به شرکت خدماتی شکیبا خوش آمدید
رام رایگان گوشی های هواوی 1
اهنگ 1
گوش پاکن برقی" target="_blank" >گوش پاک کن برقی 1
خرید ساعت دیواری چوبی" target="_blank" >خرید ساعت دیواری چوبی 1
خرید ساعت کاسیوخرید ساعت کاسیو 1
خرید شارژ رایتل 1
گروه انسانهای سبز 1
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی تهران و آدرس abtinpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


فصل اول الگوهای همیشه نالان/حادثه ساز/بیماری/بی نظمی/ورشکستگی/قاطعیت/تغییرشغل   شرکت خدمات مهر نیس          

الگوهای همیشه نالان دنیا                              شماری تماس 22855915:ششش

یافتن نمونه های این الگو کار دشواری نیست. کافی است در خیابان با یکی از آنها روبرو شوید وبا جویا شدن حالش اشتباهی وحشتناک مرتکب شوید. زندگی این افراد یک داستان غم انگیز مکرر است وشما خیلی زود می شنوید که گربه آنها دیروز مرده٬ ماشین شان تصادف کرده ٬ خانه شان آتش گرفته٬ یک سنگ آسمانی گداژ خانه شان را با خاک یکسان کرده و دکتر تشخیص داده که یک بیماری بسیار بسیار جدی دارند که شما حتی اسمش را هم نشنید ه اید.

هر وقت زندگی آنها خبر از آسودگی می دهد٬یک زمزمه ناهشیار می گوید« نه! این نمی تواند حقیقت داشته باشد.»وبعد خیلی زود سر وکله یک داستان غم انگیز تازه پیدا می شود شغل خود را از دست می دهند٬ یک عمل جراحی دیگر پیش می آید٬به زندان می افتند... وبه این ترتیب همه چیز به حالت عادی بر می گردد!

بعدا به این نکته می پردازیم که با این الگوها چه بایدکرد. اما فعلا بیائید. با انواع دیگر آنها آشنا شویم.

الگوهای حادثه ساز:

بعضی ها استعداد عجیبی برای حادثه سازی دارند و تمام زندگی آنها به افتادن از نردبان و زمین خوردن از دوچرخه و پرت شدن از درخت و برق گرفتگی و تصادفات رانندگی و غیره می گذرد. دوست بیست وچند ساله ه ای دارم که از ۱۶ سالگی تاکنون ۵ ماشین نو را از دور خارج کرده است او می گفت:« هربار که یک ماشین نو می خریدم انگار ماشینهای دیگر برای کوبیدن  به من باهم کورس می گذاشتند و وقتی این حادثه ۵ بار تکرار شد دیگر تصمیم گرفتم بخاطر نجات جانم از خریدن ماشین نو صرف نظر کنم.»

الگوهای بیماری:

بعضی ها سالی دو دفعه سرما می خورند. بعضی ها هر وقت یک موقعیت استثنائی برایشان پیش می آید٬مریض می شوند بعضی ها هم همیشه صبح شنبه مریض می شوند!             

شما چطور؟

الگوهای بی نظمی:

بعضی از مردم تمایل عجیبی به بی نظمی و شلخته گی دارند. البته آنها آگاهانه در این جهت تلاش نمی کنند اما بطور ناهشیار تحت تاثیرالگوئی بسیار قدرتمند هستند.میز تحریرشان نامرتب است٬ پرونده هایشان به هم ریخته است٬ موی سرشان کثیف است.حتی اگر بروید وهمه چیز را برایشان مرتب کنید در کوتاهترین زمان ممکن دوباره همه چیز را به وضعیت عادی اولیه بر می گردانند!

الگوهای ورشکستگی:

بدون تردید شما هم با کسانی که همیشه بی پول و ورشکسته هستند برخورد داشته اید. در واقع علت این ورشکستگی ها میزان درآمد فرد نیست بلکه نحوه عمل او با این در آمد است.

کسانی که دارای یک الگوی ورشکسته هستند براساس یک برنامه خودکار هرگاه پولی مازاد بر احتیاج خود به دست می آورند دنبال راهی برای خلاص شدن از آن می گردند والبته بخوبی این راه را پیدا می کنند!(بهترین الگو برای آندسته ار خوانندگانی که در کار فروش هستند!)

فردی که تابع یک الگوی ورشکسته است بجای آنکه ریشه ها را در خود جستجو کند به سرزنش دیگران می پردازد و همیشه اقتصاد٬دولت یا میزان درآمد خود را علت ناکامی های خود می داند اما اگر حقوق او دوبرابر هم بشود بازهم همیشه ورشکسته است.در حقیقت علت اینکه بیشتر برندگان شرط بندی ها و قرعه کشی ها پولهای بادآورده خود را در کوتاهترین زمان از دست می دهند همین الگوی درونی ست که مرتب به آنها می گوید:«با تمام این پول هم احساس راحتی نخواهی کرد این پول شایسته تونیست بهتر است زودتر بلائی به سرش بیاوری.»

الگوهای قطعیت:

اگرشما دارای چنین الگوئی باشید قطعا می دانید که بلافاصله پس از آغاز تعطیلات شما دفتر کارتان در اثر رعد وبرق آتش خواهد گرفت٬ همه کارمندان قسمت فروش شرکت شما مبتلا به آنفلونزا شده و هزار مصیبت دیگر قطعا در غیاب شما از آسمان نازل خواهد شدو جالب اینجاست که نظام باورها ونگرشهای شما نهایتا به خلق همین صحنه ها کمک خواهد کرد.

الگوهای تغییر شغل:

اخیرا شخصی که درصدد تغییر شغل خود بود به من مراجعه کرد وگفت «چون محصولات کارخانه فاقد کیفیت مطلوب بوده اند قرار است که پست پایین تری به من داده شود ومن دیگر با این حقوق توانائی پرداخت اجاره خانه ام را نخواهم داشت.»

گفتم:«چه مدت در اینجا مشغول به کار بوده ای؟»

گفت:«دو سال»

گفتم:«شغل قبلی ات چطور؟»

گفت:«تقریبا دو سال هم آنجا کار کردم.»

پرسیدم:«وقبل از آن؟»

جواب داد:« حدود بیست وچهار ماه.»

گفتم:ایراد کار کجاست؟در تو یا در شغل هایت؟»

گفت:« در من»

گفتم:« اگر ایراد در خود توست چرا کارت را عوض نمی کنی؟»

بعد با او درباره دوستی صحبت کردم که ظرف ۱۱ ماه گذشته٬ پنج بار کارش را عوض کرده است و گفتم که حاضرم روی زندگی ام شرط ببندم آن دوست تا سال آینده هم برسرکار فعلی اش دوام نخواهد آورد.عصر همان روز دوست مورد بحث به من تلفن زد وگفت که کارش را رها کرده است. می بینید؟ بی جهت روی زندگی ام شرط نبسته بودم.

با این حال همین دوست ادعا می کند که بی نهایت شاد است.پس بیاد داشته باشید که ما درباره خوبی و بدی الگوها صحبت نمی کنیم فقط خوب است متوجه این مسئله باشیم که ما براساس برنامه های ثبت شده در ضمیر ناهشیار خود عمل می کنیم٬ همچنین باید توجه داشت که این الگوها می توانند بطور همزمان و توام نیز وجود داشته باشند.

 ادامه دارد...

 

1392

راز شاد زیستن فصل اول الگوهای رفتار

الگوهای رفتار: بیائید در آغاز نگاهی به کار ذهن بیندازیم. آیا وقتی از خیابان عبور می کنیم باید به تک تک قدمهای خود توجه داشته باشیم؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در یک شنبه 29 دی 1392برچسب:,ساعت 11:23 توسط محسن بیوک خان |