به شرکت خدماتی شکیبا خوش آمدید
رام رایگان گوشی های هواوی 1
اهنگ 1
گوش پاکن برقی" target="_blank" >گوش پاک کن برقی 1
خرید ساعت دیواری چوبی" target="_blank" >خرید ساعت دیواری چوبی 1
خرید ساعت کاسیوخرید ساعت کاسیو 1
خرید شارژ رایتل 1
گروه انسانهای سبز 1
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی تهران و آدرس abtinpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


فشار کار را تقسیم کنید  شرکت  مهر نیس

هدف از تمیز کردن منزل جز آسایش و سلامتی نیست، اما اگر همین امر، باعث به خطر افتادن سلامتی شود، باید تجدید نظر اساسی در روش آن، صورت گیرد. عدم مدیریت صحیح فرآیند کار خانه فشار زیادی را به خانم‌ها متحمل می‌کند که با تقسیم کارها در بلندمدت و همکاری موثر بین اعضای خانواده این فشار بین افراد مختلف و در بازه زمانی طولانی‌تر تقسیم شده و کار را ساده‌تر می‌کند. مثلا می‌توانید یک روز را به نظافت دیوارها و پنجره‌ها، روزهای بعد را به شستن پرده‌ها و به این ترتیب روزهای بعد را به یک نوع کار اختصاص داد. مهم این است که زمان به خوبی مدیریت شده و تقسیم کار صورت گیرد تا فشار از دوش یک نفر در خانه برداشته شود.

 

 آسیب‌ها و راه‌های پیشگیری

۱. درد مفاصل، آسیب ستون فقرات، گردن و کمر درد

از ظرف شستن شروع می‌کنیم؛ توصیه می‌کنیم برای شست و شوی طولانی مدت ظروف طوری بنشینید تا کمرتان با لگن شما زاویه ۹۰ درجه داشته باشد و حتماً مفصل زانو کمی بالاتر از ران باشد. اگر قرار است ایستاده به شست‌وشو یا نظافت ظروف بپردازید و مدت طولانی جلوی ظرفشویی باشید باید از زیرپایی استفاده کنید و هرازچند گاهی پای راست یا چپ خود را روی آن قرار دهید تا انحنای ستون فقرات شما تغییر کند و یک نقطه از آن تحت نیروی دائمی قرار نگیرد. نباید در حالت خم به جلو یا حالت قوز کرده بایستید. بعد از ۱۵ دقیقه ساکن ظرف شستن، دست از کار بکشید، کمی راه روید. این امر از بروز کمر درد‌های مزمن و آسیب‌های ستون فقرات جلوگیری می‌کند.

برای بلندکردن اجسام سنگین ابتدا نشسته، کمر را راست کرده و جسم را به آرامی بالا بیاورید. با بلند کردن نادرست یک جسم، ۱۰ برابر وزن آن به ستوان فقرات به ویژه در ناحیه کمر فشار وارد می‌شود. افراد باید با توجه به توانایی جسمی خود عمل کنند. جا‌به‌جایی بیش از حد توان آنها می‌تواند باعث بروز فتق دیسک و آسیب عصبی-نخاعی در ناحیه مهره‌های کمری شود.

 در هنگام آویزان کردن پرده‌ها، فشار زیادی به مهره‌های گردن و عضلات زنان وارد می‌شود. این عمل باعث می‌شود فرد از ناحیه مهره‌های گردن احساس درد کرده و ممکن است این عارضه در آینده به صورت فتق دیسک در مهره‌های گردنی فرد بروز پیدا می‌کند. توصیه می‌شود بعد از آویزان کردن قسمتی از پرده، کمی استراحت کرده، گردن خود را ماساژ داده و سپس به این کار ادامه دهند.

 

۲. آسیب‌های پوستی

استفاده از دستکش هنگام کار با مواد شوینده، بهترین شیوه برای حفاظت از پوست و ناخن‌هاست؛ سعی کنید تا آنجا که ممکن است از تماس مستقیم دست‌ها با انواع مواد شوینده و پاک‌کننده خودداری کنید. اگر پوست حساسی دارید بهتر است ابتدا یک دستکش نخی و سپس روی آن یک دستکش لاستیکی دست کنید؛

زیرا گاهی اوقات پوست به لاستیک دستکش حساسیت نشان می‌دهد. البته چنانچه از دستکش‌های آشپزخانه استفاده می‌کنید، بهتر است آنها را هر چند وقت یکبار تعویض کرده یا از دستکش‌های لاتکس که معمولا یکبار مصرف هستند، بهره ببرید؛ البته دقت داشته باشید دستکش‌ها نباید پاره بوده یا منفذی داشته باشد. همچنین دستورالعمل استفاده از مواد شوینده را نیز بخوانید و طبق آن عمل کنید. عدم رعایت موارد ایمنی در زمان استفاده از مواد ضدعفونی کننده و سفیدکننده می‌تواند آسیب‌های پوستی شدیدی را به همراه داشته باشد. این مواد منجر به خشکی شدید پوست شده و در درازمدت به اگزما تبدیل شود. خشکی، پوسته پوسته شدن، خارش و سوزش پوست از جمله علائمی است که نیاز به توجه و رسیدگی دارند. شکنندگی و خردشدن ناخن‌ها و جداشدن ناخن از قسمت زیرین نیز از جمله مشکلاتی است که می‌تواند در ناخن‌ها خودش را نشان دهد.

 

 

۳

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در دو شنبه 30 دی 1392برچسب:,ساعت 17:47 توسط محسن بیوک خان |



cache01last1458077225