمام شده ...،از شامپو استفاده کنید.

 

شما می‌توانید با کمی شامپو لکه روی پارچه مبل‌هایتان را پاک کنید. کمی شامپو روی یک دستمال تمیز ریخته و روی لکه بکشید. برای تمیز کردن پارچه‌های دیگر کمی آب در سینک ظرفشویی ریخته و چند قطره شامپو در آن بریزید. حالا پارچه را در سینک انداخته و پس ازمدتی آن را بشویید و بگذارید تا خشک شود.

 

 

 

 

اگر به تمیز کننده سطوح کابینت دسترسی ندارید،از آب اکسیژنه استفاده کنید (3٪)

 

 

موادی که برای پاک کردن لکه روی سطوح کابینت بکار می‌روند ترکیبی شبیه به مواد پاک کننده و سفیدکننده‌های لباس دارند. از این مواد می‌توانید برای تمیز کردن و شستن سطوح کابینت‌های فلزی و لباس ‌های پشمی و پارچه ای استفاده کرد. سطح کابینت را تر کنید ، سپس با پاک کننده آنجا را پاک کرده و دوباره با دستمال خشک و تمیز کنید.  

 

 

 

 

نکات ریز خانه تکانی و خانه داری:

 

 

 


نحوه از بین بردن جوهر سیاه بر روی فرش در هنگام خانه تکانی:

 

 

 

هنگام خانه تکانی برای از بین بردن جوهر سیاه بر روی فرش ، مقداری ماست روی محل لکه ریخته و با قاشق ماست را جمع کنید.چند مرتبه این کار را تکرار کنید، لکه کاملاً از بین می رود.

 

 


 نحوه بر طرف کردن لکه جوهر موقع خانه تکانی:

 

 

 

برای پاک کردن لکه جوهر خودکار یا خودنویس از شیر استفاده کنید.قسمت جوهری شده لباس را حدود پنج دقیقه داخل شیر قرار داده و سپس آن را با آب معمولی بشویید.اثر لکه جوهر کاملاً از بین خواهد رفت.برای این منظور می توان از شیر ترش شده و یا دوغ نیز استفاده کرد.گاه برای برطرف شدن کامل اثر لکه، باید این کار چندین بار تکرار شود.

 

 

 

شستن پرده ها:

 

 


پرده های نخی را قبل از شستن به مدت 15-10 دقیقه در آب سرد یا ولرم خیس كنید تا گرد و غبار جمع شده بر روی آن جدا شود. پرده را به آرامی بلند كنید. آب كثیف را خالی نمایید. سپس پرده را در محلول كف صابون ولرم و غلیظ بشویید. البته با ملایمت سعی كنید كه آن را به هیچ وجه نچلانید. سه بار پرده را با آب ولرم آبكشی كنید.

 

 

اگر از ماشین لباسشویی استفاده می كنید. برای شستشوی اول دستگاه را روی درجه كم مقدماتی بشویید و شستشوی بعد را هم 2 دقیقه با درجه كم تنظیم كرده و بشویید.

 

 

 

 

پرده را قبل از اینكه كاملاً خشك شود، وقتی كمی نمدار است اتو بزنید. اتو را از پشت به موازات الیاف طولی آن بكشید(اگر پرده را اتو نمیزنید بهتر است وقتی نمدار است پرده را آویزان کنید تا چین و چروکش باز شود)

 

 

 

 

نکته:مراقب باشید از این گزینه‌ها استفاده نکنید

 

 

 

1-از صابون ظرف شویی (صابونی که برای شستن ظروف در سینک پر از آب می‌اندازند تا ظرف‌ها خیس خورده و سپس آنها را بشویند) برای تمیز کردن ماشین ظرف شویی استفاده نکنید. 

 

برای تمیز کردن ماشین ظرف شویی شما نیازمند ماده ای هستید که کمتر کف کند ،اگر از صابون برای تمیز کردن دستگاه ماشین ظرف شویی تان استفاده کنید ، کف آشپزخانه تان سرشار از کف خواهد شد.

 

 

 

2-استفاده از مواد شوینده لباس برای تمیز کردن فرش یا اثاثیه خانه مانند مبلمان و ...

 

محصولات پاک کننده ای که برای تمیز کردن لباس‌ها بکار می‌روند دارای موادی هستند که کف فراوانی ایجاد می‌کنند که برای فرش و مبلمان و اثاثیه دیگر خانه شما بسیار مضر خواهد بود.

 

 

 

 

3-اسپری‌های پاک کننده را برای لیوان‌های شیشه ای استفاده نکنید.

 

 

تقریبا تمام اسپری‌ها مانند هم هستند ؛ اگر برای تمیز کردن لیوان‌های شیشه ای تان از آنها استفاده کنید بعد از تمیز کردن روی آنها لکه‌های کف باقی می‌ماند و شیشه  را مات می‌کند.

 

 

 

 

4-از پاک کننده سطوح استیل ضد زنگ برای سطوح نقره تان نیز استفاده نکنید.

 

مواد پاک کننده ای که برای سطوح استیل به کار می‌رود دارای موادی هستند که اگر برای تمیز کردن سطوح نقره استفاده شود به آنها آسیب رسانده و دچار خراش‌های بدشکل می‌کند.



+ نوشته شده در یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:,ساعت 11:40 توسط محسن بیوک خان |

akairan

آشپزخانه تکانی عید

 همیشه تمیزکردن آشپزخانه بیشترین وقت خانم‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.    شرکت نظافتی مهر نیس  تماس 44216051  88895207  77220588
سروسامان دادن به کابینت‌هایی که در طول یک سال پر از وسایل و ظرف و ظروف اضافه شده‌اند و اگر خیلی خوش‌بینانه به قضیه نگاه کنیم به‌هم‌ریختگی مشکل اصلی آنهاست.
البته شاید برای خانه تکانی کمی‌ زود باشد، اما از آنجایی‌که اکثر کارها به دقیقه نود کشیده می‌شود‌، بد نیست که پیش‌پیش در مورد روش‌هایی که در وقت اضافه به دادتان می‌رسد مطالبی بخوانید‌:
▪ کابینت‌ها‌:
کابینت‌ها حداقل سالی یک بار به گردگیری و شستشو نیاز دارند و اگر نایلون‌های کف آنها را هم عوض کنید لطف بزرگی در حق خودتان کرده‌اید‌. شاید نوع نایلونی که برای کف قفسه‌ها انتخاب می‌کنید چندان برای شما اهمیت نداشته باشد، اما بهتر است از این به بعد به این موضوع توجه کنید.
کابینت‌هایی که نزدیک زمین هستند به نایلون‌های مقاوم تر و کلفت‌تری نیاز دارند، ولی می‌توانید از نوع جدیدی از نایلون‌های شیشه‌ای نیز استفاده کنید که کف کابینت‌ها می‌چسبند. پس از اینکه گرد و خاک بین شیارها و درزهای کابینت‌ها را کاملاً تمیز کردید با خیال راحت نایلون را پهن کنید و ظرف و ظروف را روی آن بچینید‌.
▪ شوهرتان را دست‌کم نگیرید
همیشه هم حضور مردها در آشپزخانه مترادف با ریخت و پاش نیست‌. از شوهرتان بخواهید بدنه کابینت‌ها را بدنه ماشین خود فرض کند و آنها را با روغن جلای مخصوص برق بیاندازد‌. با اینکار سطح کابینت‌ها و رویه میزها در برابر خراشیدگی مقاوم شده و اثر انگشت نیز به‌راحتی از روی آنها پاکمی‌ شود‌.
▪ یخچال‌:
قبل از هرچیز در محتویات یخچال خود تجدید نظر کنید‌. فکر نمی‌کنید بد نباشد اگر جعبه گز سال قبل را که تقریباً سنگ شده از یخچال بیرون کنید؟ پس از خارج کردن مواد غذایی و ظرف و ظروف بی‌مصرف نوبت به تمیز کردن کشوهای پایینی یخچال می‌رسد‌.
آنها را کاملاً بیرون آورده و زیر شیر آب بشویید و یا با یک دستمال خیس آنها را تمیز کنید‌. برای جلوگیری از کپک زدن مواد غذایی در داخل این کشوها یک تکه اسفنج کوچک داخل آنها قرار دهید تا رطوبت را به خود جذب کند‌.
پس از اینکه بدنه داخلی یخچال و سطح قفسه‌های آن را تمیز کردید‌، یخچال را از برق درآورده و آن را جلو بکشید تا از دیوار فاصله بگیرد‌. سطح پشت یخچال را از گرد و خاک تمیز کنید تا خیالتان از همه جا راحت باشد‌.
▪ گاز:
می‌دانیم که خانم‌ها به تمیزی گاز خود بسیار اهمیت می‌دهند و همیشه در حال گاز پاک کردن هستند‌، اما به هرحال این کار هم جزیی از خانه تکانی است‌.
▪ دیگر وسایل
حالا نوبت به تمیزکردن کتری‌، قهوه جوش‌، ماکروویو و‌... می‌رسد‌. کتری را پر از آب کرده و داخل آن مقداری سرکه سفید بریزید و اجازه دهید مدتی بجوشد‌. سپس آب کتری را خالی کرده و بسته به مقدار جرم دیواره آن ۴-۵ بار این کار را تکرار کنید‌. در آخر یک بار کتری را از آب پر کرده و بگذارید مدتی بجوشد تا طعم سرکه از بین برود‌. همین کار را در مورد قهوه جوش نیز می‌توانید انجام دهید‌.
برای تمیز کردن دیواره‌های داخلی ماکروویو دو فنجان آب را در ظرفی ریخته و آن را داخل ماکروویو قرار دهید‌. دستگاه را روشن کرده و اجازه دهید چند دقیقه ای آب بجوشد تا بخار کاملاً فضای داخلی ماکروویو را پر کند‌. با اینکار ذرات مواد غذایی و چربی‌هایی که به دیواره‌های آن چسبیده‌اند به‌راحتی با یک دستمال خیس پاک می‌شوند‌.
▪ فوت کوزه‌گری
هیچ‌وقت جزئیات را فراموش نکنید‌. شاید تصور شما از یک آشپرخانه ایده‌آل فقط پاکیزگی کابینت‌ها و وسایل آن باشد‌، اما مسلماً دلیل اصلی ایده‌آل شدن یک آشپزخانه چیدمان مناسب وسایل و رنگ‌بندی درست آن است‌. دکوراسیون حساب شده‌، چشم را می‌نوازد‌، ذهن را بخوبی با محیط درگیر می‌کند‌، و نهایتاً باعث می‌شود دست و دل خانم خانه خیلی راحت‌تر به سمت پخت‌وپز برود‌. پیشنهاد ما چند نکته ساده است‌:
یک سبد چوبی زیبا با چند نوع میوه مصنوعی روی میز آشپزخانه قرار دهید‌.
از یک قوری بی‌مصرف یا هر ظرف دیگری که مدتهاست بی‌استفاده مانده برای سبز کردن گندم استفاده کنید‌.
در کاسه‌های سفالی آبی‌رنگ چند عدد سیب قرمز یا چند عدد انار قرار دهید و روی پیشخوان بگذارید‌.
داخل یک پارچ سفالی آبی رنگ چند شاخه گل طبیعی بگذارید و روی پیشخوان قرار دهید‌.

 

  • سیزده فرمان برای خانه تکانی - خانه داری آکا

  • آشپزخانه تکانی عید - خانه داری آکا

  • اگر هنوز خانه تکانی نکرده اید - خانه داری آکا

  • نگهداری از ماهی عید - خانه داری آکا

  • خانه تکانی - آکاایران

  • خانه تکانی استاندارد - آکاایران



+ نوشته شده در شنبه 19 بهمن 1392برچسب:,ساعت 18:38 توسط محسن بیوک خان |

شرکت خدماتی نظافتی آریا اصفهان

 

شرکت خدماتی نظافتی  مهر برای انجام کلیه خدمات به همشهریان عزیز شهر اصفهان آمادگی خود را اعلام کرد

 

مشاهده اطلاعات کامل
شرکت خدمات فراز مهر سپاهان

 

شرکت  خدمات نظافتی مهر  از بهترین شرکت های خدمات نظافتی در تهران  میباشد که آماده ارائه کلیه خدمات میباشد.

 

مشاهده اطلاعات کامل
شرکت خدماتی نظافتی یگانه

 

مرکز ارائه خدمات نگهداری کودک ، سالمند ، بیمار ، تمیزکار ، امور منزل و کلیه امور خدماتی در اصفهان آماده ارائه خدمات میباشد.

 

مشاهده اطلاعات کامل
خدماتی تشریفاتی تاپ سرویس

 

دفتر خدماتی تاپ سرویس آماده انجام کلیه خدمات نظافتی و تشریفاتی با امکانات بروز در  تهرانم میباشد.

 

مشاهده اطلاعات کامل
شرکت خدمات نظافت منزل

 

شرکت خدمات نظافتی و تمیزکاری منزل ارائه دهنده هرگونه خدمات تمیزکاری و نظافت منزل و شرکت در  تهران میباشد

 

مشاهده اطلاعات کامل
 

 

متخصصین دفع آفات مؤسسه افشان سم اصفهان با دارا بودن کادر متخصص دانشگاهی و تجربه ۱۵ ساله آمادگی خود را برای کنترل موریانه اعلام می نماید.



+ نوشته شده در پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:,ساعت 11:48 توسط محسن بیوک خان |

 
 
 
 
 
 
 
 
 

  • پرسش و پاسخ شركتهاي خدمات نظافتي و نگهداري ساختمانها جز كدام يك از شركتها محسوب ميشون و چگونه ميشود آن را ثبت كرد  ؟ با سلام از نظر نوع فعاليت خدماتي هستند(نه بازرگاني وتوليدي) اما اينكه در قالب چه شركتي قابل ثبت هستند مي توان گفت در قالب شركت سهامي خاص ويا با مسووليت محدود مي توان اينگونه خدمات را انجام داد.
مشاوره/ كجا مي توانم پكيج كامل يكسال حسابداري يك شركت خدماتي رابدست بيارم؟ 
  • پرسش و پاسخ كجا مي توانم پكيج كامل يكسال حسابداري يك شركت خدماتي رابدست بيارم؟ ؟ با سلام شركت هاي خدماتي نيز داراي طيف گسترده اي هستند براي مثال شركتهاي ذيل خدماتي تلقي مي شوند. 1-راه آهن 2-شركت هواپيمايي 3- شركت حمل ونقل بنابراين صرف اينكه بگوييم شركت خدماتي است كفايت نمي كند بلكه ابعاد سازمان شما ونوع خدمات شما مي تواند در سيستم مورد نياز شما تاثير گذارد. 19/7/88
مشخصات کاربر/  
  • آقاي كاظم مرتضوي تحصيلات: ديپلم رشته تحصيلي: نظري شغل: مد ير شركت خصوصي توليد مواد نظافتي استان: تهران شهر: 
مشخصات کاربر/ مركز خدمات ماشين آلات نظافتي خانه ما 
مركز خدمات ماشين آلات نظافتي خانه ما
  • شركت مركز خدمات ماشين آلات نظافتي خانه ما تاريخ تاسيس: نوع شخصيت حقوقي: سهامي خاص نوع سازمان: شركت ايراني نوع مالكيت: خصوصي نوع فعاليت: توليدي استان تاسيس: شهر:
مشاوره/ با سلام اگر امكان دارد مراحل و چگونگي بودجه بندي براي يك شركت خصوصي(بازرگاني و خدماتي) را توضيح دهيد 
  • پرسش و پاسخ با سلام اگر امكان دارد مراحل و چگونگي بودجه بندي براي يك شركت خصوصي(بازرگاني و خدماتي) را توضيح دهيد ؟ در اين خصوص توصيه مي شود كتاب حسابداري صنعتي جلد 2 انتشارات سازمان حسابرسي كه در 100 صفحه توضيحات مفصلي در اين خصوص ارائه داده است را خريداري ومطالعه فرمائيد. 14/11/87
  • طبقه بندي اطلاعات
م
 
  • ته
مشخصات کاربر/ 
 
 
 
 
 


  • سوابق كاري: همكاري با شركت هاي آسانرو،شيندلر،جام جم،اوج حديد،آسانسور پارس،جهان آسانسور و شركت هاي متعدد ديگر. نصب و راه اندازي آسانسورهاي هيدروليك،كششي دو سرعته و تك سرعته وسرعت بالا


+ نوشته شده در چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:,ساعت 17:14 توسط محسن بیوک خان |

مروزه تعداد افرادی که به کارهای خدماتی مشغول هستند بسیار زیادند  و حتی جوانان تحصیل کرده هم در این حرفه دیده میشوند اما متاسفانه هستند افرادی که وارد این شغل شده و پس از مدتی که اعتماد مشتری را جلب کردند سوء استفاده های مختلفی از جمله سرقت نموده
نیروهای شرکتی با توجه به ضمانتهایی که می دهند و تحقیق قبل از استخدام آنان با کمترین درصد سرقت و سوءاستفاده همراه بوده
همچنین امکان پیگیری و شکایت از آنان مهیا میباشد


هیچگاه با هیچ نیرویی خودتان مستقیم هماهنگ نکنید زیرا عواقب سنگینی برایتان دارد .



+ نوشته شده در سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:,ساعت 12:16 توسط محسن بیوک خان |

سردار ساجدی نیا در پاسخ به آنا:                تماس  22855915

نظافت منزل خود را به کارگران ناشناس نسپارید/ پلیس بر شرکت های خدماتی ثبت شده نظارت دارد

خبرگزاری آنا: رئیس پلیس تهران گفت: نظافت منزل خود را به کارگران شرکت هایی بدهید که ثبت شده اند و در وقت لازم پاسخگو باشند ضمن اینکه پلیس تنها بر شرکت هایی نظارت دارد که ثبت شده اند.

چند نکته و توصیه از طرف مدیریت شرکت مهر نیس

هنگامی که از کارگر خدماتی در منزل و یا دفتر کارتان استفاده می نمایید از قرار دادن اشیاء قیمتی ریز مانند طلا و جواهر و همچنین پول نقد و تراول در جلوی دسترس خودداری نمایید.

هیچگاه کارگر را در قسمتی از منزل که پول و یا اشیاء قیمتی نگه میدارید تنها نگذارید.


هنگامی که کارگر در منزل شماست از پوشیدن لباسهای بدن نما ، تنگ و احساس راحتی جلوی کارگر خودداری نمایید زیرا این افراد از فرهنگها و قومیت های مختلف با برداشتهای شخصیتی گوناگون هستند.

هرگونه سوءاستفاده و یا مشکلی که از طرف کارگر برایتان پیش میاید ظرف مدت 24 ساعت به شرکت اطلاع دهید و شرکت بعد از گذشت 48 ساعت هیچگونه تعهدی ندارد.

هیچگاه به هیچ نیرویی از روی دلسوزی اعتماد کامل نکنید.

 

شرکت خدماتی  مهر نیس





نوع مطلب : نکات ایمنی خدماتی، 
برچسب ها : نظارت پلیس بر شرکت های خدماتی، اطمینان به شرکت های خدمات نظافتی، اطمینان به شرکت های ن
2

روانپزشکان هشدار دادند کسانی که به طور افراطی اثاثیه و منزل خود را تمیز می کنند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به افسردگی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علاوه بر ارث و وقایع زندگی
، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و تأثیر آن بر مغز عامل بروز بیماری افسردگی است زیرا ارتباط بین سلولهای عصبی را با یکدیگر دچار اشکال می کند.
روانپزشکان معتقدند که افسردگی می تواند با وقایع زندگی از قبیل مرگ، طلاق یا از دست دادن کار ارتباط داشته باشد. خوردن برخی داروها، زیاده روی در مصرف داروها یا ابتلا به بیماریهای دیگر هم می تواند به افسردگی منجر شود.
پیش از این هم پزشکان هشدار داده بودند که استریل کردن و پاکیزه کردن بیش از اندازه محیط زندگی می تواند خطر ابتلا به آسم و آلرژیها را افزایش دهد.
روانپزشکان تاکید دارند که این رفتار افراطی و زیاده روی می تواند با تولید مواد شیمیایی خاص، توانایی مغز را به اختلال دچار کند و در نتیجه فرد به افسردگی منجرشود.

شرکت خدماتیمهر نیس




نوع مطلب : نکات آموزشی نظافت منزل، 
برچسب ها : وسواس در نظافت منزل، افسردگی، استریل کردن، پاکیزه کردن، آسم و آلرژیها، رفتار افراطی، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی،



+ نوشته شده در یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:,ساعت 19:51 توسط محسن بیوک خان |

مواردی در تمیز نگه داشتن خانه                شرکت مهر نیس       ش تماس 44216051  88895207  نظافت عید با ما

داشتن خانه‌ ای تمیز و مرتب به این معنی نیست که وقت زیادی برای این کار اختصاص بدهید و وسایل تزئینی، گلدان‏ها و مجسمه‏ ها را هر هفته تمیز کنید. در زندگی روزمره خیلی مواقع پیش می‏ آید که افراد به دلیل کار و مشغله زیاد، وقت کافی برای نظافت خانه ندارند. در مدت زمان کم هم می‏شود خانه‏ای تمیز و مرتب داشت و آلودگی ‏ها را از خانه بیرون کرد. فقط  کافی است برنامه داشته باشیم و بدانیم چه طور این کار را انجام دهیم. برای اینکه بدانید برای نظافت خانه چه چیزهایی و آن هم هرچند وقت یک‌ بار نیاز به نظافت دارند،مطالب زیر را دنبال کنید

روزانه:

پس از استفاده از وسایل آنها را جمع کنید و سر جای‌شان بگذارید.ظرف‏ها را بشویید. میز آشپزخانه و قسمت روی کابینت ها را با دستمال تمیز کنید. اجاق گاز و ذرات غذایی را که روی آن ریخته، پاک کنید و سطل زباله را خالی کنید.

برای پیشگیری از ته‌ نشین شدن رسوب و تجمع میکروب، شیر آب را تمیز کنید.سینک ظرف‌ شویی را شسته و خشک کنید.

ملافه‏ها را مرتب و اتاق‏ها را جمع و جور کنید.

هفته ای یک بار نیز:

 

شستن حمام و توالت


شستن ملافه‏ها و روبالشی‎هاتمیز و مرتب کردن یخچال


گردگیری و تمیز کردن تلویزیون

دو یا سه بار:

کفپوش‏های چوبی را با دستمال گردگیری کرده و تمیز کنید. در غیراین صورت ممکن است آلودگی و جرم روی آنها باقی بماند و برای از بین بردنش نیاز به سابیدن و خراشیدن داشته باشید.وسایل اضافه‌ای را که موجب به هم ریختگی خانه می‏شود، بردارید.

 اگر در منطقه آلوده‏ای زندگی می‏کنید، از پرندگان خانگی نگهداری می‏کنید، یا بچه دارید و خانه‏تان زود به زود کثیف می‏شود، دوبار در هفته خانه را جاروبرقی بکشید. اگر تعداد افراد خانه‏تان کم است، ساعات زیادی در خانه نیستید و رفت و آمد زیادی ندارید، هفته‏ای یک‌بار جاروبرقی هم کافی است.

ماهی یک بار:

چهارچوب درها و سطوحی که در معرض دید نیست را جارو برقی کرده و دستمال بکشید.
پارکینگ، حیاط، بالکن و راهروها را جارو بکشید.سطح مبل‏ها و صندلی‏ها را تمیز کرده و با برس مخصوص گرد و خاک آنها را بگیرید.

 هر ماه سقف یکی از اتاق‏ها را تمیز کنید. پادری جلوی حمام و توالت را بشویید و برای گرفتن گرد و خاک قالیچه‏ها، آنها را در فضای باز برده برس بکشید و بگذارید مدتی زیر نور آفتاب بمانند.

 پنکه سقفی و دریچه‏های کولر را گردگیری کنید.

هر فصل:

وسایل و مبلمان چوبی را تمیز کنید. برای این کار ابتدا با دستمال مرطوب گرد و خاک‏شان را گرفته، سپس با دستمال دیگری آنها را خشک کرده و سپس روغن بزنید.گرد و خاک باقی مانده و تار عنکبوت‏ها را از گوشه و کنار سقف، راه پله‏ها و جاهای دیگر برداشته و تمیز کنید.

فیلتر هود آشپزخانه و تهویه هوا را تمیز کرده یا تعویض کنید.اجاق گاز را به‌طور کامل و به دقت تمیز کنید. در صورتی که زیاد از آن استفاده می‏کنید، لازم است این کار را در فواصل کوتاه‏تر انجام دهید.هر شش ماهپنجره‏ها را از داخل و بیرون تمیز کرده و بشویید. لازم است پنجره‏های آشپزخانه که نزدیک اجاق گاز یا سینک ظرف‌شویی هستند و زودتر کثیف می‏شوند هر سه ماه یک‌بار تمیز شوند.

 به وسایلی که در زیر زمین، خرپشته و پارکینگ انبار کرده‏اید سری بزنید و آنها را مرتب کرده و وسایل اضافه را دور بیندازید.اتاق خواب را تمیز کنید. زیر تختخواب را جارو کرده و تشک‏ها را با چوب ضربه بزنید و بتکانید.

 بالش‏ها را در معرض هوای آزاد و زیر نور آفتاب قرار دهید.کمد لباس‏ها را مرتب کرده و لباس‏های اضافه‌ای که مربوط به فصل نیست را کنار بگذارید.

 ظروف نقره را تمیز کنید.

سالی نیز یک بار:

مبلمان سنگین را جابه‌جا کرده و قسمت زیر و پشت آنها را تمیز کنید.زیر فرش‏ها و قالیچه‏ها را جارو بکشید و قالیچه‏های کثیف را بشویید.

فرش‏ها و پرده‏ها را تمیز کنید.

 این کار را می‏توانید با بخارشو انجام دهید. در صورتی که خیلی کثیف هستند آنها را بشویید.دیوارها را بشویید.

 لوسترها را تمیز کنید.

کلمات کلیدی این متن:نظافت منازل-آموزش نظافت منازل



+ نوشته شده در شنبه 12 بهمن 1392برچسب:,ساعت 10:47 توسط محسن بیوک خان |

آشپزخانه شرکت خدمات مهر نیس 
44216051   22855915



آشپزخانه از دیگر اتاق های خانه است که می توان با سرکه آن را از هر نوع آلودگی پاک و تمیز کرد. مخلوط آب و سرکه را برای تمیز کردن سطح زمین و کاشی های استفاده کنید.

• از مخلوط سرکه و آب می توانید برای ضدعفونی کردن یخچال، کانتر آشپزخانه، کاشی های کف زمین و حتی تخته گوشت خوردکنی استفاده کنید.

• برای برق انداختن ظروف، دو پیمانه سرکه سفید را در مخزن پودر شوینده ماشین ظرفشویی بریزید و یک دور کامل همه ظرف ها را با آن بشویید.

•  برای پاک کردن و بوزدایی از چاه ظرفشویی، دو پیمانه آب داغ و سپس دو پیمانه سرکه سفید را داخل سوراخ های چاه بریزید.

ماشین لباسشویی



برای از بین بردن لکه های لباس و نرم کردن آنها نیز می توانید از سرکه استفاده کنید.

• دو پیمانه سرکه سفید را در مرحله آبکشی ماشین لباسشویی اضافه کنید تا هرگونه لک یا باقی مانده پودر و صابون از روی لباس ها برداشته و نرم شوند.

• برای از بین بردن لکه آب میوه و شربت از روی لباس های نخی، اسنفجی را داخل سرکه بخیسانید و روی لکه بکشید. سپس آن را آبکشی کنید. البته فقط تا 24 ساعت پس از لک شدن، می توانید به این روش لکه را از بین ببرید. 

• برای ضدعفونی کردن ماشین لباسشویی، دو پیمانه سرکه سفید داخل دستگاه بریزید و بگذارید خالی، یک دور کامل کار کند.

• برای از بین بردن لک قهوه ای ایجاد شده روی فلز اتو هم می توانید از عصاره غلیظ سرکه و نمک استفاده کنید. این خمیر را روی اتو بکشید و با دستمال پاک کنید. دیگر اثری از لکه های قهوه ای نخواهد بود.

اتاق نشیمن، هال و اتاق خواب



این اتاق ها اصولا برای استفاده زیادی که از آنها می شود بسیار آلوده هستند و باید ضدعفونی بشوند.

• کفپوش های چوبی، دیوار، در و کلیدهای برق را می توانید با مخلوط آب و سرکه تمیز کنید.

• برای برق انداختن شیشه هم می توانید به نسبت مساوی از آب گرم و سرکه استفاده کنید. این مخلوط را به شیشه اسپری کنید و با دستمال بکشید تا تمیز شود و برق بیفتد. 

• برای از بین بردن لکه مبل و فرش هم می توانید از مخلوط یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی، یک قاشق چایخوری سرکه و یک لیتر آب ولرم استفاده کنید. مخلوط را روی لکه موردنظر بریزید، با فرچه نرم روی آن بکشید و با حوله خشک کنید. این کار  را تا زمانی تکرار کنید که لکه از بین برود.

نکته: ابتدا باید جنس فرش یا پارچه رومبلی خود را بشناسید تا در اثر این مواد پوسیده نشوند. می توانید ابتدادر بخش کوچکی آن را امتحان کنید و اگر مشکلی نداشت، در محل موردنظر اعمال کنید. 

 

 

 

 
کاشی های شیشه ای یکی از رایج ترین مصالح برای استفاده در آشپزخانه هستند. کاشی ها در رنگ ها و شکل های متنوع در فروشگاه ها فروخته می شوند و می توانید به سلیقه شخصی خود از میان آنها انتخاب کنید.
 

 


1. ترکیب رنگ ها

با استفاده از کاشی های شیشه ای مربعی شکل می توانید بخش های تورفته دیوار آشپزخانه را به شکل زیبایی تزئین کنید. برای این منظور بهتر است از انواع رنگ های متضاد در کنار هم استفاده کنید تا سایه روشن زیبایی ایجاد شود. به طور مثال، می توانید از رنگ های خردلی، آبی و توسی در کنار هم بهره بگیرید.


2. ترکیب با دیگر کاشی ها

دو نوع متفاوت از کاشی های شیشه ای را انتخاب کنید و آنها را با سلیقه خود در کنار هم بچینید و نصب کنید. بهتر است از یک رنگ واحد برای دو شکل متفاوت استفاده کنید تا با یکدیگر تناسب بیشتری داشته باشند. حتی می توانید در دو حالت عمودی و افقی آنها را بچینید تا تفاوتشان بیشتر مشخص شود.

 


3. در این آشپزخانه از کاشی های شیشه ای براق و درخشان استفاده شده است تا زیر نور بازتاب زیبایی از رنگ های رنگین کمان را منعکس کند. از هر زاویه ای که به این کاشی ها نگاه کنید درخشندگی زیبای آنها را می بینید. این کاشی های صدفی به ترکیب رنگ بژ این اتاق زیبایی دوچندان بخشیده است.



+ نوشته شده در جمعه 11 بهمن 1392برچسب:,ساعت 13:24 توسط محسن بیوک خان |

 

 خدمات اسباب کشی شرکت مهر نیس

با کارشناسان زبده و خبره  پرسنلی مجرب و حرفه ای در امر بسته بندی، اسباب و اثاثیه، جابجایی وسایل و بار جهت اسباب کشی منازل، اثاث کشی ادارات و باربری تجاری به تمام نقاط کشور با بیمه،بصورت شبانه روزیو آماده ارائه ی خدمات به شما هموطنان عزیز وگرامی می باشد.



+ نوشته شده در پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:,ساعت 21:22 توسط محسن بیوک خان |

شرکت خدماتی نظافتی مهر نیس 44216051         88895207      22855915    77220588   شماری تماس

تهران/طهران     عید نوروز را با ما باشید  طهران با نظافت مهر نیس

1


+ نوشته شده در پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:,ساعت 12:5 توسط محسن بیوک خان |

-شركت موظف است در طول مدت قرارداد (حين انجام كار) مراقبت هاي لازم جهت حفظ و نگهداري اموال كارفرما را بنمايد و چنانچه بر اثر فعل نيروي كار اجناس كارفرما صدمه ببيند شركت مسئول جبران آن خواهد بود.

2-كار فرما متعهد مي گردد كه حقوق نيروي اعزامي را فقط با هماهنگي شركت به نيرو بپردازد .

3-كارفرما متعهد ميگردد كه تحت هيچ شرايطي به نيرو وام و لوازم زينتي ندهد مگر باهماهنگی كتبی مديريت شركت.

4-هر گونه قصور يا كم كاری يا كمبود وسايل و لوازم تا 24 ساعت پس از خروج نيرو قابل قبول می باشد.

5-کارفرما متعهد ميگردد در صورت افزايش حقوق نيرو در سال جديد مبلغ فوق مابه التفاوت را به نيرو پرداخت نمايد.

6-شركت متعهد مي گردد كه چنانچه كارفرما از نيروي اعزامي ابراز نارضايتي نمود ، در اسرع وقت آن را رفع و يا شخص ديگري جايگزين نمايد.

7-چنانچه رزرو انجام شود و خدمات از طرف شما شهروند عزیز به هر دلیلی کنسل شود 50% هزینه پیش پرداخت کسر خواهد شد و الباقی پیش پرداخت بعد از 15 روز به شما عودت خواهد شد.

8-شرکت در قبال استفاده از پرسنل بدون هماهنگی قبلی هیچ مسئولیتی ندارد.

9-در صورت نارضایتی حتماً شرکت را در جریان کار قرار دهید.

10-لطفاً در صورت رضایت کامل و پس از اتمام کار، برگه اعزام پرسنل را امضاء فرمائید.

11-فاکتور بدون مهر شرکت، فاقد اعتبار می باشد.

12-در تاریخی که پرسنل باید مراجعه کنند، دقت داشته باشید در صورتی که شخصی در خانه یا محل اعزامی، نیرو حضور نداشته باشد برای حضور مجدد هزینه دریافت خواهد شد.

[ شنبه چهارم آذر 1391 ] [ 19:36 ] [ شرکت خدماتی مهر نیس


+ نوشته شده در چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:,ساعت 13:35 توسط محسن بیوک خان |

. آسیب‌های پوستی شرکت مهر   نیس      44216051

استفاده از دستکش هنگام کار با مواد شوینده، بهترین شیوه برای حفاظت از پوست و ناخن‌هاست؛ سعی کنید تا آنجا که ممکن است از تماس مستقیم دست‌ها با انواع مواد شوینده و پاک‌کننده خودداری کنید. اگر پوست حساسی دارید بهتر است ابتدا یک دستکش نخی و سپس روی آن یک دستکش لاستیکی دست کنید؛

زیرا گاهی اوقات پوست به لاستیک دستکش حساسیت نشان می‌دهد. البته چنانچه از دستکش‌های آشپزخانه استفاده می‌کنید، بهتر است آنها را هر چند وقت یکبار تعویض کرده یا از دستکش‌های لاتکس که معمولا یکبار مصرف هستند، بهره ببرید؛ البته دقت داشته باشید دستکش‌ها نباید پاره بوده یا منفذی داشته باشد. همچنین دستورالعمل استفاده از مواد شوینده را نیز بخوانید و طبق آن عمل کنید. عدم رعایت موارد ایمنی در زمان استفاده از مواد ضدعفونی کننده و سفیدکننده می‌تواند آسیب‌های پوستی شدیدی را به همراه داشته باشد. این مواد منجر به خشکی شدید پوست شده و در درازمدت به اگزما تبدیل شود. خشکی، پوسته پوسته شدن، خارش و سوزش پوست از جمله علائمی است که نیاز به توجه و رسیدگی دارند. شکنندگی و خردشدن ناخن‌ها و جداشدن ناخن از قسمت زیرین نیز از جمله مشکلاتی است که می‌تواند در ناخن‌ها خودش را نشان دهد.

 

 

۳. آسیب‌های دستگاه تنفسی

هرکدام از شوینده‌ها PH و مواد شیمیایی مخصوص خودش را دارد و با کمک آنزیم‌هایش چربی‌ها و آلودگی‌ها را در خود حل می‌کند. مخلوط کردن این شوینده‌ها با هم می‌تواند باعث واکنش‌های شیمیایی خطرناک شده  و به سیستم تفسی آسیب برساند. مثلا مخلوط کردن هرچند جزئی وایتکس و جوهر لیمو گاز بسیار خطرناکی را تولید می‌کند که در محیط بسته خیلی زود می‌تواند باعث خفگی و مرگ شود. از این جهت توصیه می‌شود هنگام کار با مواد شوینده و ضد عفونی کننده پنجره را باز بگذارید و به هیچ عنوان در محیط بسته از آنها استفاده نکنید.

استفاده از مقادیر زیاد مواد شوینده نظیر وایتکس و جوهرنمک در مکان‌های فاقد تهویه مناسب هوا، می‌‌تواند به مخاط دستگاه تنفسی‌ فوقانی (حلق و بینی) و دستگاه تنفسی تحتانی (ریه‌ها) آسیب جدی وارد کند. مصرف این مواد در افراد بویژه افراد دچار تحریک پذیری راه‌های هوایی و مبتلایان به آسم و آلرژی بسیار خطرناک است. اولین و بهترین اقدام پس از بروز اختلال، قرار گرفتن در معرض جریان هواست، چرا که استنشاق هوای تازه، تنفس را تسهیل می‌کند و باعث ایجاد آرامش می‌شود. خوردن شیر نیز در این موارد توصیه می‌شود، چرا که مواد شوینده‌ای نظیر وایتکس، علاوه بر آسیب‌ رساندن به ریه و حنجره، مسمومیت‌های داخلی را هم باعث می‌شود.  به هنگام استفاده‌ ‌از شوینده‌های شیمیایی، استفاده از ماسک هم می‌تواند موثر باشد، اما وجود هواکش و بازکردن‌ ‌پنجره‌ها در این زمینه، می‌تواند تا حد زیادی از بروز آسیب‌های تفسی و آلرژی‌ها جلوگیری‌ ‌کند‌.

منبع : شرکت خدماتی  مهر

 

 

 
روانپزشکان هشدار دادند کسانی که به طور افراطی اثاثیه و منزل خود را تمیز می کنند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به افسردگی قرار دارند.
به گزارش خبرگزاری مهر، علاوه بر ارث و وقایع زندگی
، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و تأثیر آن بر مغز عامل بروز بیماری افسردگی است زیرا ارتباط بین سلولهای عصبی را با یکدیگر دچار اشکال می کند.
روانپزشکان معتقدند که افسردگی می تواند با وقایع زندگی از قبیل مرگ، طلاق یا از دست دادن کار ارتباط داشته باشد. خوردن برخی داروها، زیاده روی در مصرف داروها یا ابتلا به بیماریهای دیگر هم می تواند به افسردگی منجر شود.
پیش از این هم پزشکان هشدار داده بودند که استریل کردن و پاکیزه کردن بیش از اندازه محیط زندگی می تواند خطر ابتلا به آسم و آلرژیها را افزایش دهد.
روانپزشکان تاکید دارند که این رفتار افراطی و زیاده روی می تواند با تولید مواد شیمیایی خاص، توانایی مغز را به اختلال دچار کند و در نتیجه فرد به افسردگی منجرشود.
شرکت خدماتی مهر
برچسب‌ها: وسواس در نظافت منزل, افسردگی, آسم و آلرژیها, شرکت خدماتی


+ نوشته شده در سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:,ساعت 18:34 توسط محسن بیوک خان |

سمپاشی کلیه آفات و حشرات و جانوران موذی

  شرکت مهر نیس    44216051 22855915         

۱۳۹۲

سمپاشی انواع حشرات( بید - ساس – سوسک – شپش – پشه - مورچه – کک – سوسک ریز آلمانی - سوسک درشت فاضلابی – کنه – موریانه – عنکبوت – زنبور - آبدزدک و ...) و جانوران موذی ( موش خانگی – موش سقفی ...


سمپاشی ویژه شب عید سوسک موش ساس مورچه

۱۳۹۲

دوستانی که از طریق این آگهی با شرکت مهندسی نگین دشت تماس گیرند از تخفیف 40% ویژه اسفندماه برخوردار می شوند. تمامی همشهریان عزیز تهرانی در صورت مواجه با حشرات (سوسک ریز ، سوسک درشت ، موش ، موریانه ، مگس ، پشه ،شپش ، کنه ، ساس ...


سمپاشی تخصصی موش

ر ۱۳۹۲

قابل توجه ساکنین محترم تهران با افزایش روز افزون جمعیت موش ها در کلان شهری بنام تهران و ایجاد مزاحمت های و آلودگی های بهداشتی ناشی از وجود این جانور در محیط زندگی انسان ها و با توجه به نفوذ این جانور در سقفهای کاذب و رایزرها و دیوارهای ...


سمپاشی ساس با سموم 100% خارجی

 ۱۳۹۲

شهروندان عزیز شرکت مهندسین نگین دشت مفتخر است با بیش از ربع قرن فعالیت در عرصۀ مبارزه با آفات خانگی ، اینک با استفاده از تکنیک ها و سموم کم خطر ( سموم مورد تأیید وزارت بهداشت ) در کمترین زمان ممکن کارشناسان این شرکت در محل حاضر و اقدام ...


سم پاشی با پروانه و مجوز وزارت بهداشت

۱۳۹۲

سمپاشی انواع حشرات( بید - ساس – سوسک – شپش – پشه - مورچه – کک – سوسک ریز آلمانی - سوسک درشت فاضلابی – کنه – موریانه – عنکبوت – زنبور - آبدزدک و ...) و جانوران موذی ( موش خانگی – موش سقفی ...


سمپاشی و ریشه کنی قطعی سوسک آشپزخانه

شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۲

با توجه به آلودگی روزافزون اماکن انسانی به خصوص آشپزخانه ها به سوسری آلمانی ( سوسک ریز) و مشاهده سوش های مقاوم به سموم شیمیایی به همشهریان عزیز توصیه می شود به هیچ عنوان از هیچ نوع سموم شیمیایی استفاده نکنند و این مشکل را به کارشناسان شرکت مهندسی ...


سمپاشی و نابودی انواع سوسک ها ( سوسری ها)

شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۲

این روزها کمتر ساختمانی است که در گوشه و کنار آن آلودگی به سوسک وجود نداشته باشد .تا کنون بیش از هزار نوع سوسری شناخته شده که تعدادی از آن ها تمایل به ورود به اماکن مسکونی را دارند که همین نکته از نظر بهداشتی پر اهمیت به حساب می ...


سمپاشی با استفادده از سموم ترکیبی و بی بو

 ۱۳۹۲

با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در عرصه مبارزه با انواع حشرات اینک شرکت نگین دشت با استفاده از سموم بی بو و ترکیبی به صورت 100% قطعی مشکل شما را حل می کند. کافی است فقط یک بار با شماره های زیر تماس بگیرید : تلفن های تماس ...


سمپاشی موریانه تخصصی و 100% گارانتی

۱۳۹۲

دیگر نگران وجود موریانه ها در منازل نباید باشیم.شرکت نگین دشت به عنوان یکی از شرکت های پیشگام در عرصه موریانه زدای افتخار دارد تاکنوم بیش از 20000 هزار باب منزل مسکونی را در ایران موریانه زدای نموده است شما دوست عزیز میتموانید با اولین تماس با کارشناسان این ...


سمپاشی ساس

 

همان طور که می دانید ساس ها معمولاً در شب تغذیه می کنند و روز ها خود را ماهرانه در درزها مخفی می کنند . انسان بدون شک منبع اصلی خونخواری برای ساس ها به حساب می آید و اگر به انسان دسترسی نداشته باشند از خون حیواناتی ...


سمپاشی موش با روش های تلفیقی

ر ۱۳۹۲

از آنجای که موش ها مي توانند مخزن وعامل انتقال وانتشار عوامل بيماريزاي انساني اعم از ويروس ، ريكتزيا RiKTezyA باكتري اسپيروكت ، پروتوزوا Protozoa و انگل باشند .به همين دليل موش هايي كه در جوار انسان زندگي مي كنند همواره بعنوان يك آفت مهم بهداشتي تلقي ...


سمپاشی موریانه با مجوز وزارت جهاد کشاورزی

ر ۱۳۹۲

بد نيست بدانيم موريانه ها مانند مورچه ها در تمام امور با هم همکاري مي کنند. اين همکاري دلالت بر ارتباط مستقيم و دقيق همه آنها با يکديگر دارد. به عنوان مثال در جامعه موريانه ها گرسنه وجود ندارد. يعني گرسنه با سير تماس مي گيرد و احتياج خود را ...


سمپاشی و ریشه کنی 100% ساس تختخوابی

 ۱۳۹۲

شرکت مهندسی نگین دشت افتخار دارد با تجربه ربع قرن فعالیت در عرصه دفع آفات ،اینک با داشتن کادری کارآمد و متخصص برای رفع مشکلات ناشی از انواع حشرات و جانوران موذی در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و کرج می باشد. در بحث مبارزه با ساس همشهریان عزیز به ...


زیبا سازی و نوسازی

چان ۱۳۹۲

افتخار داریم با بیش از 50 سال سابقه درخشان با اکیپی مجرب و ماهر -1-کلیه خدمات رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان با جدید ترین متد و کوتاهترین زمان 2- بلکا : پوششی مناسب با طرح های جدید جهت اطلاعات بیشتر با آقای طالبی تماس بگیرید تلفن تماس: 09101537746تهران و شهرستانها ...


ماساژدرمنزل

۱۳۹۲

ماساژحرفه ای ریلکسی درمنزل آرامش عمیق وحقیقی , تنظیم جریان خون بدن , رفع خستگی , رفع گرفتگی عظلات , رفع استرس و... عضواتحادیه ماساژتایلند مجهز به لوازم مخصوص ماساژ شامل تخت و... باتعیین وقت قبلی تماس 09101537746


خدمات نظافتی منازل

 

ارائه کلیه خدمات نظافتی منازل ، خدمات نظافتی ادارات، خدمات نظافتی شرکت ها، خدمات نظافتی موسسات و... با کادری مجرب. همچنین ارائه انواع خدمات ساختمانی مانند: انجام خدمات برق ساختمان،انجام خدمات بنایی، تخلیه چاه و لوله بازکنی. "در این شرکت کیفیت مدیریت می شود" مدیریت سالار کیان



+ نوشته شده در دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:,ساعت 20:50 توسط محسن بیوک خان |

آموزشی
 
مقالات آموزشی-راهنمای استفاده از کمد دیواری به نحو احسن شرکت مهر نیس با شماست 44216051 22855915
مقالات آموزشی-نکات قابل توجه در خرید یخچال فریزر خانگی
مقالات آموزشی-راه نگهداری از  پرندگان خانگی
مقالات آموزشی-خانه تکانی
مقالات آموزشی-نقش و اثر رنگ در دکوراسیون
مقالات آموزشی-میکروبها را از خانه تان بیرون کنید
مقالات آموزشی-سفید رنگی مناسب برای دکور تابستانه
مقالات آموزشی-آبگرمکن
مقالات آموزشی-قرار گرفتن در معرض سرب چه آسیب هایی میرساند؟
مقالات آموزشی-چرا پارکت بهترین انتخاب است؟
 
 
     


+ نوشته شده در یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:,ساعت 20:11 توسط محسن بیوک خان |

شاید تصور کنید که ماشین های لباسشویی به دلیل قدرت بالایی که در شست و شو و آبکشی لباس ها دارند قادرند هرگونه قارچ یا باکتری را به طور کامل از بین ببرند اما باید بدانید که استفاده نادرست از این وسیله، امکان تولیدو تکثیر قارچ ها و میکروب های خطرناکی را ایجاد می کند که می تواند موجب بروز بیماری های پوستی یا آلرژیک بشوند.
بنابراین باید با اطلاع از روش های نادرست استفاده از ماشین لباسشویی، از تولید میکروب ها و به خطر انداختن سلامت افراد خانواده جلوگیری کنید. موارد زیر خطاهایی هستند که گاه خانم ها در زمان استفاده از ماشین مرتکب می شوند.
۱) بسیاری از افراد در زمان شستن لباس ها و ملحفه ها، لباس های زیر را نیز داخل ماشین لباسشویی می اندازند. این در حالی است که به عقیده دکتر چارلز جبرا، استاد میکروبیولوژی دانشگاه آریزونا، یکی از اصلی ترین منابع انتشار میکروب ها در محیط های مرطوب و بسته، لباس های زیر هستند. بنابراین بهتر است که این لباس ها را همراه با باقی شستنی ها داخل محفظه ماشین قرار ندهند. علاوه بر این احتمال دارد که آلودگی لباس های دیگر به لباس های زیر سرایت کند و موجبات تحریک پوستی یا حتی عفونت دستگاه تناسلی را فراهم بیاورد. بنابراین بهتر است لباس های زیر را با آب داغ و مواد شوینده ملایم بشویید و زیر نور مستقیم آفتاب خشک کنید.
۲) بسیاری از خانم ها برای اینکه رنگ و کیفیت ملحفه ها، روبالشی ها و روتختی را حفظ کنند، آنها را با آب ولرم و دور کند ماشین لباسشویی می شویند. در حالی که رابرت ویتز، میکروبیولوژیست معتقد است که روبالشی ها و روتختی ها، یکی از بهترین مناطق برای ایجاد آلرژی و حفظ گرد و غبار هستند. بنابراین باید تمامی کالاهای خواب را دست کم هر دو هفته یک بار با دور تند ماشین و یا آب کاملا داغ بشویید وبرای اینکه از آلرژی زا شدن آنها جلوگیری کنید باید این کالاها را به دور از گرد و غبار محیط بیرون و در داخل خانه خشک کنید.
۳) به ندرت پیش می آید که کپک ها در محیط های خشک تولید و تکثیر شوند اما همواره فضاهای مرطوب، محل مناسبی برای تعولید و تکثیر انواع مختلفی از کپک ها هستند. برخورد این کپک ها با بدن نیز موجب بروز خارش چشم ها، خس خس سینه و احتقان در افراد می شود. این حالت به خصوص در افراد مبتلا به آلرژی گسترده تر خواهد بود. بنابراین برای پیشگیری از تکثیر و تولید کپک ها در ماشین لباسشویی، پس از پایان شست و شو، در آن را به طور کامل باز بگذارید تا بخار و هوای داخلی ماشین به طور کامل خارج شود. علاوه بر آن باید قسمت لاستیکی دور در را هم با دستمال خشک کنید.
۴) اگر ماشین لباسشویی را داخل رختکن حمام قرار داده اید، باید بدانید که در معرض ابتلا به بیماری های پوستی هستید. عوامل آلرژی زا به پرده حمام، لباس های داخلی حمام و لوازمی مانند لیف منتقل می شوند و نتیجه آن چیزی جز ابتلا به بیماری های پوستی نیست.
ماشین لباسشویی را باید در محیطی باز مانند آشپزخانه قرار دهید تا بتوانید بعد از پایان کار شست و شو، پنجره را برای خروج هوا و بخار متصاعد شده از لباس ها باز بگذارید. به این ترتیب از تکثیر کپک ها و قارچ ها جلوگیری می کنید.
۵) پوست دست بعضی از خانم ها به برخی از شوینده ها حساسیت دارد. بنابراین ممکن است که تصورکنند اگر لباس ها با همان مواد در ماشین لباسشویی شسته شوند، آسیبی به آنها نمی رسد اما پژوهشگران دانشکده واشتنگتن معتقدند در صورت حساس بودن پوست دست، نبایداز آن در ماشین لباسشویی هم استفاده کرد چرا که از این طریق حساسیت پوستی به تمام بدن منتقل می شود.
همچنین استفاده از نرم کننده ها و شوینده های معطر نیز برای شستن افراد مبتلا به آسم و آلرژی و لباس های نوزادان و کودکان مناسب نیست و باید آنها را با دست و با مواد شوینده ملایم بشویند.
۶) یکی از اشتباهاتی که بیشتر خانم های خانه دار به دلیل مشغله زیاد مرتکب آن می شوند، رها کردن لباس های شسته شده در ماشین بعد از پایان کار شست و شو است. البته این افراد حتما نمی دانند که بیش از ۳۰ دقیقه ماندن لباس های خیس داخل ماشین مساوی است با تولید کپک ها و بسیاری از باکتری های آلرژی زا. بنابراین زمانی که در خانه هستید و فرصت دارید، ماشین لباسشویی را روشن کنید و بعد از پایان شست و شو بدون فاصله، لباس ها را پهن کنید.
۷) رطوبت، عرق و آلودگی لباس های کثیف موجب تولید میکروب ها و نفوذ آنها داخل لباس ها می شود. بنابراین لباس های نشسته را برای آخر هفته داخل فضای بسته ماشین انباشته نکنید. پر کردن ماشین با لباس های کثیف از خطاهای شایعی است که خانم ها به خصوص آنها که شاغلند بسیار مرتکب می شوند. میکروب ها در محفظه های ریز لباس ها رخنه می کنند و در فرصتی مناسب فعالیتشان را آغاز می کنند و بی آنکه شما ببینید و متوجه شوید، زمینه ساز ایجاد بیماری در شما و خانواده تان می شوند.
۸) اگر از سفر یا کوهنوردی برگشته اید و آنقدر خسته اید که نمی توانید کفش های گلی و کثیف تان را بشویید، بهتر است که آنها را به همان صورت در گوشه حمام یا حیاط قرار دهید تا بعد از چند ساعت که خستگی درآوردید، به سراغ آنها بروید. فکر پرت کردن آنها به داخل ماشین لباسشویی را هم از سرتان بیرون کنید چرا که آلودگی ها و میکروب های پنهان در گل و لای کفش ها، ممکن است تا مدت ها بعد داخل ماشین لباسشویی جا خوش کرده و آرام آرام به داخل لباس های شما نفوذ کنند. شرکت مهر نیس



+ نوشته شده در شنبه 5 بهمن 1392برچسب:,ساعت 18:4 توسط محسن بیوک خان |

برای انتخاب یک شرکت خدماتی مناسب چه معیارها و ملاک‌هایی را در نظر بگیریم؟ نکته‌های زیر می‌تواند کمک‌تان کند.     شرکت مهر نیس
۱) فقط با موسساتی که مجوزکار دارند و در آگهی‌شان برخورداری از این مجوز قید شده، تماس بگیرید و تقاضای کارگر کنید.
۲) از کارگر یا کارگرانی که به منزل‌تان می‌آیند بخواهید کارت بهداشت‌شان را به شما نشان دهند.
۳) خدماتی که آنها می‌توانند به شما ارایه دهند این موارد است: شستن درها و دیوارها، حمام وسرویس‌ بهداشتی، تمیز و مرتب کردن وسایل داخل بوفه، کمدها و کابینت‌ها و شستن و تمیز کردن راه‌پله، لوسترها و کارهایی از این قبیل.
۴) اگر آنها در هنگام کار به صورت اتفاقی یا عمدی خسارتی به وسایل منزل شما وارد کنند، شما می‌توانید سریعا با شرکت مورد نظر تماس گرفته و از آنها ادعای خسارت کنید و آن شرکت موظف به پرداخت کامل خسارت است.
۵) بعضی‌ها بیشتر از ۸ ساعت کار دارند و با کارگر به توافق می‌رسند که به کارش ادامه دهد بدون اینکه شرکت را در جریان بگذارند تا از این طریق پول اضافه کار به طور کامل نصیب خود کارگر شود اما این افراد باید بدانند که اگر بعد از ۸ ساعت اتفاق یا حادثه‌ای برای وسایل منزل یا خود کارگر یا حتی درگیری بین کارگر و مشتری پیش بیاید، شرکت به هیچ عنوان مسوولیتش را قبول نمی‌کند.
۶) کارگری که به منزل شما می‌آید باید نیم ساعت وقت برای صرف ناهار داشته باشد.
۷) اگر در ساعات اولیه حس کردید که از کارگرتان راضی نیستید، می‌توانید با شرکت تماس گرفته و تقاضای کارگر دیگری نمایید و شرکت موظف است بدون دریافت هیچ‌گونه وجهی از آن کارگر بخواهد که خانه را ترک کند و فرد جدیدی را برای ادامه کار به منزل‌تان بفرستد.
۸) کارگران وظیفه دارند وسایل مورد نیاز برای کار شما را با خودشان همراه بیاورند؛ شما هم بهتر است قبل از آمدن آنها تمام وسایل لازم از جمله چند دستمال نخی، ظرفی برای خیساندن دستمال‌ها، چارپایه، تی و دیگر چیزهای لازم را آماده کنید و اگر درخانه این وسایل را ندارید، در تماس‌تان به موسسات خدماتی بگویید تا همراه با کارگر، این وسایل مورد نیاز را هم بفرستند.
۹) حتما قبل از آمدن کارگر به منزل‌تان سر دستمزد و هزینه کار مخصوصا در کارهایی مثل باغبانی و شستن مبلمان و تابلوفرش به توافق برسید.
۱۰) اگر می‌خواهید یک هفته یا ده روز قبل از عید برای کارهای نظافتی خانه‌تان کارگر خبر کنید، خیلی مطمئن نباشید که این کار را به راحتی انجام دهید. برای اینکه نزدیک عید دچار دردسر و استرس نشوید، بهتر است از حداقل یک ماه قبل برای روز مورد نظرتان از موسسه‌ای که می‌خواهید، کارگر رزرو کنید.
۱۱) سعی کنید حتی‌الامکان وقتی که کارگر به منزل‌تان می‌آید ۲ نفر در خانه باشید تا اگر کاری برایتان پیش آمد خانه بدون صاحب‌خانه نماند.
۱۲) برای انجام امور نظافتی منزل بهتر است ۲ کارگر خانم و آقا خبر کنید تا هم کارهایتان سریع‌تر پیش رود و هم بتوانید کارهای سنگین‌تر مثل شستن در و دیوار کف را به آقا و کارهایی مثل تمیز و مرتب کردن کابینت، بوفه و کمدها را به خانم بسپارید.
۱۳) قبل از آمدن کارگر به منزل، اشیای قیمتی‌تان را از جلوی دست بردارید.
۱۴) حواس‌تان باشد که گول نام شرکت‌هایی را که با شرکت‌های معتبر تشابه اسمی دارند نخورید.
۱۵) اگر قصد دارید فرش، موکت یا مبلمان‌تان را بشویید و خودتان هم نمی‌توانید این کار را بکنید، ۲ گزینه پیش‌رو دارید: یا آنها را به موسسات قالی‌شویی بسپارید یا برای شستن‌شان از موسسات خدمات منزل درخواست کارگر نمایید. اگر موسسات قالی‌شویی را انتخاب کردید، خوب است این نکات را رعایت کنید:
۱-۱۵) یادتان باشد کارگرانی که آنها می‌فرستند خودشان وظیفه تا کردن، بردن و دوباره آوردن و پهن کردن فرش‌ها را به عهده دارند.
۲-۱۵) اگر فرش شما سالم و بی‌عیب است، باید هنگامی که رسید دریافت فرش توسط کارگر را دریافت می‌کنید از او بخواهید تا در رسید عنوان کند که فرش هیچ‌گونه پوسیدگی یا پارگی ندارد؛ تا در صورتی که هنگام مراحل مختلف شستشو آسیبی به فرش شما رسید بتوانید ادعای خسارت کنید.
۳-۱۵) حتما موقع تحویل گرفتن فرش، آن را جلوی کارگران، باز و به دقت بررسی کنید تا آسیبی ندیده باشند.
۴-۱۵) اگر فرش شما پاره یا پوسیده شده است، می‌توانید ضمن درخواست شستشو از آنها بخواهید کار تعمیر و رفع پارگی و پوسیدگی فرش را هم انجام دهند.
۱۶) در مورد تابلو فرش هم شرکت باید یک کارشناس بفرستد تا بسته به جنس و اندازه تابلوفرش‌تان قیمت شستشوی آن را تعیین کند.
۱۷) اگر کف‌پوش منزل یا اتاق‌خواب‌تان موکت است، بهتر است چسب آنها را باز و روانه قالی‌شویی‌شان نکنید؛ زیرا بیشتر موکت‌ها پس از شستشو آب می‌روند و در این صورت شب عید متحمل یک هزینه اضافه دیگر هم می‌شوید.
۱۸) برای شستن موکت‌ها بهتر است از مراکز قالی‌شویی بخواهید آنها را در منزل‌تان بشویند. دستگاه‌های مکانیزه‌ای برای شستن موکت‌ها بدون جدا کردن‌شان از زمین وجود دارد که به راحتی موکت‌ها را می‌شویند و آب‌شان را می‌گیرند و فقط برای خشک شدن کامل‌شان باید حدود ۲۴ ساعت چیزی روی‌شان پهن نکنید. هزینه این کار برای هر متر مربع موکت حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان است.
۱۹) اگر بخواهید از مراکز خدماتی منزل برای شستن فرش‌ها و موکت‌هایتان کارگر درخواست کنید، دستمزد کارگران برای شستن هر فرش بدون احتساب متراژ آن حدود ۴۰۰۰ تومان است و چون موکت‌ها را هم با شامپو فرش و بدون دستگاه می‌شویند هزینه‌اش حدودا ساعتی ۱۰۰۰ تومان است اما باز هم تاکید بر انتخاب قالی‌شویی است چون با انتخاب این روش، دیگر دردسر جمع کردن و پهن کردن فرش و دردسرهای زیر باران ماندن آن به دوش شما نمی‌افتد؛ هر چند که هزینه آن بیشتر از آوردن کارگر به منزل باشد.
۲۰) برای شستن مبل‌ها، مراکز خدماتی و قالی‌شویی‌ها هزینه یکسانی به شما ارایه می‌دهند؛ چون شستشوی مبلمان و صندلی‌های ناهارخوری و جلا دادن به میزهای آنها همه به وسیله دستگاه‌های مکانیزه انجام می‌شود که فقط کار تمیز کردن آنها را انجام می‌دهند.
۲۱) اگر مبلمان‌تان به تعمیرات نیاز داشته باشد باید نجار یا رویه‌کوب خبر کنید تا قبل از شستشو آنها را تعمیر کند.
۲۲) برخی موسسات، کارهای تعمیراتی و تاسیساتی مانند رنگ‌کاری، گچ‌بری، کاشی‌کاری، لوله‌کشی و کف‌سابی را در عرض چند ساعت یا چند روز برایتان انجام می‌دهند. کار این موسسات و ساعت کاری کارگرانشان برحسب نیاز شما متفاوت است اما باید بدانید کارگرانی که این امور را برای شما انجام می‌دهند، روزمرد هستند و دستمزد آنها بسته به نوع کار شما و مدت زمانی که برای انجامش وقت صرف می‌شود، محاسبه می‌شود.



+ نوشته شده در جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,ساعت 18:18 توسط محسن بیوک خان |

سمپاشی با سموم خارجي و گارانتي يكساله ش تماس 88895207     44216051  77220570

22855915

 

جمعه، ۴ بهمن ۱۳۹۲

شرکت سمپاشی پگاه با کادری مجرب و سموم خارجی به همراه ضمانتنامه یکساله تحت نظر مهندسین کشاورزی آماده رسیدگی به منازل ،اداره جات،هتلها،وسمپاشی و ریشه کنی انواع سوسک ،ساس ، موریانه و . . نیز می باشد. این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه سیستمهای سمپاشی مکانهایی مانند: منازل،ادارجات،هتلها و ...


نقاشی منزل و خانه وادارات باچک کارمندی ودولتی قبول(قیمت اتحادیه)

پنجشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۲

رنگ مولتی کالر به قیمت زیر همه قیمتها با قراداد وتضمین کتبی   ان(37سال عضو اتحادیه) مجید اوجاق زاده مادر اجراء بهترین هستیم......... فقط یکبار امتحان کنید............. ((((((عضو اتحادیه نقاشان تهران))))) ((دفترخدماتی گلستان )) بهترین نقاشی بهترین مولتی کالر بهترین اکرولیک همان حلال آب بهترین کیلر سیلر بهترین رنگهای مجود هادی رنگ وسحر بهترین رنگهای اطلس وپارس (مولتی کالر) بهترین رومالی بهترین گچ ...


بیش از 50 سال سابقه وعضو اتحادیه نقاشان

 

دارای مجوز از اتحادیه نقاشان تهران وکد رهگیری اتحادیه نقاشان به مدت 35 سال حضور عالی در سطح کشور باما باشید وفقط کافیست کار را به کاردان بسپارید - - - - - - - - - - - ...


محوطه سازی مهر نیس

۳۹۲

طراحی ، کاشت ، نگهداری فضای سبز منازل ، مجتمع های مسکونی ، ادارات ، شرکتهای دولتی وخصوصی و توسعه های فضای سبز کارخانه ها تامین کننده گل و گیاه فصلی ودایمی ، درختچه های زینتی ، درخت با استفاده از طرحهای اروپایی و آمریکایی و ژاپنی اجرای باغهای صخره ای و ...


محوطه سازی با انواع سنگ لاشه و ورقه ای    مهر

۱۳۹۲

طراحی ، کاشت ، نگهداری فضای سبز منازل ، مجتمع های مسکونی ، ادارات ، شرکتهای دولتی وخصوصی و توسعه های فضای سبز کارخانه ها تامین کننده گل و گیاه فصلی ودایمی ، درختچه های زینتی ، درخت با استفاده از طرحهای اروپایی و آمریکایی و ژاپنی اجرای باغهای صخره ای و ...


برکه وآبشار طبیعی ، روف گاردن ، محوطه سازی و فضای سبز مهر

پنجشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۲

مشاوره-طراحی-اجرا و نگهداری فضای سبز (برجها-مجتمع ها-کارخانه ها-شرکت ها-ویلاها-منازل مسکونی و ...)توسط مهندسین مجرب و با سابقه ارایه خدمات تخصصی فضای سبز-آبنما وآلاچیق به ویلاها و مجتمعها-شهرکها-کارخانجات پیمانکاری فضای سبز هرس کاری و فرم دهی گیاهان طراحی فضای سبز شهرکها-پروژهای صنعتی و ... اجرای انواع آبنما(ساده-سنگی-سنتی-موزیکال-آب و آتش-شیشه ای-سنگ ورقه ای) احداث آلاچیق-برکه-آبشار محوطه سازی مدرن ...


مشاوره-طراحی و اجرا فضای سبز-محوطه سازی-آبنما-آلاچیق-آبشار مصنوعی و برکه پارسیان

پنجشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۲

عرضه انواع گلدانهای تزیینی در سایزهای مختلف برای گیاهان احداث باغ ژاپنی اجرای انواع سنگ وحشی سفارش تلفنی انواع گیاهان آپارتمانی ارائه خدمات مهندسی محوطه سازی از زیباترین سبک های معماری برای ساختمان ها-ویلاها-ادارات و برج ها فروش انواع فلاورباکس بتونی-سفالی و پلاستیکی در انواع اندازه های مختلف فروش و اجرای انواع کول های بتونی ...


تولید و عرضه انواع گیاهان باز و آپارتمانی  مهر نیس

پنجشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۲

طراحی ، کاشت ، نگهداری فضای سبز منازل ، مجتمع های مسکونی ، ادارات ، شرکتهای دولتی وخصوصی و توسعه فضای سبز کارخانه ها تامین کننده گل و گیاه فصلی ودایمی ، درختچه های زینتی ، درخت با استفاده از طرحهای اروپایی و آمریکایی و ژاپنی تزئین برکه با انواع گیاهان مخصوص نور ...


سمپاشی منازل /هتل ها /اداره جات و ----

چهارشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۲

شرکت سمپاشی پگاه با کادری مجرب و سموم خارجی به همراه ضمانتنامه یکساله تحت نظر مهندسین کشاورزی آماده رسیدگی به منازل ،اداره جات،هتلها،وسمپاشی و ریشه کنی انواع سوسک - ساس - موریانه و . .نیز میباشد. این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه سیستمهای سمپاشی مکانهایی مانند: منازل،ادارجات،هتلها و ...


خشکشوئی مبل -موکت -فرش /-پولیش پارکت /نظافت کلی

چهارشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۲

شرکت پگاه با کادری مجرب اینک فعالیت خود راگسترده نموده تا در در زمینه خشکشوئی مبل - موکت - فرش - پولیش پارکت و سنگ و نظافت کلی رسیدگی لازم را انجام دهد این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه سیستمهای مکانیزه شست و شوی مبل - فرش - موکت - ...


  [1]  2  3  



+ نوشته شده در جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,ساعت 14:50 توسط محسن بیوک خان |

شرکت نظافتی مهر نیس       

.gif کلبه چوبی کنار رودخونه یا رودخانه و آبشار در شب که آب در جریان استوسط یک جنگل و درختتصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

اعزام نظافت چی با تجربه آقا جهت نظافت منزل و راه پله

-اعزا م نظافت چی با تجربه آقا جه نظافت شرکت ها – ادارات و موسسات خصوصی و دولتی

-اعزام پرسنل با تجربه آقا جهت اسباب کشی ( بسته بندی – جابجایی – چیدمان )

-اعزام سرایدار – نگهبان جهت آپارتمان ها و برج های مسکونی و اداری

- نظافت کلی و کنترات پروژه ها ، آپارتمان های نوساز دولتی و غیر دولتی

 

      منازل ،راه پله ، شرکت های خصوصی و دولتی

     پذیرایی کلیه امور مجالس توسط کادر مجرب

     نظافت کلیه پروژه های ساختمانی بصورت کنترات (دولتی ، خصوصی)

 

شستشوی پارکینگ ها و حیاط مجتمع های مسکونی

حمل اثاث و اسباب کشی

شستشوی فرش به روش سنتی و مکانیزه

شستشوی مبل با شامپو فرش ، بخار شو و ...

شستشو مرغداری ها و گاوداری ها با عقد قرارداد کتبی .

نگهداری از کودکان و سالمندان عزیز به صورت تمام وقت و پاره وقت .

نگهداری از باغ و باغچه مجمتع ها و مزارع باغ.

اعزام نیروی کار ساعتی به منازل

.:



+ نوشته شده در پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:,ساعت 17:36 توسط محسن بیوک خان |

راحی دکوراسیون داخل منزل واجرای دکوراسیون داخل منزل 

شرکت مهر نیس ش تماس 88895207  44216051
طراحی واجرای دکوراسین مراکز دولتی وعمومی وشخصی ودکوراسیون منزل ورستورانها

 

 وتالارها با اخرین متدهای دنیا 

پذیرایی در مراسمهای عقد وعروسی وترحیم ومراسمهای

 

تشریفاتی ودولتی با کادر مجرب 

نوشته شده در تاريخ دوشنبه بیست و پنجم شهریور 1392 توسط مدیر شرکت | نظر بدهید
نظافت منازل وراه پله وپارکینگ ومرغداری وگاوداری

 

 وتالارها ومراکز دولتی وعمومی وشخصی با کادرهای

 

 مجرب و با نظارت ناظر کیفی از طرف خود شرکت

سمپاشی منازل ومزارع وباغها وسمپاشی خانه ومبارزه با سوسک وساس 
نوشته شده در تاريخ یکشنبه ششم مرداد 1392 توسط مدیر شرکت | نظر بدهید
طراحی واجرای کابینت وکمد دیواری وتخت خواب با

 

 بهترین کیفیت ونازلترین قیمت در کمترین زمان 

 

9.gif11.gifziba

 

 

 

نقاشی کامل درب وپنجره وساختمان 

 
اجرای کامل وخدمات ما در مراسم عزاداری وترحیم  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

ادامه مطلب...
 

zibaziba

 

_ارائه دهنده بهترین خدمات نظافتی به مجتمع های مسکونی و منازل و آپارتمانهای نوساز و شرکتها و ارگانهای دولتی

 

_نظافت کامل راه پله . شستشوی حیاط . پارکینگ . ضد عفونی کردن نرده ها .آسانسور . پاک کردن شیشه ها و درب ورودی

 

_نظافت داخل منزل . شستن دیوار . پاک کردن شیشه ها . نظافت کف ساختمان . نظافت کامل آشپزخانه . شست و شوی حمام و سرویس های بهداشتی و گرد گیری منزل

 

_خدمتکار خانم : جهت نظافت - مقطعی . هفتگی . ماهیانه

 

** با کادری مجرب و کم هزینه به طور موقت و دائمی **

 

_تاُمین نیروی انسانی خانم و آقا جهت پذیرائی مجالس و امور منزل و تامین مداح برای 

 

مجالس عزاداری وتعزیه وترحیم 

_تاُمین نیروی انسانی جهت سرایداری . نگهبانی . آبدارچی . یاغبانی

 

 

نظافت و خدمات ساختمانی: منازل ، شرکت ها



+ نوشته شده در چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:,ساعت 13:6 توسط محسن بیوک خان |

درباره ما

شركت مهر نیس مفتخر است با جمع آوری کادری مجرب و متعهد و توانا در انجام امور محوله، و البته با مدیریتی قوی بر این مجموعه به صورت مستمردر خدمت رساني به شهروندان عزيز گام برداشته و در جهت جلب و حفظ رضایت ایشان بکوشد.

گزينش و استخدام در اين شركت با دقت و حساسيت صورت مي گيرد چرا كه اين پرسنل بايد وارد محيط خانه و خانواده شود و تمام اعمال وي به دليل ارتباط مستقيم با اعضاي خانواده با دقت كنترل مي شود و صرف نظر از تسلط بر كار و حرفه سپرده شود در عين حال بايد امين باشد به همين علت انتخاب و گزينش پرسنلي كه مجموع امتيازات لازم در خصوص مدارك تحصيلي مورد نياز باید مبادي آداب و بسياري ويژگي هاي ديگر را دارا باشد،كاري است بسيار حساس و سخت كه با دقت بسيار كه در اين شركت صورت می پذیرد.

كليه پرسنل در ابتداي استخدام تحت آزمايشهاي عملي قرار مي گيرند و در صورت كسب امتياز لازم مي بايست قبل از شروع به كار با معرفي يك نفر از بستگان به عنوان ضامن و ارائه اسناد قانوني مانند سفته - شناسنامه و با ارائه گواهي عدم سوء پيشينه و عدم اعتياد از سوي مراجع قضايي مورد تأييد قرار گيرند، پس از شروع به كار نيز تحت نظارت مستمر شركت قرار داشته و در صورت ارتكاب عملي بر خلاف مقررات شركت با هرگونه عملي كه موجب نارضايتي مشتريان گردد بلافاصله از ادامه كارشان جلوگيري به عمل خواهد آمد. بعلاوه در اکثر مأموریت ها به شرط رضایت کارفرما، کارگر ثابت بوده و حتی الامکان تعویض نمی گردد.

با توجه به شرايط فوق توانسته ايم كادر باتجربه و با اخلاق را در اين مجموعه به خدمت بگيريم كه قادر مي باشد ضمن ارائه بهترين خدمات به شهروندان موجب سربلندي ما نيز باشد.

آدرس و شماره تماس شرکت:

 

تلفن:  22855915



+ نوشته شده در سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:,ساعت 18:27 توسط محسن بیوک خان |