به شرکت خدماتی شکیبا خوش آمدید
رام رایگان گوشی های هواوی 1
اهنگ 1
گوش پاکن برقی" target="_blank" >گوش پاک کن برقی 1
خرید ساعت دیواری چوبی" target="_blank" >خرید ساعت دیواری چوبی 1
خرید ساعت کاسیوخرید ساعت کاسیو 1
خرید شارژ رایتل 1
گروه انسانهای سبز 1
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی تهران و آدرس abtinpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 24093
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


فشار کار را تقسیم کنید  شرکت  مهر نیس

هدف از تمیز کردن منزل جز آسایش و سلامتی نیست، اما اگر همین امر، باعث به خطر افتادن سلامتی شود، باید تجدید نظر اساسی در روش آن، صورت گیرد. عدم مدیریت صحیح فرآیند کار خانه فشار زیادی را به خانم‌ها متحمل می‌کند که با تقسیم کارها در بلندمدت و همکاری موثر بین اعضای خانواده این فشار بین افراد مختلف و در بازه زمانی طولانی‌تر تقسیم شده و کار را ساده‌تر می‌کند. مثلا می‌توانید یک روز را به نظافت دیوارها و پنجره‌ها، روزهای بعد را به شستن پرده‌ها و به این ترتیب روزهای بعد را به یک نوع کار اختصاص داد. مهم این است که زمان به خوبی مدیریت شده و تقسیم کار صورت گیرد تا فشار از دوش یک نفر در خانه برداشته شود.

 

 آسیب‌ها و راه‌های پیشگیری

۱. درد مفاصل، آسیب ستون فقرات، گردن و کمر درد

از ظرف شستن شروع می‌کنیم؛ توصیه می‌کنیم برای شست و شوی طولانی مدت ظروف طوری بنشینید تا کمرتان با لگن شما زاویه ۹۰ درجه داشته باشد و حتماً مفصل زانو کمی بالاتر از ران باشد. اگر قرار است ایستاده به شست‌وشو یا نظافت ظروف بپردازید و مدت طولانی جلوی ظرفشویی باشید باید از زیرپایی استفاده کنید و هرازچند گاهی پای راست یا چپ خود را روی آن قرار دهید تا انحنای ستون فقرات شما تغییر کند و یک نقطه از آن تحت نیروی دائمی قرار نگیرد. نباید در حالت خم به جلو یا حالت قوز کرده بایستید. بعد از ۱۵ دقیقه ساکن ظرف شستن، دست از کار بکشید، کمی راه روید. این امر از بروز کمر درد‌های مزمن و آسیب‌های ستون فقرات جلوگیری می‌کند.

برای بلندکردن اجسام سنگین ابتدا نشسته، کمر را راست کرده و جسم را به آرامی بالا بیاورید. با بلند کردن نادرست یک جسم، ۱۰ برابر وزن آن به ستوان فقرات به ویژه در ناحیه کمر فشار وارد می‌شود. افراد باید با توجه به توانایی جسمی خود عمل کنند. جا‌به‌جایی بیش از حد توان آنها می‌تواند باعث بروز فتق دیسک و آسیب عصبی-نخاعی در ناحیه مهره‌های کمری شود.

 در هنگام آویزان کردن پرده‌ها، فشار زیادی به مهره‌های گردن و عضلات زنان وارد می‌شود. این عمل باعث می‌شود فرد از ناحیه مهره‌های گردن احساس درد کرده و ممکن است این عارضه در آینده به صورت فتق دیسک در مهره‌های گردنی فرد بروز پیدا می‌کند. توصیه می‌شود بعد از آویزان کردن قسمتی از پرده، کمی استراحت کرده، گردن خود را ماساژ داده و سپس به این کار ادامه دهند.

 

۲. آسیب‌های پوستی

استفاده از دستکش هنگام کار با مواد شوینده، بهترین شیوه برای حفاظت از پوست و ناخن‌هاست؛ سعی کنید تا آنجا که ممکن است از تماس مستقیم دست‌ها با انواع مواد شوینده و پاک‌کننده خودداری کنید. اگر پوست حساسی دارید بهتر است ابتدا یک دستکش نخی و سپس روی آن یک دستکش لاستیکی دست کنید؛

زیرا گاهی اوقات پوست به لاستیک دستکش حساسیت نشان می‌دهد. البته چنانچه از دستکش‌های آشپزخانه استفاده می‌کنید، بهتر است آنها را هر چند وقت یکبار تعویض کرده یا از دستکش‌های لاتکس که معمولا یکبار مصرف هستند، بهره ببرید؛ البته دقت داشته باشید دستکش‌ها نباید پاره بوده یا منفذی داشته باشد. همچنین دستورالعمل استفاده از مواد شوینده را نیز بخوانید و طبق آن عمل کنید. عدم رعایت موارد ایمنی در زمان استفاده از مواد ضدعفونی کننده و سفیدکننده می‌تواند آسیب‌های پوستی شدیدی را به همراه داشته باشد. این مواد منجر به خشکی شدید پوست شده و در درازمدت به اگزما تبدیل شود. خشکی، پوسته پوسته شدن، خارش و سوزش پوست از جمله علائمی است که نیاز به توجه و رسیدگی دارند. شکنندگی و خردشدن ناخن‌ها و جداشدن ناخن از قسمت زیرین نیز از جمله مشکلاتی است که می‌تواند در ناخن‌ها خودش را نشان دهد.

 

 

۳

 



+ نوشته شده در دو شنبه 30 دی 1392برچسب:,ساعت 17:47 توسط محسن بیوک خان |

آگهی ها مرتبط از نظر زیر گروه

تازه های تبلیغات (مرتبط از نظر گروه)



+ نوشته شده در یک شنبه 29 دی 1392برچسب:,ساعت 20:46 توسط محسن بیوک خان |

فصل اول الگوهای همیشه نالان/حادثه ساز/بیماری/بی نظمی/ورشکستگی/قاطعیت/تغییرشغل   شرکت خدمات مهر نیس          

الگوهای همیشه نالان دنیا                              شماری تماس 22855915:ششش

یافتن نمونه های این الگو کار دشواری نیست. کافی است در خیابان با یکی از آنها روبرو شوید وبا جویا شدن حالش اشتباهی وحشتناک مرتکب شوید. زندگی این افراد یک داستان غم انگیز مکرر است وشما خیلی زود می شنوید که گربه آنها دیروز مرده٬ ماشین شان تصادف کرده ٬ خانه شان آتش گرفته٬ یک سنگ آسمانی گداژ خانه شان را با خاک یکسان کرده و دکتر تشخیص داده که یک بیماری بسیار بسیار جدی دارند که شما حتی اسمش را هم نشنید ه اید.

هر وقت زندگی آنها خبر از آسودگی می دهد٬یک زمزمه ناهشیار می گوید« نه! این نمی تواند حقیقت داشته باشد.»وبعد خیلی زود سر وکله یک داستان غم انگیز تازه پیدا می شود شغل خود را از دست می دهند٬ یک عمل جراحی دیگر پیش می آید٬به زندان می افتند... وبه این ترتیب همه چیز به حالت عادی بر می گردد!

بعدا به این نکته می پردازیم که با این الگوها چه بایدکرد. اما فعلا بیائید. با انواع دیگر آنها آشنا شویم.

الگوهای حادثه ساز:

بعضی ها استعداد عجیبی برای حادثه سازی دارند و تمام زندگی آنها به افتادن از نردبان و زمین خوردن از دوچرخه و پرت شدن از درخت و برق گرفتگی و تصادفات رانندگی و غیره می گذرد. دوست بیست وچند ساله ه ای دارم که از ۱۶ سالگی تاکنون ۵ ماشین نو را از دور خارج کرده است او می گفت:« هربار که یک ماشین نو می خریدم انگار ماشینهای دیگر برای کوبیدن  به من باهم کورس می گذاشتند و وقتی این حادثه ۵ بار تکرار شد دیگر تصمیم گرفتم بخاطر نجات جانم از خریدن ماشین نو صرف نظر کنم.»

الگوهای بیماری:

بعضی ها سالی دو دفعه سرما می خورند. بعضی ها هر وقت یک موقعیت استثنائی برایشان پیش می آید٬مریض می شوند بعضی ها هم همیشه صبح شنبه مریض می شوند!             

شما چطور؟

الگوهای بی نظمی:

بعضی از مردم تمایل عجیبی به بی نظمی و شلخته گی دارند. البته آنها آگاهانه در این جهت تلاش نمی کنند اما بطور ناهشیار تحت تاثیرالگوئی بسیار قدرتمند هستند.میز تحریرشان نامرتب است٬ پرونده هایشان به هم ریخته است٬ موی سرشان کثیف است.حتی اگر بروید وهمه چیز را برایشان مرتب کنید در کوتاهترین زمان ممکن دوباره همه چیز را به وضعیت عادی اولیه بر می گردانند!

الگوهای ورشکستگی:

بدون تردید شما هم با کسانی که همیشه بی پول و ورشکسته هستند برخورد داشته اید. در واقع علت این ورشکستگی ها میزان درآمد فرد نیست بلکه نحوه عمل او با این در آمد است.

کسانی که دارای یک الگوی ورشکسته هستند براساس یک برنامه خودکار هرگاه پولی مازاد بر احتیاج خود به دست می آورند دنبال راهی برای خلاص شدن از آن می گردند والبته بخوبی این راه را پیدا می کنند!(بهترین الگو برای آندسته ار خوانندگانی که در کار فروش هستند!)

فردی که تابع یک الگوی ورشکسته است بجای آنکه ریشه ها را در خود جستجو کند به سرزنش دیگران می پردازد و همیشه اقتصاد٬دولت یا میزان درآمد خود را علت ناکامی های خود می داند اما اگر حقوق او دوبرابر هم بشود بازهم همیشه ورشکسته است.در حقیقت علت اینکه بیشتر برندگان شرط بندی ها و قرعه کشی ها پولهای بادآورده خود را در کوتاهترین زمان از دست می دهند همین الگوی درونی ست که مرتب به آنها می گوید:«با تمام این پول هم احساس راحتی نخواهی کرد این پول شایسته تونیست بهتر است زودتر بلائی به سرش بیاوری.»

الگوهای قطعیت:

اگرشما دارای چنین الگوئی باشید قطعا می دانید که بلافاصله پس از آغاز تعطیلات شما دفتر کارتان در اثر رعد وبرق آتش خواهد گرفت٬ همه کارمندان قسمت فروش شرکت شما مبتلا به آنفلونزا شده و هزار مصیبت دیگر قطعا در غیاب شما از آسمان نازل خواهد شدو جالب اینجاست که نظام باورها ونگرشهای شما نهایتا به خلق همین صحنه ها کمک خواهد کرد.

الگوهای تغییر شغل:

اخیرا شخصی که درصدد تغییر شغل خود بود به من مراجعه کرد وگفت «چون محصولات کارخانه فاقد کیفیت مطلوب بوده اند قرار است که پست پایین تری به من داده شود ومن دیگر با این حقوق توانائی پرداخت اجاره خانه ام را نخواهم داشت.»

گفتم:«چه مدت در اینجا مشغول به کار بوده ای؟»

گفت:«دو سال»

گفتم:«شغل قبلی ات چطور؟»

گفت:«تقریبا دو سال هم آنجا کار کردم.»

پرسیدم:«وقبل از آن؟»

جواب داد:« حدود بیست وچهار ماه.»

گفتم:ایراد کار کجاست؟در تو یا در شغل هایت؟»

گفت:« در من»

گفتم:« اگر ایراد در خود توست چرا کارت را عوض نمی کنی؟»

بعد با او درباره دوستی صحبت کردم که ظرف ۱۱ ماه گذشته٬ پنج بار کارش را عوض کرده است و گفتم که حاضرم روی زندگی ام شرط ببندم آن دوست تا سال آینده هم برسرکار فعلی اش دوام نخواهد آورد.عصر همان روز دوست مورد بحث به من تلفن زد وگفت که کارش را رها کرده است. می بینید؟ بی جهت روی زندگی ام شرط نبسته بودم.

با این حال همین دوست ادعا می کند که بی نهایت شاد است.پس بیاد داشته باشید که ما درباره خوبی و بدی الگوها صحبت نمی کنیم فقط خوب است متوجه این مسئله باشیم که ما براساس برنامه های ثبت شده در ضمیر ناهشیار خود عمل می کنیم٬ همچنین باید توجه داشت که این الگوها می توانند بطور همزمان و توام نیز وجود داشته باشند.

 ادامه دارد...

 

1392

راز شاد زیستن فصل اول الگوهای رفتار

الگوهای رفتار: بیائید در آغاز نگاهی به کار ذهن بیندازیم. آیا وقتی از خیابان عبور می کنیم باید به تک تک قدمهای خود توجه داشته باشیم؟



+ نوشته شده در یک شنبه 29 دی 1392برچسب:,ساعت 11:23 توسط محسن بیوک خان |

نکاتی کوتاه درباره یخ ویخچال      شرکت مهر نیس  تقدیم به پارینه بی تقصیرچشمک با مدیریت امیر 

- از قرار دادن یخچال در مجاورت دستگاههای گرمازا مثل اجاق گاز ، آب گرم كن ونور مستقيم خورشيد بپرهيزيد.

- فضاي پشت يخچال بايد حداقل ۲۰ سانتيمتر براي گردش هوا با ديوار فاصله داشته باشد.

- مطمئن باشيد كه يخچال يا فريزر روي يك سطح تراز قرار گرفته و در آن به طور كامل بسته مي شود.

- هنگام خريد يخچال با كمك برچسب انرژي يخچالي را انتخاب كنيد كه مصرف انرژي كمتري داشته باشند.

- در صورت جابه جايي يخچال حداقل دو تا سه ساعت ، آن را به برق وصل نكنيد.

- از قرار دادن غذاهاي گرم در يخچال خودداري كنيد.

- براي نگهداري سبزي خوردن در يخچال ، ابتدا آن را تميز كرده و بشوييد سپس مي توانيد آن را در پارچه اي نازك يا در كيسه فريز بريزيد و داخل يخچال بگذاريد.

- مناسب ترين درجه سرماي درون فريزر كه هم مواد غذايي را سالم نگه ميدارد و هم مانع از بين رفتن ويتامين ها و خواص خوراكي ها مي شود، ۱۶- تا ۲۰- درجه سانتيگراد است.

- چنانچه لاستيك هاي دور در يخچال خراب شود برفك داخل فريزر زياد مي شود كه براي رفع اين مشكل بايد لاستيك ها تعويض شوند.

- اگر سرما در طبقه هاي بالا خوب ودر طبقه هاي پايين ناطلوب است ، گاز فريزر تمام شده ، علت تخليه گاز را بررسي كنيد.

- براي نگهداري مواد غذايي در يخچال تمام مواد غذايي را در ظروف دربسته و پلاستيك در فريزر قرار دهيد تا بوي موادغذايي در داخل يخچال و فريزر پخش نشود.

- اگر يخچالتان بوي نامطبوعي گرفته است مي توانيد پنبه اي را به مقدار بسيار كمي وانيل آغشته كنيد و درون  يخچال بگذاريد تا يخچال بوي دلپذيري بگيرد يا اينكه مقدار كمي جوش شيرين در ظرفي ريخته و داخل يخچال  قرار دهيد تا بوي يخچال از بين برود ، يا يك پياز را ۴ قاچ كرده و در يخچال بگذاريد تا بوي نامطبوع را بگيرد.

- براي تميز كردن يخچال بهتر است مقداري جوش شيرين را با آب صابون رقيق شده مخلوط كنيد و با آن درون يخچال را تميز كنيد تا بوهاي نامطبوع درون يخچال را از بين ببرد.

- بعد از تميز كردن جايخي يخچال به داخل آن كمي روغن نباتي يا الكل بماليد اين كار پاك كردن فريزر را در دفعات بعد برايتان آسان ميكند.

- براي آن كه مطمئن شويد نوار لاستيكي در يخچال درست كار ميكند هنگام بستن در يك روزنامه لاي آن بگذاريد . اگر پس از بستن در، توانستيد به راحتي روزنامه را از لاي در خارج كنيد بايد نوار لاستيكي يخچال را تعويض كنيد.

- براي افزايش عمر يخچال دقت كنيد تا قطر برفك يخچال هيچ گاه از نيم سانتي متر بيشتر نشود ، زيرا هرچه قطر برفك بيشتر باشد مصرف برق بيشتر و درجه سرما كمتر مي شود.

 نگهداري ماشين لباسشويي

- هميشه زماني از ماشين لباسشويي استفاده نماييد كه لباس كثيف به اندازه كافي داشته باشيد.

- فيلتر و مخزن پودر لباسشويي را به طور منظم تميز نماييد و ماهي يكبار با وازلين قسمت هايي مانند لبه هاي داخلي و زير لاستيك را كه احتمال زنگ زدن آن ها مي رود ، چرب نماييد.

نکاتی برای شستشوی بهتر پوشاک

- برای از بین بردن اثر صابون از لباس ها و بوی بد آنها به خصوص بوی سیگار یک فنجان سرکه به آب آخرین مرحله شستشوی لباس کودکان که بسیار مفید است در آب ماشین بریزید.

- برای نرم و خوشبو کردن لباس ها یک چهارم تا نصف فنجان جوش شیرین را در هنگام آبکشی به لباس ها اضافه کنید.

- برای شستشوی لباس های تیره و جین که معمولا بور وکدر می شوند ، می توانید تشتی از آب سرد پر کنید ویک فنجان سرکه سفید و مایع شستشوی لباس را در آن حل کنید و لباس را به مدت نیم ساعت در آن خیس کنید ، بعد به آرامی آن را بشویید وبا آب سرد آبکشی کنید . سرکه مانع از دست رفتن رنگ لباس ها و براق شدن آنها میشود.

- لباس های ظریف معمولا با دست شسته می شوند . اگر خواستید آن ها را در ماشین لباسشویی بشویید آنها را تا کنید و درون یک روبالشی قرار دهید و در ماشین لباسشویی بگذارید.

- هنگام شستن لباسهای زیپ دار ، قبل از آن كه آن ها را داخل ماشين لباسشويي بيندازيد زيپ آن ها را ببندبد. براي روان شدن آن هم مي توانيد كمي صابون به آن بماليد.

- آستين ويقه لباس را قبل از شستشو به صورت مجزا با برس و صابون گليسيرين دار تميز نموده و آبكشي نماييد.

- براي شستشوي بهتر يقه لباس مي توانيد مقداري شامپوي سر به يقه چرك لباس بماليد تا چربي يقه را در خود حل كند.

- لباس هاي نوزاد و لباس هاي زير را با ساير لباس ها نشوييد . بهتر است آن ها را با صابون هاي كم قليايي بشوييد ، چون ممكن است پودر رختشويي سبب حساسيت پوستي نوزاد شود. لباسهاي نوزاد را با آب سرد ، با ملايمت و بدون چنگ زدن شسته و آبكشي نماييد.

ادامه دارد ...

نوشته شده توسط مدیرعامل در 14:35 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

1392

۱۲ دي ماه

 



+ نوشته شده در شنبه 28 دی 1392برچسب:,ساعت 18:29 توسط محسن بیوک خان |

ورود شما را به خانواده بزرگ مهر نیس خوش آمد میگوییم.    

چند تذکر بهداشتی امنیتی !

­­آیا میدانید ؟    شماری تماس با ما 44216051   88895207   22855915  مدیریت 09101537746

در صورت استفاده از مواد شوینده نامرغوب چه تأثیراتی به لوازم و اثاث منزل میگذارد ؟

متآسفانه  تجربه  نشان داده است  بعضی از همکاران برای جلب رضایت مشتری از لحاظ  قیمت و سود بیشتر از مواد شوینده  درجه 3 و یا فاسد استفاده نموده  که در نتیجه ی استفاده از این مواد اثرات بسیار مخربی  به بافت مبلمان فرش,موکت,بند کشی و لعاب سرامیک,سنگ... به جای میگذارد.

آیا میدانید ؟   

مزیت های کارگران اعزامی دارای کارت بهداشت چیست ؟

هیچ چیز به اندازه سلامتی در دنیا برای انسان ارزشمند نیست اما متآسفانه بعضی از مشتریان با نادیده گرفتن این مهم صدمات جبران ناپذیری به سلامت خود و فرزندان دلبندشان وارد مینمایند .همان طور که میدانید بیماری های هستند که علائم ظاهری ندارند وحتی  با تماس دست  قابل انتقال میباشند مانند : هپاتیت یا بیماری های پوستی  از جمله  قارچ . کارگر ناقل بیماری با تماس به ظروف آشپزخانه , دستگیره درب , نرده ها و ...  میتواند  به آسانی بیماری خود را به فرزندان شما منتقل کند.

آیا میدانید ؟

خطرات احتمالی گرفتن شماره از کارگر و هماهنگ کردن کار  بدون اطلاع از شرکت چیست ؟

طبق سوابق موجود  در آگاهی تهران  بارها روئیت شده که مشتریان برای پرداخت کمتر هزینه و ثابت بودن  نیرو شماره کارگر را گرفته و بدون هماهنگی با شرکت اقدام به قرار کاری با کارگر می نمایند,غافل از اینکه فقط ممکن است کارگر به علت مشکلات  اخلاقی  و یا دزدی که از سوی دیگر مشتریان اعلام گردیده است  از شرکت  اخراج شده باشند  و به دلیل عدم اطلاع مشتری از این موضوع  و تماس خصوصی  با کارگر اخراجی  خطر بزرگی را به خانواده خود تحمیل کرده است .

!! در نتیجه هیچ ارزانی بی علت نیست !!

 



+ نوشته شده در جمعه 27 دی 1392برچسب:,ساعت 17:56 توسط محسن بیوک خان |

 خیلی مهمهمردد - لکه های روی مبل همیشه باعث بد شکل شدن مبلمان خانه می شود؛ پس بهتر است آن ها را هرچه زودتر پاک کنید .    شرکت مهرنیس
پس یادتان بماند اگر نوشابه روی مبل ریخت آن را خیلی زود تمیز کنید، برای این کار کمی نمک روی لک بپاشید و سپس با اسفنجی خیس آن را پاک کنید تا اثری از لکه بر جا نماند.

۲ - اثری سوختگی یا زردی سیگار را هم می توانید با یک حبه قند از بین ببرید .
روش کار هم ساده است. قند را روی لکه بمالید و آن قدر این کار را ادامه دهید تا پاک شود. اگر این لکه روی الیاف مصنوعی ایجاد شده باشد، می توانید با آبلیمو آن را پاک کنید.

۳ - اگر جنس رویه مبل شما از پارچه کرکدار است با کمی شیر آن را خیس و با مقداری پنبه لکه آن را پاک کنید و در آخر با آب و صابون لکه شیر را هم از بین ببرید.

۴ - لکه جوهر روی مبل را هم می توان از بین برد .
مراحل کار به این ترتیب است؛ اول آن را خیس کنید و کمی نمک روی لکه بریزید، سپس با پنبه محل را تمیز کنید. راه دیگری هم وجود دارد، ابتدا محلول گلیسیرین و آمونیاک را روی لکه بمالید و سپس با آب و پودردستی رویه مبل را شست و شو دهید.

۵ - برای پاک کردن لکه چربی روی مبل هم باید کمی محلول نمک و الکل روی آن بمالید.
اگر جنس رویه مبل پارچه ابریشمی باشد، راه ساده تری هم وجود دارد، با یک برگه کاغذ خشک کن روی قسمت لکه شده را بپوشانید و اتوی داغ را محکم روی آن فشار دهید تا لکه ناپدید شود.

۶ - و نکته آخر این که لکه برهای شیمیایی و آماده مصرف در فروشگاه ها وجود دارد که با خریدن آن ها می توانید اغلب لکه ها را پاک کنید.



+ نوشته شده در پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:,ساعت 18:35 توسط محسن بیوک خان |

سمپاشی با سموم خارجي و گارانتي        يكساله    شرکت نظافتی مهرنیس شماری تماس 44216051    88895207

۱۳۹۲

شرکت سمپاشی پگاه با کادری مجرب و سموم خارجی به همراه ضمانتنامه یکساله تحت نظر مهندسین کشاورزی آماده رسیدگی به منازل ،اداره جات،هتلها،وسمپاشی و ریشه کنی انواع سوسک ،ساس ، موریانه و . . نیز می باشد. این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه سیستمهای سمپاشی مکانهایی مانند: منازل،ادارجات،هتلها و ...


سمپاشی منازل /هتل ها /اداره جات و ----

۱۳۹۲

شرکت سمپاشی پگاه با کادری مجرب و سموم خارجی به همراه ضمانتنامه یکساله تحت نظر مهندسین کشاورزی آماده رسیدگی به منازل ،اداره جات،هتلها،وسمپاشی و ریشه کنی انواع سوسک - ساس - موریانه و . .نیز میباشد. این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه سیستمهای سمپاشی مکانهایی مانند: منازل،ادارجات،هتلها و ...


خشکشوئی مبل -موکت -فرش /-پولیش پارکت /نظافت کلی

۱۳۹۲

شرکت پگاه با کادری مجرب اینک فعالیت خود راگسترده نموده تا در در زمینه خشکشوئی مبل - موکت - فرش - پولیش پارکت و سنگ و نظافت کلی رسیدگی لازم را انجام دهد این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه سیستمهای مکانیزه شست و شوی مبل - فرش - موکت - ...


سمپاشی پگاه

 ۱۳۹۲

سمپاشی پگاه شرکت سمپاشی پگاه با کادری مجرب و سموم خارجی به همراه ضمانتنامه یکساله تحت نظر مهندسین کشاورزی آماده رسیدگی به منازل ،اداره جات،هتلها،وسمپاشی و ریشه کنی انواع سوسک ،ساس ، موریانه و . . نیز می باشد. این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه سیستمهای سمپاشی مکانهایی مانند: منازل،ادارجات،هتلها ...


طراحي و اجراي آبشار طبيعي و مصنوعي

۱۳۹۲

•طراحی-اجرا و نگهداری فضای سبز •ارائه خدمات تخصصی فضای سبز •تأمین گل و گیاه ادارات -سازمان ها-برج ها-ساختمان ها و ویلاها •چمن کاری تخصصی •تهیه و کاشت انواع گیاهان زینتی-ف



+ نوشته شده در چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:,ساعت 19:10 توسط محسن بیوک خان |

 
 

دستگاه نظافتی.-دستگاه شستشو-شستشوی کف-شس

100 روز پیش
دستگاه نظافتی.-دستگاه شستشو-شستشوی کف-شستشوی زمین –شستشوی صنعتی-دستگاه کفشو-دستگاه کفشوی - شرکت وارد کننده دستگاه نظافتی –نمایندگی انحصاری دستگاههای کفشور RCM ایتالیا-مکنده صنعتی.<br/>شرکت فرنام صنعت پاکسا با همکاری با افراد مجرب که سابقه حضور در بازاره industry industrial-machinery industrial-machinery
تلفن:22855915
پرسش از آگهی دهنده
 

دستگاه نظافتی.-دستگاه شستشو-شستشوی کف-شستشوی زمین –شستشوی صنعتی-دستگاه کفشو-دستگاه کفشوی - شرکت وارد کننده دستگاه نظافتی –نمایندگی انحصاری دستگاههای کفشور RCM ایتالیا-مکنده صنعتی.
شرکت فرنام صنعت پاکسا با همکاری با افراد مجرب که سابقه حضور در بازارهای داخلی و خارجی را دارند اینک فعالیت خود را گسترده نموده و با اخذ نمایندگی از چند شرکت معتبر از کشور ایتالیا در زمینه شستشو و پاکیزگی کارخانجات و سازمانهای معتبر کشور دستگاههای شوینده مناسب را ارائه می نماید.

این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه سیستمهای مکانیزه شستشو ی مکانهایی از قبیل کارخانجات بزرگ مانند:کارخانجات خودرو سازی، کارخانجات ساخت قطعات صنعتی، کارخانجات مواد غذایی و لبنی، نیروگاهها،شرکتهای خدماتی، شرکتهای بزرگ، فرودگاهها، هتلها، پاساژها، بیمارستانها، مکانهای مذهبی، سازمانهای دولتی ، ورزشگاهها و ... اعلام می دارد.

این شرکت متعهد به خدمات پس از فروش و گارانتی نیز می باشد.

سیستمهای کفشوی (اسکرابر):این دستگاه برای شستشوی سطوح صاف(شستشوی زمین) و مسطح همانند سنگ ، سرامیک ، پارکت ، کفپوش های صنعتی ، محیطهای اپوکسی و ... می باشد.

مکانیزم دستگاههای اسکرابر بدین صورت است که آب و مواد شوینده توسط برس دوار و یا غلطکی سطح را شستشو داده و با هدایت دستگاه به سمت جلو، تی عقب دستگاه همراه با مکش،سطح را تا 99% خشک می کند.



+ نوشته شده در سه شنبه 24 دی 1392برچسب:,ساعت 18:4 توسط محسن بیوک خان |

استفاده از کادری مجرب، با تجربه ،کارآزموده و متعهد                     شرکت مهر نیس با شماست در کار خدمات

حضور به موقع و بدون تاخیر در محل خدمت رسانی

انجام خدمات در کمترین زمان، به همراه بالاترین کیفیت و کمترین هزینه          شماری تلفن دفتر مرکزی  88895207 

پیگیری تلفنی در هنگام خدمت رسانی

پرداخت وجه منوط به رضایت کامل مشتریانمان می باشد.

نظافت مجدد به صورت رایگان در صورت عدم رضایت مشتریان عزیزمان.

 

 



+ نوشته شده در دو شنبه 23 دی 1392برچسب:,ساعت 17:48 توسط محسن بیوک خان |

نکته درباره شرکت‌های خدماتی نظافت منزل برای انتخاب یک شرکت خدماتی مناسب چه معیارها و ملاک‌هایی را در نظر بگیریم؟ نکته‌های زیر می‌تواند کمک‌تان کند.
۱) فقط با موسساتی که مجوزکار دارند و در آگهی‌شان برخورداری از این مجوز قید شده، تماس بگیرید و تقاضای کارگر کنید.
۲) از کارگر یا کارگرانی که به منزل‌تان می‌آیند بخواهید کارت بهداشت‌شان را به شما نشان دهند.
۳) خدماتی که آنها می‌توانند به شما ارایه دهند این موارد است: شستن درها و دیوارها، حمام وسرویس‌ بهداشتی، تمیز و مرتب کردن وسایل داخل بوفه، کمدها و کابینت‌ها و شستن و تمیز کردن راه‌پله، لوسترها و کارهایی از این قبیل.
۴) اگر آنها در هنگام کار به صورت اتفاقی یا عمدی خسارتی به وسایل منزل شما وارد کنند، شما می‌توانید سریعا با شرکت مورد نظر تماس گرفته و از آنها ادعای خسارت کنید و آن شرکت موظف به پرداخت کامل خسارت است.
۵) بعضی‌ها بیشتر از ۸ ساعت کار دارند و با کارگر به توافق می‌رسند که به کارش ادامه دهد بدون اینکه شرکت را در جریان بگذارند تا از این طریق پول اضافه کار به طور کامل نصیب خود کارگر شود اما این افراد باید بدانند که اگر بعد از ۸ ساعت اتفاق یا حادثه‌ای برای وسایل منزل یا خود کارگر یا حتی درگیری بین کارگر و مشتری پیش بیاید، شرکت به هیچ عنوان مسوولیتش را قبول نمی‌کند.
۶) کارگری که به منزل شما می‌آید باید نیم ساعت وقت برای صرف ناهار داشته باشد.
۷) اگر در ساعات اولیه حس کردید که از کارگرتان راضی نیستید، می‌توانید با شرکت تماس گرفته و تقاضای کارگر دیگری نمایید و شرکت موظف است بدون دریافت هیچ‌گونه وجهی از آن کارگر بخواهد که خانه را ترک کند و فرد جدیدی را برای ادامه کار به منزل‌تان بفرستد.
۸) کارگران وظیفه دارند وسایل مورد نیاز برای کار شما را با خودشان همراه بیاورند؛ شما هم بهتر است قبل از آمدن آنها تمام وسایل لازم از جمله چند دستمال نخی، ظرفی برای خیساندن دستمال‌ها، چارپایه، تی و دیگر چیزهای لازم را آماده کنید و اگر درخانه این وسایل را ندارید، در تماس‌تان به موسسات خدماتی بگویید تا همراه با کارگر، این وسایل مورد نیاز را هم بفرستند.
۹) حتما قبل از آمدن کارگر به منزل‌تان سر دستمزد و هزینه کار مخصوصا در کارهایی مثل باغبانی و شستن مبلمان و تابلوفرش به توافق برسید. ۱۰) اگر می‌خواهید یک هفته یا ده روز قبل از عید برای کارهای نظافتی خانه‌تان کارگر خبر کنید، خیلی مطمئن نباشید که این کار را به راحتی انجام دهید. برای اینکه نزدیک عید دچار دردسر و استرس نشوید، بهتر است از حداقل یک ماه قبل برای روز مورد نظرتان از موسسه‌ای که می‌خواهید، کارگر رزرو کنید. ۱۱) سعی کنید حتی‌الامکان وقتی که کارگر به منزل‌تان می‌آید ۲ نفر در خانه باشید تا اگر کاری برایتان پیش آمد خانه بدون صاحب‌خانه نماند. ۱۲) برای انجام امور نظافتی منزل بهتر است ۲ کارگر خانم و آقا خبر کنید تا هم کارهایتان سریع‌تر پیش رود و هم بتوانید کارهای سنگین‌تر مثل شستن در و دیوار کف را به آقا و کارهایی مثل تمیز و مرتب کردن کابینت، بوفه و کمدها را به خانم بسپارید.چشمک        مهر نیس 



+ نوشته شده در شنبه 21 دی 1392برچسب:,ساعت 19:28 توسط محسن بیوک خان |

1 بار امتحان کنید همیشه گی شید

دستگاه مکانیزه نظافت کف ، اسکرابر ، شستشوی زمین برای نظافت كف سالن ها ، کفشوی ، کفشو و جاروبرقی صنعتی جمع آوري گرد و خاك و زباله زمین شوی شركتمهر نیس ارايه كننده كليه محصولات و راهكارهاي نظافتي: زمین شوی ، اسكرابر ، كفشور ، كفشوي .
این شرکت دارای نمایندگی از: کولومبوس آلمان تولید کننده کفشوی صنعتی ، آرسی ام ایتالیا تولید کننده سویپر ، دلفین تولید کننده جاروبرقی و جاروی تخصصی ، کرنسله و اهرله آلمان تولید کننده واترجت و ارتزن و دایناجت آلمان شوینده های فشارقوی و فوق فشارقوی صنعتی از ارتزن و دایناجت آلمان



+ نوشته شده در جمعه 20 دی 1392برچسب:,ساعت 18:18 توسط محسن بیوک خان |

بخش خدمات عمومی و نظافتی :
دارای تایید صلاحیت از وزارت کار و عضو رسمی انجمن صنفی شرکتهای خدماتی و ثبت شده در سیستم اطلاعات تلفنی 118 و دارای تفاهم نامه همکاری با ناجا دارای بیش از 12000 کد اشتراک در سطح استان تهران آماده سرویس دهی در زمینه های زیر میباشد:
نظافت راه پله ، داخل منزل ، شرکتها
اعزام نظافتچی ساعتی
پذیرایی از مجالس
خانه تکانی شب عید
اعزام میهماندار خانم و آقا
دارای ثبت قانونی شرکت و تاییدیه 118 تهران
نکات ریزخانه داری را در سایت مطالعه کنید
*******



+ نوشته شده در پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:,ساعت 18:46 توسط محسن بیوک خان |

با سلام و عرض ادب                                                       شماری   دفتر مرکزی 88895207

ورود شما را به خانواده بزرگ مهر نیس خوش آمد میگوییم.

چند تذکر بهداشتی امنیتی !

­­آیا میدانید ؟

در صورت استفاده از مواد شوینده نامرغوب چه تأثیراتی به لوازم و اثاث منزل میگذارد ؟

متآسفانه  تجربه  نشان داده است  بعضی از همکاران برای جلب رضایت مشتری از لحاظ  قیمت و سود بیشتر از مواد شوینده  درجه 3 و یا فاسد استفاده نموده  که در نتیجه ی استفاده از این مواد اثرات بسیار مخربی  به بافت مبلمان فرش,موکت,بند کشی و لعاب سرامیک,سنگ... به جای میگذارد.

آیا میدانید ؟   

مزیت های کارگران اعزامی دارای کارت بهداشت چیست ؟

هیچ چیز به اندازه سلامتی در دنیا برای انسان ارزشمند نیست اما متآسفانه بعضی از مشتریان با نادیده گرفتن این مهم صدمات جبران ناپذیری به سلامت خود و فرزندان دلبندشان وارد مینمایند .همان طور که میدانید بیماری های هستند که علائم ظاهری ندارند وحتی  با تماس دست  قابل انتقال میباشند مانند : هپاتیت یا بیماری های پوستی  از جمله  قارچ . کارگر ناقل بیماری با تماس به ظروف آشپزخانه , دستگیره درب , نرده ها و ...  میتواند  به آسانی بیماری خود را به فرزندان شما منتقل کند.

آیا میدانید ؟

خطرات احتمالی گرفتن شماره از کارگر و هماهنگ کردن کار  بدون اطلاع از شرکت چیست ؟

طبق سوابق موجود  در آگاهی مشهد  بارها روئیت شده که مشتریان برای پرداخت کمتر هزینه و ثابت بودن  نیرو شماره کارگر را گرفته و بدون هماهنگی با شرکت اقدام به قرار کاری با کارگر می نمایند,غافل از اینکه فقط ممکن است کارگر به علت مشکلات  اخلاقی  و یا دزدی که از سوی دیگر مشتریان اعلام گردیده است  از شرکت  اخراج شده باشند  و به دلیل عدم اطلاع مشتری از این موضوع  و تماس خصوصی  با کارگر اخراجی  خطر بزرگی را به خانواده خود تحمیل کرده است .

!! در نتیجه هیچ ارزانی بی علت نیست !!

 

این حق شماست که بدانید چه کسی را به حریم خصوصی خود می پذیرید


برچسب‌ها: نظافت داخل منزل 8 ساعت, رزرو اینترنتی نظافت داخل منزل, نظافت داخل منزل 4 ساعت, رزرو نظافت شب عید, نظافت شرکت
 
 
     


+ نوشته شده در پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:,ساعت 10:42 توسط محسن بیوک خان |

پرداخت آنلاین قبض ماهیانه نظافت           ش مدیریت  09101537746

جهت رزرو عید تا پایان دی ماه اقدام نماید     شرکت مهرنیس

جهت رزرو خدمات اینجاکلیککنید

با تکمیل فرم مخصوصعضویتبه جمع کاربران این سایت بپیوندید و از امكانات مخصوص كاربران استفاده نمائيد.

شرکت خدماتی مهر نیس با سابقهچندین سالهآماده ارائه خدمات ذیل به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی میباشد

ارائه دهنده بهترین و مدرنترین سرویسهای خدماتی نظافتی به مجتمعات مسکونی واداراتدولتیوخصوصیو...

نظافت منزلو محل کار

نظافتراه پله ومشاعاتساختمان

تامین نیروی انسانی(نگهبان-آبدارچی-سریدار) مورد نیاز سازمانهاوشرکتهای

خشکشویی انواعمبلمانمنازل و ادارات

سم پاشی حشرات موزی سوسک،ساس،موریانه،طعمه گذاری موش

اعزام نیروی ماهر نظافتچی-آبدارچی بصورت روزانه-ساعتی

اکیپ خدماتی باعقد قراردادماهیانهوسالیانه

خشکشویی انواعمبلوموکتمجهز به خشک سریع در فاصله 1 ساعت

 



+ نوشته شده در سه شنبه 17 دی 1392برچسب:,ساعت 19:42 توسط محسن بیوک خان |

  • خانه تکانی داخل منازل با نیروی ماهر آقا یا خانم  
  • نظافت داخل منازل یا شرکتها بصورت برنامه ریزی شده با نوبت بندی کامپیوتری
  • نظافت راه پله ها و مشاعات آپارتمانی بصورت نوبت بندی شده و منظم
  • برگزاری جشنها و مناسبتهای شما با مهمانداری آقا و خانم
  • شستشوی فرش و موکت در محل تحت نظارت شما
  • خدمات برگزاری جشن تولد شامل: تم،کیک،غذا شماری تماس مدیریت 09101537746


+ نوشته شده در دو شنبه 16 دی 1392برچسب:,ساعت 18:24 توسط محسن بیوک خان |

استفاده از کادری مجرب، با تجربه ،کارآزموده و متعهد

حضور به موقع و بدون تاخیر در محل خدمت رسانی

انجام خدمات در کمترین زمان، به همراه بالاترین کیفیت و کمترین هزینه

پیگیری تلفنی در هنگام خدمت رسانی

پرداخت وجه منوط به رضایت کامل مشتریانمان می باشد.

نظافت مجدد به صورت رایگان در صورت عدم رضایت مشتریان عزیزمان.



+ نوشته شده در پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:,ساعت 14:18 توسط محسن بیوک خان |

نظافت راه پله منازل با وسايل کامل بهداشتي ونظافتي مورد نياز شامل بيش از 14 وسيله لازم و حتي مواد ضد عفوني کننده و شوينده بهمراه هر کارگر براي اولين بار در ايران.

- اعزام ساعتي نبروي کار به داخل منازل(خانم و آقا با وسايل کامل مورد نياز و نيمه مکانيزه)

- نظافت ادارات وشرکتها با قراردادرسمي و قيمت و کيفيت عالي و تضميني پس از بازديد و قيمت دهي کتبي و رسمي

- خدمات به جشنها ومراسم مختلف(عروسي - روضه وغيره)

- تامين نيروي کار جهت پروژه هاي مختلف - آبدارچي - نگهداري از کودک و سالمند با قرارداد کتبي.



+ نوشته شده در سه شنبه 10 دی 1392برچسب:,ساعت 20:30 توسط محسن بیوک خان |

نظافت منزل :مهر نیس

شرکت خدماتی نظافتی مهر نیس


با این همه مشغله کاری شما چرا زحمت میکشید !

نظافت ادارات - سازمانها و منازل اینجاست شرکت خدمات نظافتی بانی پاک با بیش از 4شعبه در تهران با دسترسی آسان به نیروی کار و برنامه ریزی آموزشی مدون این نیروها توسط کادر دوره دیده خود و با سازماندهی منحصر بفرد اقدام به ارائه خدمات ذیل با قیمت باورنکردنی نموده است:
- نظافت راه پله منازل با وسایل کامل بهداشتی و نظافتی مورد نیاز شامل بیش از 14 وسیله لازم و حتی مواد ضد عفونی کننده و شوینده بهمراه هر کارگر برای اولین بار در ایران.
- اعزام ساعتی نبروی کار به داخل منازل(خانم و آقا با وسایل کامل مورد نیاز و نیمه مکانیزه)
- نظافت ادارات وشرکتها با قرارداد رسمی و قیمت و کیفیت عالی و تضمینی پس از بازدید و قیمت دهی کتبی و رسمی
- خدمات به جشنها و مراسم مختلف(عروسی - روضه وغیره)
- تامین نیروی کار جهت پروژه های مختلف
- آبدارچی
- نگهداری از کودک و سالمند با قرارداد کتبی.
قیمت ما واقعی و کیفیتمان برتر میباشد.
امتحان کنید و عیب ما را به خود و حسن ما را به دیگران بگوئید



+ نوشته شده در سه شنبه 10 دی 1392برچسب:,ساعت 19:59 توسط محسن بیوک خان |

نظافت منزل : مهرنیس  44216051-88895207

شرکت خدماتی نظافتی مهرنیس   


با این همه مشغله کاری شما چرا زحمت میکشید !

نظافت ادارات - سازمانها و منازل اینجاست شرکت خدمات نظافتی بانی پاک با بیش از 4 شعبه در تهران با دسترسی آسان به نیروی کار و برنامه ریزی آموزشی مدون این نیروها توسط کادر دوره دیده خود و با سازماندهی منحصر بفرد اقدام به ارائه خدمات ذیل با قیمت باورنکردنی نموده است:
- نظافت راه پله منازل با وسایل کامل بهداشتی و نظافتی مورد نیاز شامل بیش از 14 وسیله لازم و حتی مواد ضد عفونی کننده و شوینده بهمراه هر کارگر برای اولین بار در ایران.
- اعزام ساعتی نبروی کار به داخل منازل(خانم و آقا با وسایل کامل مورد نیاز و نیمه مکانیزه)
- نظافت ادارات وشرکتها با قرارداد رسمی و قیمت و کیفیت عالی و تضمینی پس از بازدید و قیمت دهی کتبی و رسمی
- خدمات به جشنها و مراسم مختلف(عروسی - روضه وغیره)
- تامین نیروی کار جهت پروژه های مختلف
- آبدارچی
- نگهداری از کودک و سالمند با قرارداد کتبی.
قیمت ما واقعی و کیفیتمان برتر میباشد.
امتحان کنید و عیب ما را به خود و حسن ما را به دیگران بگوئید



+ نوشته شده در دو شنبه 9 دی 1392برچسب:,ساعت 19:7 توسط محسن بیوک خان |

نظافت منازل در سایه ی شکیبا

 

 

شرکت خدماتی نظافتی طرح نو
نظافت ، خدمات و تامین نیرو

نظافت عید
خانه تکانی عید

تاسیس سال 1382 (10سال سابقه درخشان)

نظافت منزل
نظافت ادارات و شرکتها
نظافت راه پله

نظافت راه پله و کلیه مشاعات ساختمان
اعزام نیروی ساعتی خانم و آقا برای منازل و شرکتها
اعزام نظافتچی جهت شرکت ها و ادارات
اعزام نیرو جهت پذیرایی مجالس و نمایشگاه ها
اعزام سرایدار ، نگهبان و آبدارچی
اعزام نیرو جهت نگهداری کودک و سالمند

خدمات شرکت :
نقاشی ساختمان
نماشویی ساختمان
کفسابی و کفشویی
پولیش کردن سنگ
خشکشویی مبل ، فرش و موکت
رول پلاک کردن سنگ نمای ساختمان

اعزام نیرو بصورت ثابت میباشد
با قرارداد کاملا رسمی

کادر مجرب و حرفه ای آموزش دیده و تحت پوشش بیمه حوادث

کلیه پرسنل این شرکت دارای گواهی عدم اعتیاد و سوپیشینه می باشند

کیفیت حق مشتری است

تمام نقاط تهران بزرگ



+ نوشته شده در شنبه 7 دی 1392برچسب:,ساعت 20:20 توسط محسن بیوک خان |

 

 

خدمات منزل در تهران از جمله مشاغل مهم در شهرهای بزرگ است. با استفاده از شرکت های خدماتی نظافتی می توانیم کارهایی از قبیل: خدمات نظافت، خدمات پذیرایی مجالس، نگهداری از سالمندان و نگهداری از بیماران معلول و حمل و نقل اثاثیه را به بهترین نحو و به آسانی انجام دهیم.
در سایت تهران نیاز شما عزیزان می توانید بهترین شرکت های خدمات نظافتی در تهران را به آسانی پیدا کنید.



+ نوشته شده در پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:,ساعت 20:35 توسط محسن بیوک خان |

44216051-77220570-88895207-22855915

نظافت ۹ نقطه آشپزخانه با شکیبا

مي گويند آشپزخانه قلب خانه است. شايد به اين خاطر كه تميز بودن آن با سلامت افراد خانه به طور مستقيم ارتباط دارد . مواد غذايي و ظروفي كه غذا در آن تهيه وسرو مي شود، همه در آشپزخانه سرو ميشود وسالم بودن غذايي كه مي خوريم ، به تميز بودن وبي ميكروب بودن اين محل بستگي دارد . بررسي ها نشان داده علت تعداد زيادي از مسموميت هاي غذايي ، رعايت نكردن بهداشت موادغذايي و وجود آلودگي در آشپزخانه است . اگرمي خواهيد آشپزخانه اي سالم و عاري از آلودگي هاي ميكروبي داشته باشيد ، اين مقاله را بخوانيد وعمل نماييد.

۱-كابينت ها

داخل كابينتها تاريك است و هوا هم در آن جريان ندارد . آگر مواد غذايي در كابينت نگهداري شود ، به محل امني براي حشراتي مانند سوسك تبديل مي شود. براي اينكه چنين اتفاقي نيفتد ، بايد مواد غذايي را  در ظروف دردار قرارداده ودر كابينت بگذاريد، سطح داخل كابينت هارا به طور مرتب تميز كنيد وهر چند وقت يكبار در آنها را باز بگذاريد تا هوا جريان پيدا كرده ورطوبتشان از بين برود.

۲-در اجاق گاز

معمولا سطح اجاق گاز را پس از هربار پخت وپز تميز ميكنيم اما در اجاق گاز وسراميك ها وكاشي هاي اطراف اجاق گاز هم بايد تميز شوند. هنگام پخت وپز، ذرات غذا روي اين سطوح مي نشيند وشرايط را براي رشد ميكروب ها و تجمع حشرات موذي فراهم مي كند . بنابراين توصيه مي كنيم هر وقت سطح اجاق گاز را تميز مي كنيد ، در اجاق گاز وكاشي و سراميك هاي اطرافش را هم فراموش نكنيد.

۳-قابلمه ها وماهي تابه هاي درشيشه اي

جنس در اين قابلمه ها از شيشه وجنس كنا ره هاي آن از فلز است. معمولا در محل اتصال شيشه وفلز ، مواد غذايي باقي مي ماند واين محل به جايي براي رشد ميكروب ها تبديل مي شود. در صورتي كه از اين ظروف استفاده مي كنيد، لازم است آنها را با دقت بيشتري شسته و ضدعفوني كنيد. كارشناسان بهداشت استفاده از اين ظروف را توصيه نمي كنند.

۴-تخته آشپزي

تخته آشپزي سطحي است كه مواد غذايي مختلف مانند انواع گوشت وسبزي ها  روي آن خرد مي شود. اگر تخته آشپزي ، چوبي باشد، هنگام برخورد چاقو وساطور شيارهايي روي آن ايجاد مي شود كه مقداري از خونابه گوشت وموادغذايي  ديگر داخل آن باقي مي ماند وبه محل تجمع  ميكروب ها تبديل مي شود . بنابراين بهتر است به جاي استفاده از تخته هاي چوبي ، از انواع  پلاستيكي يا شيشه اي استفاده كنيد وهر بار ،آن را با دقت شسته وضدعفوني كنيد. براي گوشت وسبزي از تخته اي جداگانه استفاده كنيد و هر چند وقت يك بار تخته آشپزي را تعويض كنيد.

۵-جاچاقويي

چاقوها را بايد قبل از قرار دادن در جاچاقويي، خوب شسته وخشك كنيد. بهتر است از جاچاقويي هايي شيشه اي استفاده كنيد واز جاچاقويي هاي چوبي كه در آنها تيغه چاقو در محلي تاريك ومرطوب قرار مي گيرد، استفاده نكنيد.براي خرد كردن گوشت خام وسبزي وميوه از چاقوي جداگانه استفاده كنيد وچاقو را فقط با آب نشوييد. هنگام شستشوي چاقو محل اتصال تيغه ودسته را با دقت بيشتري بشوييد تا مواد غذايي در آن باقي نماند.

۶-يخچال

نگهداري مواد غذايي در يخچال، يكي از مواردي است كه بايد به آن توجه داشت . براي نگهداري سالم غذا ، دماي يخچال بايد بين صفر تا ۵ درجه تنظيم شود. برخي افراد به اين موضوع توجه نمي كنند وتصور مي كنند يخچال به صورت خودكار روي دماي مناسب تنظيم مي شود. اما اعداد نوشته شده كنار درجه تنظيم دما دقيقا مشخص نمي كند كه دماي يخچال پايين تر از ۰ تا ۴ درجه است.

به همين خاطر لازم است براي اطمينان بيشتر از يك دماسنج استفاده كنيد. براي پيشگيري از انتقال آلودگي دستگيره يخچال را با محلول ضد باكتري تميز كنيد. اگر بعد از دست زدن به گوشت خام ، در يخچال را باز كنيد باكتريهاي موجود در گوشت به نفر بعدي كه در يخچال را باز مي كند، منتقل خواهد شد.

۷-ابر و اسفنج ظرف شويي

برخي افراد به اين موضوع كه اسفنج ها با حفره هاي ريز و مرطوبشان محل مورد علاقه باكتري هاوميكروب ها هستند توجه نمي كنند. نتايج يك بررسي كه توسط محققان انگليسي انجام شد نشان داد كه ۱۲ درصد مردم فقط ماهي يكبار اسفنج ظرفشويي شان را تعويض يا ضدعفوني مي كنند و۶ درصد، حتي ديرتراز يك ماه ، اين كار را انجام مي دهند. براي تميز كردن و از بين برن ميكروب هاي درون اسفنج بهترين راه اين است كه آن را مرطوب كرده وبه مدت ۲ تا ۳ دقيقه در مايكروفر قرار دهيد.

۸-سينك ظرف شويي

بعد از هر بار غذا درست كردن و شستن سبزي ، ميوه، مرغ و گوشت بايد سينك ظرفشويي را ضدعفوني وتمييز كنيد. سينك ظرفشويي هم براي شستن ظروف كثيف وهم براي شستشو وتميز كردن ميوه وسبزي وگوشت استفاده مي شود و باقي ماندن آلودگي روي سطح آن مي تواند باعث انتقال آلودگي ومسموميت هاي غذايي شود. پس از هر بار شستن ظروف ، شستن ميوه وسبزي وبعداز شستن وتميز كردن گوشت ، مرغ وماهي بايد سينك را به دقت با آب گرم ومايع ظرفشويي بشوييد و هر چند وقت يك بار نيز آن را با محلول سفيدكننده و آب ضدعفوني كنيد وبا يك حوله يا دستمال تميز خشك كنيد. اين كار در حفظ بهداشت خانواده وكاهش مسموميت هاي غذايي موثر است.

۹- كف آشپزخانه

اگر هنگام آشپزي  مقداري مواد غذايي روي زمين ريخت، بايد فورا آن را برداريد وسطح زيرش را تميز كنيد. همچين لازم است هر هفته كف آشپزخانه را با آب گرم و مواد شوينده بشوييد وسطح زير كابينت ها ، لباسشويي ، اجاق گاز ويخچال را تميز كنيد

 

فصل اول درد

 

 

درد:

حال که درمورد سلامتی صحبت شد، بیائید نگاهی هم به مسئله «درد» بیندازیم. اگر از کسی که بعد از یکساعت ونیم از روی صندلی دندانپزشک بلند شده است بپرسید که «آیا درد خارق العاده نبود؟»ممکن است به سلامت روانی شما شک کند. به همین ترتیب شاید برای شما هم مشکل باشد که بلافاصله پس از سوزاندن انگشت خود روی اجاق گاز آشپزخانه از مثبت بودن درد سخن بگوئید اما فرض کنیم که احساس درد وجود نمی داشت آنوقت می توانستید بدون آنکه متوجه باشید بیست دقیقه به اجاق گاز تکیه بدهید وبعد تصادفا مشاهده می کردید که به جای دست یک چماق سیاهرنگ زغالی شکل دارید.

اگر درد جسمانی وجود نداشت ممکن بود بعد از کار که به خانه می روید و برای پوشیدن دمپائی خود خم می شوید به خود بگوئید:« اوه نصف پای چپ من نیست .شاید آنرا لای در آسانسور جا گذاشته باشم وشاید هم پیش سگ دوبر من همسایه باشد! دیدم که بعدازظهر کمی عجیب راه می رفتم

درد جسمانی هم ، جنبه مثبت وبا ارزش خود را داراست.درد جسمانی بازخورد مداومی ست که به ما می گوید چه بکنیم و چه نکنیم ؟ چقدر ناراحت کننده است که مجبور شویم در وسط یک شام شاعرانه به همسر خود توضیح دهیم که«عزیزم، من نمی توانم دسرم را بخورم چون همین الان نصف زبانم را گاز گرفتم وکندم.»(البته،توضیح با زبان اشاره.)

هروقت که بیش از اندازه غذا می خوریم یا به اندازه کافی نمی خوابیم یا قسمتی از بدن ما از کار می افتد یا می شکند ونیاز به استراحت پیدا می کند،سیستم هشداردهنده خود کار خارق العاده بدن مارا آگاه می سازد.

تجربه درد عاطفی نیز بطریق مشابه عمل می کند. وقتی بگونه عاطفی آسیب میبینیم این پیام هشداردهنده به ما می گوید«باید روش خود ررا تغییربدهی و زاویه دیدت را عوض کنی». وقتی کسی  در زندگی به ما ضربه می زند،مایوس مان میکند و بی توجه به زمین مان می زند پیام هشداردهنده ممکن است این باشد که«در زندگی بدون توقع عشق بورز. آنها را همانگونه که هستند بپذیر وآنچه را به تو می دهند بدون قضاوت از آنها بگیر». پیام دیگر ممکن است از این قرار باشد که « اجازه نده که دیگران با اعمالشان اعتماد به نفس را از تو بگیرند».

اگر خانه شما دچار آتش سوزی شود یا ماشین تان به سرقت برود شاید حالتی از یاس هیجانی را به وضوح تجربه کنید. این یاس ، طبیعی وانسانیست. اگر تصمیم بگیرید که از این موقعیت یاس آور هم چیزی بیاموزید می بینید که بدون این دلبستگیها هم میشود زندگی شادی داشت. یاس عاطفی می تواند باعث شود که شما به ارزیابی مجدد پیشینه خود بپردازید نمی خواهم بگویم که ما باید بدون خانه وماشین زندگی کنیم، بلکه منظور من بیان این نکته است که آدم هاي موفق از اين تجربيات درس مي گيرند و ارزشهاي خود را به گونه اي تعديل مي كنند كه از دردناكي اين وقفه هاي زندگي بكاهند.

خلاصه كلام:

درد،انسان  را به تامل و به تغيير جهت وا مي دارد.درد سبب ميشود كه نگاهي متفاوت به هر چيز بيندازيم. همانند درد جسماني ، اگر با درد عاطفي نيز برخوردي احمقانه داشته باشيم ،ضربه ها همچنان ادامه خواهند یافت. می توان با سماجت گفت: «خوب، این مسئله نباید به من آسیب برساند،من نمی خواهم از آن ضربه بخورم» اما حقیقت این است که این آسیبها تا زمانی که در نگرش خود تغییری ایجاد نکنیم همچنان ادامه خواهند یافت.

در واقع بعضی ها ترتیبی می دهند که بیست وچهار ساعت در شبانه روز وسیصد وشصت وپنج روز در سال از بابتی ضربه ببینند آنها هرگز نمی فهمند که دیگر وقت آن است که دست خود را از روی اجاق بردارند.

                                                                                ادامه دارد...

 



+ نوشته شده در چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:,ساعت 21:3 توسط محسن بیوک خان |

 شرکت خدماتی ،اداری ، پشتیبانی شکیبا      


نظافت کلی ساختمانهای مسکونی ، اداری ، هتلها ، مدارس ،مهمانسراها مساجد، کارخانجات،آپارتمانهای نوساز، پله وپیلوت و...


شستشو و خشک شویی انواع فرش ، مبل ، موکت ، سرامیک و دیوار به شیوه 100% اسلامی


اعزام کارگر روز مزد خانم و آقا درجه یک دارای کارت بهداشت +بیمه حوادث و فاقد سو پیشینه


شستشو انواع نما آجر ،سنگ، رومی کامپوزیت به شیوه مدرن (واتر سندبلاست)جرم گیری،رسوب زدایی و تثبیت آن ،بدون داربست با بیمه مسولیت و دارای انواع بالابرها



+ نوشته شده در دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,ساعت 20:0 توسط محسن بیوک خان |