به شرکت خدماتی شکیبا خوش آمدید
رام رایگان گوشی های هواوی 1
اهنگ 1
گوش پاکن برقی" target="_blank" >گوش پاک کن برقی 1
خرید ساعت دیواری چوبی" target="_blank" >خرید ساعت دیواری چوبی 1
خرید ساعت کاسیوخرید ساعت کاسیو 1
خرید شارژ رایتل 1
گروه انسانهای سبز 1
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی تهران و آدرس abtinpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


بهتر است خانه تان را آرام جارو کنید                                                                 شرکت مهرنیس

زمانی که می خواهید خانه را جاروبرقی بکشید باید بدانید که آهسته تر جارو کشیدن، بهتر است. با سرعت جاروکشیدن باعث می شود که مقدار بیشتری گردوغبار به هوا بلند شود و در هوا معلق بماند. درضمن همیشه حواس تان باشد که کیسه جاروبرقی را به محض پر شدن خالی یا تعویض کنید و البته باید این کار را در خارج از خانه انجام دهید. دکتر چارلز گربا، پروفسور میکروبیولوژی بالینی در دانشگاه آریزونا می گوید: «کیسه جاروبرقی پر ازمیکروب های خطرناکی مثل ای کولای و سالمونلاست. اگر در محیط خانه کیسه جاروبرقی را خارج کنید ممکن است این میکروب ها در هوا پخش شوند و روی همه چیز بنشینند و شما را مریض کنند.»

                                ● از شوینده های طبیعی استفاده کنید

برخی از صابون ها و مواد شوینده حاوی مواد مضر و سمی هستند. فتالات ها، یکی از خطرناک ترین این دسته از مواد است که در بعضی از اسپری های خوشبوکننده و معطر وجود دارد و می تواند باعث ناباروری و مشکلات بارداری شود. راه های مطمئن تری برای تمیز و خوشبو کردن هوای خانه وجود دارد؛ مثلا می توانید از گیاهان خوشبو و معطر یا عود استفاده کنید. مواد طبیعی، فاقد مواد شیمیایی مضر هستند واستفاده از آنها خطری ایجاد نمی کند.

● شیر آشپزخانه یکی از مناطق خطرناک خانه است

شیر کوچک فلزی آشپزخانه شما یکی از بهترین محل ها برای رشد انواع میکروب هاست. به هرحال باکتری ها و قارچ ها در محیط های مرطوب راحت تر رشد می کنند. این میکروب ها می توانند به ظرف ها و سایر وسایل آشپزخانه که از آنها استفاده می کنید، منتقل شوند. برای آنکه شیر آشپزخانه شما به منبع میکروب بدل نشود باید حداقل هفته ای یک بار آن را با آب گرم و ماده ضدعفونی کننده بشویید و سپس آن را با یک پارچه تمیز خشک کنید. اگر بتوانید شیر آب را بازکنید و در یک ظرف حاوی مواد ضدعفونی کننده قرار دهید نتیجه بهتری می گیرید

کیفیت شرکت مهرنیس درعمل شعار خود را ثابت می کند

02144216051

02177220570

09101537746



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:,ساعت 18:55 توسط محسن بیوک خان |