به شرکت خدماتی شکیبا خوش آمدید
رام رایگان گوشی های هواوی 1
اهنگ 1
گوش پاکن برقی" target="_blank" >گوش پاک کن برقی 1
خرید ساعت دیواری چوبی" target="_blank" >خرید ساعت دیواری چوبی 1
خرید ساعت کاسیوخرید ساعت کاسیو 1
خرید شارژ رایتل 1
گروه انسانهای سبز 1
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی تهران و آدرس abtinpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


فصل اول الگوهای همیشه نالان/حادثه ساز/بیماری/بی نظمی/ورشکستگی/قاطعیت/تغییرشغل   شرکت خدمات مهر نیس          

الگوهای همیشه نالان دنیا                              شماری تماس 22855915:ششش

یافتن نمونه های این الگو کار دشواری نیست. کافی است در خیابان با یکی از آنها روبرو شوید وبا جویا شدن حالش اشتباهی وحشتناک مرتکب شوید. زندگی این افراد یک داستان غم انگیز مکرر است وشما خیلی زود می شنوید که گربه آنها دیروز مرده٬ ماشین شان تصادف کرده ٬ خانه شان آتش گرفته٬ یک سنگ آسمانی گداژ خانه شان را با خاک یکسان کرده و دکتر تشخیص داده که یک بیماری بسیار بسیار جدی دارند که شما حتی اسمش را هم نشنید ه اید.

هر وقت زندگی آنها خبر از آسودگی می دهد٬یک زمزمه ناهشیار می گوید« نه! این نمی تواند حقیقت داشته باشد.»وبعد خیلی زود سر وکله یک داستان غم انگیز تازه پیدا می شود شغل خود را از دست می دهند٬ یک عمل جراحی دیگر پیش می آید٬به زندان می افتند... وبه این ترتیب همه چیز به حالت عادی بر می گردد!

بعدا به این نکته می پردازیم که با این الگوها چه بایدکرد. اما فعلا بیائید. با انواع دیگر آنها آشنا شویم.

الگوهای حادثه ساز:

بعضی ها استعداد عجیبی برای حادثه سازی دارند و تمام زندگی آنها به افتادن از نردبان و زمین خوردن از دوچرخه و پرت شدن از درخت و برق گرفتگی و تصادفات رانندگی و غیره می گذرد. دوست بیست وچند ساله ه ای دارم که از ۱۶ سالگی تاکنون ۵ ماشین نو را از دور خارج کرده است او می گفت:« هربار که یک ماشین نو می خریدم انگار ماشینهای دیگر برای کوبیدن  به من باهم کورس می گذاشتند و وقتی این حادثه ۵ بار تکرار شد دیگر تصمیم گرفتم بخاطر نجات جانم از خریدن ماشین نو صرف نظر کنم.»

الگوهای بیماری:

بعضی ها سالی دو دفعه سرما می خورند. بعضی ها هر وقت یک موقعیت استثنائی برایشان پیش می آید٬مریض می شوند بعضی ها هم همیشه صبح شنبه مریض می شوند!             

شما چطور؟

الگوهای بی نظمی:

بعضی از مردم تمایل عجیبی به بی نظمی و شلخته گی دارند. البته آنها آگاهانه در این جهت تلاش نمی کنند اما بطور ناهشیار تحت تاثیرالگوئی بسیار قدرتمند هستند.میز تحریرشان نامرتب است٬ پرونده هایشان به هم ریخته است٬ موی سرشان کثیف است.حتی اگر بروید وهمه چیز را برایشان مرتب کنید در کوتاهترین زمان ممکن دوباره همه چیز را به وضعیت عادی اولیه بر می گردانند!

الگوهای ورشکستگی:

بدون تردید شما هم با کسانی که همیشه بی پول و ورشکسته هستند برخورد داشته اید. در واقع علت این ورشکستگی ها میزان درآمد فرد نیست بلکه نحوه عمل او با این در آمد است.

کسانی که دارای یک الگوی ورشکسته هستند براساس یک برنامه خودکار هرگاه پولی مازاد بر احتیاج خود به دست می آورند دنبال راهی برای خلاص شدن از آن می گردند والبته بخوبی این راه را پیدا می کنند!(بهترین الگو برای آندسته ار خوانندگانی که در کار فروش هستند!)

فردی که تابع یک الگوی ورشکسته است بجای آنکه ریشه ها را در خود جستجو کند به سرزنش دیگران می پردازد و همیشه اقتصاد٬دولت یا میزان درآمد خود را علت ناکامی های خود می داند اما اگر حقوق او دوبرابر هم بشود بازهم همیشه ورشکسته است.در حقیقت علت اینکه بیشتر برندگان شرط بندی ها و قرعه کشی ها پولهای بادآورده خود را در کوتاهترین زمان از دست می دهند همین الگوی درونی ست که مرتب به آنها می گوید:«با تمام این پول هم احساس راحتی نخواهی کرد این پول شایسته تونیست بهتر است زودتر بلائی به سرش بیاوری.»

الگوهای قطعیت:

اگرشما دارای چنین الگوئی باشید قطعا می دانید که بلافاصله پس از آغاز تعطیلات شما دفتر کارتان در اثر رعد وبرق آتش خواهد گرفت٬ همه کارمندان قسمت فروش شرکت شما مبتلا به آنفلونزا شده و هزار مصیبت دیگر قطعا در غیاب شما از آسمان نازل خواهد شدو جالب اینجاست که نظام باورها ونگرشهای شما نهایتا به خلق همین صحنه ها کمک خواهد کرد.

الگوهای تغییر شغل:

اخیرا شخصی که درصدد تغییر شغل خود بود به من مراجعه کرد وگفت «چون محصولات کارخانه فاقد کیفیت مطلوب بوده اند قرار است که پست پایین تری به من داده شود ومن دیگر با این حقوق توانائی پرداخت اجاره خانه ام را نخواهم داشت.»

گفتم:«چه مدت در اینجا مشغول به کار بوده ای؟»

گفت:«دو سال»

گفتم:«شغل قبلی ات چطور؟»

گفت:«تقریبا دو سال هم آنجا کار کردم.»

پرسیدم:«وقبل از آن؟»

جواب داد:« حدود بیست وچهار ماه.»

گفتم:ایراد کار کجاست؟در تو یا در شغل هایت؟»

گفت:« در من»

گفتم:« اگر ایراد در خود توست چرا کارت را عوض نمی کنی؟»

بعد با او درباره دوستی صحبت کردم که ظرف ۱۱ ماه گذشته٬ پنج بار کارش را عوض کرده است و گفتم که حاضرم روی زندگی ام شرط ببندم آن دوست تا سال آینده هم برسرکار فعلی اش دوام نخواهد آورد.عصر همان روز دوست مورد بحث به من تلفن زد وگفت که کارش را رها کرده است. می بینید؟ بی جهت روی زندگی ام شرط نبسته بودم.

با این حال همین دوست ادعا می کند که بی نهایت شاد است.پس بیاد داشته باشید که ما درباره خوبی و بدی الگوها صحبت نمی کنیم فقط خوب است متوجه این مسئله باشیم که ما براساس برنامه های ثبت شده در ضمیر ناهشیار خود عمل می کنیم٬ همچنین باید توجه داشت که این الگوها می توانند بطور همزمان و توام نیز وجود داشته باشند.

 ادامه دارد...

 

1392

راز شاد زیستن فصل اول الگوهای رفتار

الگوهای رفتار: بیائید در آغاز نگاهی به کار ذهن بیندازیم. آیا وقتی از خیابان عبور می کنیم باید به تک تک قدمهای خود توجه داشته باشیم؟



+ نوشته شده در یک شنبه 29 دی 1392برچسب:,ساعت 11:23 توسط محسن بیوک خان |

نکاتی کوتاه درباره یخ ویخچال      شرکت مهر نیس  تقدیم به پارینه بی تقصیرچشمک با مدیریت امیر 

- از قرار دادن یخچال در مجاورت دستگاههای گرمازا مثل اجاق گاز ، آب گرم كن ونور مستقيم خورشيد بپرهيزيد.

- فضاي پشت يخچال بايد حداقل ۲۰ سانتيمتر براي گردش هوا با ديوار فاصله داشته باشد.

- مطمئن باشيد كه يخچال يا فريزر روي يك سطح تراز قرار گرفته و در آن به طور كامل بسته مي شود.

- هنگام خريد يخچال با كمك برچسب انرژي يخچالي را انتخاب كنيد كه مصرف انرژي كمتري داشته باشند.

- در صورت جابه جايي يخچال حداقل دو تا سه ساعت ، آن را به برق وصل نكنيد.

- از قرار دادن غذاهاي گرم در يخچال خودداري كنيد.

- براي نگهداري سبزي خوردن در يخچال ، ابتدا آن را تميز كرده و بشوييد سپس مي توانيد آن را در پارچه اي نازك يا در كيسه فريز بريزيد و داخل يخچال بگذاريد.

- مناسب ترين درجه سرماي درون فريزر كه هم مواد غذايي را سالم نگه ميدارد و هم مانع از بين رفتن ويتامين ها و خواص خوراكي ها مي شود، ۱۶- تا ۲۰- درجه سانتيگراد است.

- چنانچه لاستيك هاي دور در يخچال خراب شود برفك داخل فريزر زياد مي شود كه براي رفع اين مشكل بايد لاستيك ها تعويض شوند.

- اگر سرما در طبقه هاي بالا خوب ودر طبقه هاي پايين ناطلوب است ، گاز فريزر تمام شده ، علت تخليه گاز را بررسي كنيد.

- براي نگهداري مواد غذايي در يخچال تمام مواد غذايي را در ظروف دربسته و پلاستيك در فريزر قرار دهيد تا بوي موادغذايي در داخل يخچال و فريزر پخش نشود.

- اگر يخچالتان بوي نامطبوعي گرفته است مي توانيد پنبه اي را به مقدار بسيار كمي وانيل آغشته كنيد و درون  يخچال بگذاريد تا يخچال بوي دلپذيري بگيرد يا اينكه مقدار كمي جوش شيرين در ظرفي ريخته و داخل يخچال  قرار دهيد تا بوي يخچال از بين برود ، يا يك پياز را ۴ قاچ كرده و در يخچال بگذاريد تا بوي نامطبوع را بگيرد.

- براي تميز كردن يخچال بهتر است مقداري جوش شيرين را با آب صابون رقيق شده مخلوط كنيد و با آن درون يخچال را تميز كنيد تا بوهاي نامطبوع درون يخچال را از بين ببرد.

- بعد از تميز كردن جايخي يخچال به داخل آن كمي روغن نباتي يا الكل بماليد اين كار پاك كردن فريزر را در دفعات بعد برايتان آسان ميكند.

- براي آن كه مطمئن شويد نوار لاستيكي در يخچال درست كار ميكند هنگام بستن در يك روزنامه لاي آن بگذاريد . اگر پس از بستن در، توانستيد به راحتي روزنامه را از لاي در خارج كنيد بايد نوار لاستيكي يخچال را تعويض كنيد.

- براي افزايش عمر يخچال دقت كنيد تا قطر برفك يخچال هيچ گاه از نيم سانتي متر بيشتر نشود ، زيرا هرچه قطر برفك بيشتر باشد مصرف برق بيشتر و درجه سرما كمتر مي شود.

 نگهداري ماشين لباسشويي

- هميشه زماني از ماشين لباسشويي استفاده نماييد كه لباس كثيف به اندازه كافي داشته باشيد.

- فيلتر و مخزن پودر لباسشويي را به طور منظم تميز نماييد و ماهي يكبار با وازلين قسمت هايي مانند لبه هاي داخلي و زير لاستيك را كه احتمال زنگ زدن آن ها مي رود ، چرب نماييد.

نکاتی برای شستشوی بهتر پوشاک

- برای از بین بردن اثر صابون از لباس ها و بوی بد آنها به خصوص بوی سیگار یک فنجان سرکه به آب آخرین مرحله شستشوی لباس کودکان که بسیار مفید است در آب ماشین بریزید.

- برای نرم و خوشبو کردن لباس ها یک چهارم تا نصف فنجان جوش شیرین را در هنگام آبکشی به لباس ها اضافه کنید.

- برای شستشوی لباس های تیره و جین که معمولا بور وکدر می شوند ، می توانید تشتی از آب سرد پر کنید ویک فنجان سرکه سفید و مایع شستشوی لباس را در آن حل کنید و لباس را به مدت نیم ساعت در آن خیس کنید ، بعد به آرامی آن را بشویید وبا آب سرد آبکشی کنید . سرکه مانع از دست رفتن رنگ لباس ها و براق شدن آنها میشود.

- لباس های ظریف معمولا با دست شسته می شوند . اگر خواستید آن ها را در ماشین لباسشویی بشویید آنها را تا کنید و درون یک روبالشی قرار دهید و در ماشین لباسشویی بگذارید.

- هنگام شستن لباسهای زیپ دار ، قبل از آن كه آن ها را داخل ماشين لباسشويي بيندازيد زيپ آن ها را ببندبد. براي روان شدن آن هم مي توانيد كمي صابون به آن بماليد.

- آستين ويقه لباس را قبل از شستشو به صورت مجزا با برس و صابون گليسيرين دار تميز نموده و آبكشي نماييد.

- براي شستشوي بهتر يقه لباس مي توانيد مقداري شامپوي سر به يقه چرك لباس بماليد تا چربي يقه را در خود حل كند.

- لباس هاي نوزاد و لباس هاي زير را با ساير لباس ها نشوييد . بهتر است آن ها را با صابون هاي كم قليايي بشوييد ، چون ممكن است پودر رختشويي سبب حساسيت پوستي نوزاد شود. لباسهاي نوزاد را با آب سرد ، با ملايمت و بدون چنگ زدن شسته و آبكشي نماييد.

ادامه دارد ...

نوشته شده توسط مدیرعامل در 14:35 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

1392

۱۲ دي ماه

 



+ نوشته شده در شنبه 28 دی 1392برچسب:,ساعت 18:29 توسط محسن بیوک خان |

ورود شما را به خانواده بزرگ مهر نیس خوش آمد میگوییم.    

چند تذکر بهداشتی امنیتی !

­­آیا میدانید ؟    شماری تماس با ما 44216051   88895207   22855915  مدیریت 09101537746

در صورت استفاده از مواد شوینده نامرغوب چه تأثیراتی به لوازم و اثاث منزل میگذارد ؟

متآسفانه  تجربه  نشان داده است  بعضی از همکاران برای جلب رضایت مشتری از لحاظ  قیمت و سود بیشتر از مواد شوینده  درجه 3 و یا فاسد استفاده نموده  که در نتیجه ی استفاده از این مواد اثرات بسیار مخربی  به بافت مبلمان فرش,موکت,بند کشی و لعاب سرامیک,سنگ... به جای میگذارد.

آیا میدانید ؟   

مزیت های کارگران اعزامی دارای کارت بهداشت چیست ؟

هیچ چیز به اندازه سلامتی در دنیا برای انسان ارزشمند نیست اما متآسفانه بعضی از مشتریان با نادیده گرفتن این مهم صدمات جبران ناپذیری به سلامت خود و فرزندان دلبندشان وارد مینمایند .همان طور که میدانید بیماری های هستند که علائم ظاهری ندارند وحتی  با تماس دست  قابل انتقال میباشند مانند : هپاتیت یا بیماری های پوستی  از جمله  قارچ . کارگر ناقل بیماری با تماس به ظروف آشپزخانه , دستگیره درب , نرده ها و ...  میتواند  به آسانی بیماری خود را به فرزندان شما منتقل کند.

آیا میدانید ؟

خطرات احتمالی گرفتن شماره از کارگر و هماهنگ کردن کار  بدون اطلاع از شرکت چیست ؟

طبق سوابق موجود  در آگاهی تهران  بارها روئیت شده که مشتریان برای پرداخت کمتر هزینه و ثابت بودن  نیرو شماره کارگر را گرفته و بدون هماهنگی با شرکت اقدام به قرار کاری با کارگر می نمایند,غافل از اینکه فقط ممکن است کارگر به علت مشکلات  اخلاقی  و یا دزدی که از سوی دیگر مشتریان اعلام گردیده است  از شرکت  اخراج شده باشند  و به دلیل عدم اطلاع مشتری از این موضوع  و تماس خصوصی  با کارگر اخراجی  خطر بزرگی را به خانواده خود تحمیل کرده است .

!! در نتیجه هیچ ارزانی بی علت نیست !!

 



+ نوشته شده در جمعه 27 دی 1392برچسب:,ساعت 17:56 توسط محسن بیوک خان |

 خیلی مهمهمردد - لکه های روی مبل همیشه باعث بد شکل شدن مبلمان خانه می شود؛ پس بهتر است آن ها را هرچه زودتر پاک کنید .    شرکت مهرنیس
پس یادتان بماند اگر نوشابه روی مبل ریخت آن را خیلی زود تمیز کنید، برای این کار کمی نمک روی لک بپاشید و سپس با اسفنجی خیس آن را پاک کنید تا اثری از لکه بر جا نماند.

۲ - اثری سوختگی یا زردی سیگار را هم می توانید با یک حبه قند از بین ببرید .
روش کار هم ساده است. قند را روی لکه بمالید و آن قدر این کار را ادامه دهید تا پاک شود. اگر این لکه روی الیاف مصنوعی ایجاد شده باشد، می توانید با آبلیمو آن را پاک کنید.

۳ - اگر جنس رویه مبل شما از پارچه کرکدار است با کمی شیر آن را خیس و با مقداری پنبه لکه آن را پاک کنید و در آخر با آب و صابون لکه شیر را هم از بین ببرید.

۴ - لکه جوهر روی مبل را هم می توان از بین برد .
مراحل کار به این ترتیب است؛ اول آن را خیس کنید و کمی نمک روی لکه بریزید، سپس با پنبه محل را تمیز کنید. راه دیگری هم وجود دارد، ابتدا محلول گلیسیرین و آمونیاک را روی لکه بمالید و سپس با آب و پودردستی رویه مبل را شست و شو دهید.

۵ - برای پاک کردن لکه چربی روی مبل هم باید کمی محلول نمک و الکل روی آن بمالید.
اگر جنس رویه مبل پارچه ابریشمی باشد، راه ساده تری هم وجود دارد، با یک برگه کاغذ خشک کن روی قسمت لکه شده را بپوشانید و اتوی داغ را محکم روی آن فشار دهید تا لکه ناپدید شود.

۶ - و نکته آخر این که لکه برهای شیمیایی و آماده مصرف در فروشگاه ها وجود دارد که با خریدن آن ها می توانید اغلب لکه ها را پاک کنید.



+ نوشته شده در پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:,ساعت 18:35 توسط محسن بیوک خان |

سمپاشی با سموم خارجي و گارانتي        يكساله    شرکت نظافتی مهرنیس شماری تماس 44216051    88895207

۱۳۹۲

شرکت سمپاشی پگاه با کادری مجرب و سموم خارجی به همراه ضمانتنامه یکساله تحت نظر مهندسین کشاورزی آماده رسیدگی به منازل ،اداره جات،هتلها،وسمپاشی و ریشه کنی انواع سوسک ،ساس ، موریانه و . . نیز می باشد. این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه سیستمهای سمپاشی مکانهایی مانند: منازل،ادارجات،هتلها و ...


سمپاشی منازل /هتل ها /اداره جات و ----

۱۳۹۲

شرکت سمپاشی پگاه با کادری مجرب و سموم خارجی به همراه ضمانتنامه یکساله تحت نظر مهندسین کشاورزی آماده رسیدگی به منازل ،اداره جات،هتلها،وسمپاشی و ریشه کنی انواع سوسک - ساس - موریانه و . .نیز میباشد. این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه سیستمهای سمپاشی مکانهایی مانند: منازل،ادارجات،هتلها و ...


خشکشوئی مبل -موکت -فرش /-پولیش پارکت /نظافت کلی

۱۳۹۲

شرکت پگاه با کادری مجرب اینک فعالیت خود راگسترده نموده تا در در زمینه خشکشوئی مبل - موکت - فرش - پولیش پارکت و سنگ و نظافت کلی رسیدگی لازم را انجام دهد این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه سیستمهای مکانیزه شست و شوی مبل - فرش - موکت - ...


سمپاشی پگاه

 ۱۳۹۲

سمپاشی پگاه شرکت سمپاشی پگاه با کادری مجرب و سموم خارجی به همراه ضمانتنامه یکساله تحت نظر مهندسین کشاورزی آماده رسیدگی به منازل ،اداره جات،هتلها،وسمپاشی و ریشه کنی انواع سوسک ،ساس ، موریانه و . . نیز می باشد. این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه سیستمهای سمپاشی مکانهایی مانند: منازل،ادارجات،هتلها ...


طراحي و اجراي آبشار طبيعي و مصنوعي

۱۳۹۲

•طراحی-اجرا و نگهداری فضای سبز •ارائه خدمات تخصصی فضای سبز •تأمین گل و گیاه ادارات -سازمان ها-برج ها-ساختمان ها و ویلاها •چمن کاری تخصصی •تهیه و کاشت انواع گیاهان زینتی-ف



+ نوشته شده در چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:,ساعت 19:10 توسط محسن بیوک خان |

 
 

دستگاه نظافتی.-دستگاه شستشو-شستشوی کف-شس

100 روز پیش
دستگاه نظافتی.-دستگاه شستشو-شستشوی کف-شستشوی زمین –شستشوی صنعتی-دستگاه کفشو-دستگاه کفشوی - شرکت وارد کننده دستگاه نظافتی –نمایندگی انحصاری دستگاههای کفشور RCM ایتالیا-مکنده صنعتی.<br/>شرکت فرنام صنعت پاکسا با همکاری با افراد مجرب که سابقه حضور در بازاره industry industrial-machinery industrial-machinery
تلفن:22855915
پرسش از آگهی دهنده
 

دستگاه نظافتی.-دستگاه شستشو-شستشوی کف-شستشوی زمین –شستشوی صنعتی-دستگاه کفشو-دستگاه کفشوی - شرکت وارد کننده دستگاه نظافتی –نمایندگی انحصاری دستگاههای کفشور RCM ایتالیا-مکنده صنعتی.
شرکت فرنام صنعت پاکسا با همکاری با افراد مجرب که سابقه حضور در بازارهای داخلی و خارجی را دارند اینک فعالیت خود را گسترده نموده و با اخذ نمایندگی از چند شرکت معتبر از کشور ایتالیا در زمینه شستشو و پاکیزگی کارخانجات و سازمانهای معتبر کشور دستگاههای شوینده مناسب را ارائه می نماید.

این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه سیستمهای مکانیزه شستشو ی مکانهایی از قبیل کارخانجات بزرگ مانند:کارخانجات خودرو سازی، کارخانجات ساخت قطعات صنعتی، کارخانجات مواد غذایی و لبنی، نیروگاهها،شرکتهای خدماتی، شرکتهای بزرگ، فرودگاهها، هتلها، پاساژها، بیمارستانها، مکانهای مذهبی، سازمانهای دولتی ، ورزشگاهها و ... اعلام می دارد.

این شرکت متعهد به خدمات پس از فروش و گارانتی نیز می باشد.

سیستمهای کفشوی (اسکرابر):این دستگاه برای شستشوی سطوح صاف(شستشوی زمین) و مسطح همانند سنگ ، سرامیک ، پارکت ، کفپوش های صنعتی ، محیطهای اپوکسی و ... می باشد.

مکانیزم دستگاههای اسکرابر بدین صورت است که آب و مواد شوینده توسط برس دوار و یا غلطکی سطح را شستشو داده و با هدایت دستگاه به سمت جلو، تی عقب دستگاه همراه با مکش،سطح را تا 99% خشک می کند.



+ نوشته شده در سه شنبه 24 دی 1392برچسب:,ساعت 18:4 توسط محسن بیوک خان |

استفاده از کادری مجرب، با تجربه ،کارآزموده و متعهد                     شرکت مهر نیس با شماست در کار خدمات

حضور به موقع و بدون تاخیر در محل خدمت رسانی

انجام خدمات در کمترین زمان، به همراه بالاترین کیفیت و کمترین هزینه          شماری تلفن دفتر مرکزی  88895207 

پیگیری تلفنی در هنگام خدمت رسانی

پرداخت وجه منوط به رضایت کامل مشتریانمان می باشد.

نظافت مجدد به صورت رایگان در صورت عدم رضایت مشتریان عزیزمان.

 

 



+ نوشته شده در دو شنبه 23 دی 1392برچسب:,ساعت 17:48 توسط محسن بیوک خان |

نکته درباره شرکت‌های خدماتی نظافت منزل برای انتخاب یک شرکت خدماتی مناسب چه معیارها و ملاک‌هایی را در نظر بگیریم؟ نکته‌های زیر می‌تواند کمک‌تان کند.
۱) فقط با موسساتی که مجوزکار دارند و در آگهی‌شان برخورداری از این مجوز قید شده، تماس بگیرید و تقاضای کارگر کنید.
۲) از کارگر یا کارگرانی که به منزل‌تان می‌آیند بخواهید کارت بهداشت‌شان را به شما نشان دهند.
۳) خدماتی که آنها می‌توانند به شما ارایه دهند این موارد است: شستن درها و دیوارها، حمام وسرویس‌ بهداشتی، تمیز و مرتب کردن وسایل داخل بوفه، کمدها و کابینت‌ها و شستن و تمیز کردن راه‌پله، لوسترها و کارهایی از این قبیل.
۴) اگر آنها در هنگام کار به صورت اتفاقی یا عمدی خسارتی به وسایل منزل شما وارد کنند، شما می‌توانید سریعا با شرکت مورد نظر تماس گرفته و از آنها ادعای خسارت کنید و آن شرکت موظف به پرداخت کامل خسارت است.
۵) بعضی‌ها بیشتر از ۸ ساعت کار دارند و با کارگر به توافق می‌رسند که به کارش ادامه دهد بدون اینکه شرکت را در جریان بگذارند تا از این طریق پول اضافه کار به طور کامل نصیب خود کارگر شود اما این افراد باید بدانند که اگر بعد از ۸ ساعت اتفاق یا حادثه‌ای برای وسایل منزل یا خود کارگر یا حتی درگیری بین کارگر و مشتری پیش بیاید، شرکت به هیچ عنوان مسوولیتش را قبول نمی‌کند.
۶) کارگری که به منزل شما می‌آید باید نیم ساعت وقت برای صرف ناهار داشته باشد.
۷) اگر در ساعات اولیه حس کردید که از کارگرتان راضی نیستید، می‌توانید با شرکت تماس گرفته و تقاضای کارگر دیگری نمایید و شرکت موظف است بدون دریافت هیچ‌گونه وجهی از آن کارگر بخواهد که خانه را ترک کند و فرد جدیدی را برای ادامه کار به منزل‌تان بفرستد.
۸) کارگران وظیفه دارند وسایل مورد نیاز برای کار شما را با خودشان همراه بیاورند؛ شما هم بهتر است قبل از آمدن آنها تمام وسایل لازم از جمله چند دستمال نخی، ظرفی برای خیساندن دستمال‌ها، چارپایه، تی و دیگر چیزهای لازم را آماده کنید و اگر درخانه این وسایل را ندارید، در تماس‌تان به موسسات خدماتی بگویید تا همراه با کارگر، این وسایل مورد نیاز را هم بفرستند.
۹) حتما قبل از آمدن کارگر به منزل‌تان سر دستمزد و هزینه کار مخصوصا در کارهایی مثل باغبانی و شستن مبلمان و تابلوفرش به توافق برسید. ۱۰) اگر می‌خواهید یک هفته یا ده روز قبل از عید برای کارهای نظافتی خانه‌تان کارگر خبر کنید، خیلی مطمئن نباشید که این کار را به راحتی انجام دهید. برای اینکه نزدیک عید دچار دردسر و استرس نشوید، بهتر است از حداقل یک ماه قبل برای روز مورد نظرتان از موسسه‌ای که می‌خواهید، کارگر رزرو کنید. ۱۱) سعی کنید حتی‌الامکان وقتی که کارگر به منزل‌تان می‌آید ۲ نفر در خانه باشید تا اگر کاری برایتان پیش آمد خانه بدون صاحب‌خانه نماند. ۱۲) برای انجام امور نظافتی منزل بهتر است ۲ کارگر خانم و آقا خبر کنید تا هم کارهایتان سریع‌تر پیش رود و هم بتوانید کارهای سنگین‌تر مثل شستن در و دیوار کف را به آقا و کارهایی مثل تمیز و مرتب کردن کابینت، بوفه و کمدها را به خانم بسپارید.چشمک        مهر نیس 



+ نوشته شده در شنبه 21 دی 1392برچسب:,ساعت 19:28 توسط محسن بیوک خان |

1 بار امتحان کنید همیشه گی شید

دستگاه مکانیزه نظافت کف ، اسکرابر ، شستشوی زمین برای نظافت كف سالن ها ، کفشوی ، کفشو و جاروبرقی صنعتی جمع آوري گرد و خاك و زباله زمین شوی شركتمهر نیس ارايه كننده كليه محصولات و راهكارهاي نظافتي: زمین شوی ، اسكرابر ، كفشور ، كفشوي .
این شرکت دارای نمایندگی از: کولومبوس آلمان تولید کننده کفشوی صنعتی ، آرسی ام ایتالیا تولید کننده سویپر ، دلفین تولید کننده جاروبرقی و جاروی تخصصی ، کرنسله و اهرله آلمان تولید کننده واترجت و ارتزن و دایناجت آلمان شوینده های فشارقوی و فوق فشارقوی صنعتی از ارتزن و دایناجت آلمان



+ نوشته شده در جمعه 20 دی 1392برچسب:,ساعت 18:18 توسط محسن بیوک خان |