به شرکت خدماتی شکیبا خوش آمدید
رام رایگان گوشی های هواوی 1
اهنگ 1
گوش پاکن برقی" target="_blank" >گوش پاک کن برقی 1
خرید ساعت دیواری چوبی" target="_blank" >خرید ساعت دیواری چوبی 1
خرید ساعت کاسیوخرید ساعت کاسیو 1
خرید شارژ رایتل 1
گروه انسانهای سبز 1
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی تهران و آدرس abtinpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 5
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


. آسیب‌های پوستی شرکت مهر   نیس      44216051

استفاده از دستکش هنگام کار با مواد شوینده، بهترین شیوه برای حفاظت از پوست و ناخن‌هاست؛ سعی کنید تا آنجا که ممکن است از تماس مستقیم دست‌ها با انواع مواد شوینده و پاک‌کننده خودداری کنید. اگر پوست حساسی دارید بهتر است ابتدا یک دستکش نخی و سپس روی آن یک دستکش لاستیکی دست کنید؛

زیرا گاهی اوقات پوست به لاستیک دستکش حساسیت نشان می‌دهد. البته چنانچه از دستکش‌های آشپزخانه استفاده می‌کنید، بهتر است آنها را هر چند وقت یکبار تعویض کرده یا از دستکش‌های لاتکس که معمولا یکبار مصرف هستند، بهره ببرید؛ البته دقت داشته باشید دستکش‌ها نباید پاره بوده یا منفذی داشته باشد. همچنین دستورالعمل استفاده از مواد شوینده را نیز بخوانید و طبق آن عمل کنید. عدم رعایت موارد ایمنی در زمان استفاده از مواد ضدعفونی کننده و سفیدکننده می‌تواند آسیب‌های پوستی شدیدی را به همراه داشته باشد. این مواد منجر به خشکی شدید پوست شده و در درازمدت به اگزما تبدیل شود. خشکی، پوسته پوسته شدن، خارش و سوزش پوست از جمله علائمی است که نیاز به توجه و رسیدگی دارند. شکنندگی و خردشدن ناخن‌ها و جداشدن ناخن از قسمت زیرین نیز از جمله مشکلاتی است که می‌تواند در ناخن‌ها خودش را نشان دهد.

 

 

۳. آسیب‌های دستگاه تنفسی

هرکدام از شوینده‌ها PH و مواد شیمیایی مخصوص خودش را دارد و با کمک آنزیم‌هایش چربی‌ها و آلودگی‌ها را در خود حل می‌کند. مخلوط کردن این شوینده‌ها با هم می‌تواند باعث واکنش‌های شیمیایی خطرناک شده  و به سیستم تفسی آسیب برساند. مثلا مخلوط کردن هرچند جزئی وایتکس و جوهر لیمو گاز بسیار خطرناکی را تولید می‌کند که در محیط بسته خیلی زود می‌تواند باعث خفگی و مرگ شود. از این جهت توصیه می‌شود هنگام کار با مواد شوینده و ضد عفونی کننده پنجره را باز بگذارید و به هیچ عنوان در محیط بسته از آنها استفاده نکنید.

استفاده از مقادیر زیاد مواد شوینده نظیر وایتکس و جوهرنمک در مکان‌های فاقد تهویه مناسب هوا، می‌‌تواند به مخاط دستگاه تنفسی‌ فوقانی (حلق و بینی) و دستگاه تنفسی تحتانی (ریه‌ها) آسیب جدی وارد کند. مصرف این مواد در افراد بویژه افراد دچار تحریک پذیری راه‌های هوایی و مبتلایان به آسم و آلرژی بسیار خطرناک است. اولین و بهترین اقدام پس از بروز اختلال، قرار گرفتن در معرض جریان هواست، چرا که استنشاق هوای تازه، تنفس را تسهیل می‌کند و باعث ایجاد آرامش می‌شود. خوردن شیر نیز در این موارد توصیه می‌شود، چرا که مواد شوینده‌ای نظیر وایتکس، علاوه بر آسیب‌ رساندن به ریه و حنجره، مسمومیت‌های داخلی را هم باعث می‌شود.  به هنگام استفاده‌ ‌از شوینده‌های شیمیایی، استفاده از ماسک هم می‌تواند موثر باشد، اما وجود هواکش و بازکردن‌ ‌پنجره‌ها در این زمینه، می‌تواند تا حد زیادی از بروز آسیب‌های تفسی و آلرژی‌ها جلوگیری‌ ‌کند‌.

منبع : شرکت خدماتی  مهر

 

 

 
روانپزشکان هشدار دادند کسانی که به طور افراطی اثاثیه و منزل خود را تمیز می کنند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به افسردگی قرار دارند.
به گزارش خبرگزاری مهر، علاوه بر ارث و وقایع زندگی
، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و تأثیر آن بر مغز عامل بروز بیماری افسردگی است زیرا ارتباط بین سلولهای عصبی را با یکدیگر دچار اشکال می کند.
روانپزشکان معتقدند که افسردگی می تواند با وقایع زندگی از قبیل مرگ، طلاق یا از دست دادن کار ارتباط داشته باشد. خوردن برخی داروها، زیاده روی در مصرف داروها یا ابتلا به بیماریهای دیگر هم می تواند به افسردگی منجر شود.
پیش از این هم پزشکان هشدار داده بودند که استریل کردن و پاکیزه کردن بیش از اندازه محیط زندگی می تواند خطر ابتلا به آسم و آلرژیها را افزایش دهد.
روانپزشکان تاکید دارند که این رفتار افراطی و زیاده روی می تواند با تولید مواد شیمیایی خاص، توانایی مغز را به اختلال دچار کند و در نتیجه فرد به افسردگی منجرشود.
شرکت خدماتی مهر
برچسب‌ها: وسواس در نظافت منزل, افسردگی, آسم و آلرژیها, شرکت خدماتی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:,ساعت 18:34 توسط محسن بیوک خان |