به شرکت خدماتی شکیبا خوش آمدید
رام رایگان گوشی های هواوی 1
اهنگ 1
گوش پاکن برقی" target="_blank" >گوش پاک کن برقی 1
خرید ساعت دیواری چوبی" target="_blank" >خرید ساعت دیواری چوبی 1
خرید ساعت کاسیوخرید ساعت کاسیو 1
خرید شارژ رایتل 1
گروه انسانهای سبز 1
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی تهران و آدرس abtinpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


شرکت خدماتی نظافتی آریا اصفهان

 

شرکت خدماتی نظافتی  مهر برای انجام کلیه خدمات به همشهریان عزیز شهر اصفهان آمادگی خود را اعلام کرد

 

مشاهده اطلاعات کامل
شرکت خدمات فراز مهر سپاهان

 

شرکت  خدمات نظافتی مهر  از بهترین شرکت های خدمات نظافتی در تهران  میباشد که آماده ارائه کلیه خدمات میباشد.

 

مشاهده اطلاعات کامل
شرکت خدماتی نظافتی یگانه

 

مرکز ارائه خدمات نگهداری کودک ، سالمند ، بیمار ، تمیزکار ، امور منزل و کلیه امور خدماتی در اصفهان آماده ارائه خدمات میباشد.

 

مشاهده اطلاعات کامل
خدماتی تشریفاتی تاپ سرویس

 

دفتر خدماتی تاپ سرویس آماده انجام کلیه خدمات نظافتی و تشریفاتی با امکانات بروز در  تهرانم میباشد.

 

مشاهده اطلاعات کامل
شرکت خدمات نظافت منزل

 

شرکت خدمات نظافتی و تمیزکاری منزل ارائه دهنده هرگونه خدمات تمیزکاری و نظافت منزل و شرکت در  تهران میباشد

 

مشاهده اطلاعات کامل
 

 

متخصصین دفع آفات مؤسسه افشان سم اصفهان با دارا بودن کادر متخصص دانشگاهی و تجربه ۱۵ ساله آمادگی خود را برای کنترل موریانه اعلام می نماید.



+ نوشته شده در پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:,ساعت 11:48 توسط محسن بیوک خان |

 
 
 
 
 
 
 
 
 

  • پرسش و پاسخ شركتهاي خدمات نظافتي و نگهداري ساختمانها جز كدام يك از شركتها محسوب ميشون و چگونه ميشود آن را ثبت كرد  ؟ با سلام از نظر نوع فعاليت خدماتي هستند(نه بازرگاني وتوليدي) اما اينكه در قالب چه شركتي قابل ثبت هستند مي توان گفت در قالب شركت سهامي خاص ويا با مسووليت محدود مي توان اينگونه خدمات را انجام داد.
مشاوره/ كجا مي توانم پكيج كامل يكسال حسابداري يك شركت خدماتي رابدست بيارم؟ 
  • پرسش و پاسخ كجا مي توانم پكيج كامل يكسال حسابداري يك شركت خدماتي رابدست بيارم؟ ؟ با سلام شركت هاي خدماتي نيز داراي طيف گسترده اي هستند براي مثال شركتهاي ذيل خدماتي تلقي مي شوند. 1-راه آهن 2-شركت هواپيمايي 3- شركت حمل ونقل بنابراين صرف اينكه بگوييم شركت خدماتي است كفايت نمي كند بلكه ابعاد سازمان شما ونوع خدمات شما مي تواند در سيستم مورد نياز شما تاثير گذارد. 19/7/88
مشخصات کاربر/  
  • آقاي كاظم مرتضوي تحصيلات: ديپلم رشته تحصيلي: نظري شغل: مد ير شركت خصوصي توليد مواد نظافتي استان: تهران شهر: 
مشخصات کاربر/ مركز خدمات ماشين آلات نظافتي خانه ما 
مركز خدمات ماشين آلات نظافتي خانه ما
  • شركت مركز خدمات ماشين آلات نظافتي خانه ما تاريخ تاسيس: نوع شخصيت حقوقي: سهامي خاص نوع سازمان: شركت ايراني نوع مالكيت: خصوصي نوع فعاليت: توليدي استان تاسيس: شهر:
مشاوره/ با سلام اگر امكان دارد مراحل و چگونگي بودجه بندي براي يك شركت خصوصي(بازرگاني و خدماتي) را توضيح دهيد 
  • پرسش و پاسخ با سلام اگر امكان دارد مراحل و چگونگي بودجه بندي براي يك شركت خصوصي(بازرگاني و خدماتي) را توضيح دهيد ؟ در اين خصوص توصيه مي شود كتاب حسابداري صنعتي جلد 2 انتشارات سازمان حسابرسي كه در 100 صفحه توضيحات مفصلي در اين خصوص ارائه داده است را خريداري ومطالعه فرمائيد. 14/11/87
  • طبقه بندي اطلاعات
م
 
  • ته
مشخصات کاربر/ 
 
 
 
 
 


  • سوابق كاري: همكاري با شركت هاي آسانرو،شيندلر،جام جم،اوج حديد،آسانسور پارس،جهان آسانسور و شركت هاي متعدد ديگر. نصب و راه اندازي آسانسورهاي هيدروليك،كششي دو سرعته و تك سرعته وسرعت بالا


+ نوشته شده در چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:,ساعت 17:14 توسط محسن بیوک خان |

مروزه تعداد افرادی که به کارهای خدماتی مشغول هستند بسیار زیادند  و حتی جوانان تحصیل کرده هم در این حرفه دیده میشوند اما متاسفانه هستند افرادی که وارد این شغل شده و پس از مدتی که اعتماد مشتری را جلب کردند سوء استفاده های مختلفی از جمله سرقت نموده
نیروهای شرکتی با توجه به ضمانتهایی که می دهند و تحقیق قبل از استخدام آنان با کمترین درصد سرقت و سوءاستفاده همراه بوده
همچنین امکان پیگیری و شکایت از آنان مهیا میباشد


هیچگاه با هیچ نیرویی خودتان مستقیم هماهنگ نکنید زیرا عواقب سنگینی برایتان دارد .



+ نوشته شده در سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:,ساعت 12:16 توسط محسن بیوک خان |

سردار ساجدی نیا در پاسخ به آنا:                تماس  22855915

نظافت منزل خود را به کارگران ناشناس نسپارید/ پلیس بر شرکت های خدماتی ثبت شده نظارت دارد

خبرگزاری آنا: رئیس پلیس تهران گفت: نظافت منزل خود را به کارگران شرکت هایی بدهید که ثبت شده اند و در وقت لازم پاسخگو باشند ضمن اینکه پلیس تنها بر شرکت هایی نظارت دارد که ثبت شده اند.

چند نکته و توصیه از طرف مدیریت شرکت مهر نیس

هنگامی که از کارگر خدماتی در منزل و یا دفتر کارتان استفاده می نمایید از قرار دادن اشیاء قیمتی ریز مانند طلا و جواهر و همچنین پول نقد و تراول در جلوی دسترس خودداری نمایید.

هیچگاه کارگر را در قسمتی از منزل که پول و یا اشیاء قیمتی نگه میدارید تنها نگذارید.


هنگامی که کارگر در منزل شماست از پوشیدن لباسهای بدن نما ، تنگ و احساس راحتی جلوی کارگر خودداری نمایید زیرا این افراد از فرهنگها و قومیت های مختلف با برداشتهای شخصیتی گوناگون هستند.

هرگونه سوءاستفاده و یا مشکلی که از طرف کارگر برایتان پیش میاید ظرف مدت 24 ساعت به شرکت اطلاع دهید و شرکت بعد از گذشت 48 ساعت هیچگونه تعهدی ندارد.

هیچگاه به هیچ نیرویی از روی دلسوزی اعتماد کامل نکنید.

 

شرکت خدماتی  مهر نیس





نوع مطلب : نکات ایمنی خدماتی، 
برچسب ها : نظارت پلیس بر شرکت های خدماتی، اطمینان به شرکت های خدمات نظافتی، اطمینان به شرکت های ن
2

روانپزشکان هشدار دادند کسانی که به طور افراطی اثاثیه و منزل خود را تمیز می کنند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به افسردگی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علاوه بر ارث و وقایع زندگی
، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و تأثیر آن بر مغز عامل بروز بیماری افسردگی است زیرا ارتباط بین سلولهای عصبی را با یکدیگر دچار اشکال می کند.
روانپزشکان معتقدند که افسردگی می تواند با وقایع زندگی از قبیل مرگ، طلاق یا از دست دادن کار ارتباط داشته باشد. خوردن برخی داروها، زیاده روی در مصرف داروها یا ابتلا به بیماریهای دیگر هم می تواند به افسردگی منجر شود.
پیش از این هم پزشکان هشدار داده بودند که استریل کردن و پاکیزه کردن بیش از اندازه محیط زندگی می تواند خطر ابتلا به آسم و آلرژیها را افزایش دهد.
روانپزشکان تاکید دارند که این رفتار افراطی و زیاده روی می تواند با تولید مواد شیمیایی خاص، توانایی مغز را به اختلال دچار کند و در نتیجه فرد به افسردگی منجرشود.

شرکت خدماتیمهر نیس




نوع مطلب : نکات آموزشی نظافت منزل، 
برچسب ها : وسواس در نظافت منزل، افسردگی، استریل کردن، پاکیزه کردن، آسم و آلرژیها، رفتار افراطی، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی،



+ نوشته شده در یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:,ساعت 19:51 توسط محسن بیوک خان |

مواردی در تمیز نگه داشتن خانه                شرکت مهر نیس       ش تماس 44216051  88895207  نظافت عید با ما

داشتن خانه‌ ای تمیز و مرتب به این معنی نیست که وقت زیادی برای این کار اختصاص بدهید و وسایل تزئینی، گلدان‏ها و مجسمه‏ ها را هر هفته تمیز کنید. در زندگی روزمره خیلی مواقع پیش می‏ آید که افراد به دلیل کار و مشغله زیاد، وقت کافی برای نظافت خانه ندارند. در مدت زمان کم هم می‏شود خانه‏ای تمیز و مرتب داشت و آلودگی ‏ها را از خانه بیرون کرد. فقط  کافی است برنامه داشته باشیم و بدانیم چه طور این کار را انجام دهیم. برای اینکه بدانید برای نظافت خانه چه چیزهایی و آن هم هرچند وقت یک‌ بار نیاز به نظافت دارند،مطالب زیر را دنبال کنید

روزانه:

پس از استفاده از وسایل آنها را جمع کنید و سر جای‌شان بگذارید.ظرف‏ها را بشویید. میز آشپزخانه و قسمت روی کابینت ها را با دستمال تمیز کنید. اجاق گاز و ذرات غذایی را که روی آن ریخته، پاک کنید و سطل زباله را خالی کنید.

برای پیشگیری از ته‌ نشین شدن رسوب و تجمع میکروب، شیر آب را تمیز کنید.سینک ظرف‌ شویی را شسته و خشک کنید.

ملافه‏ها را مرتب و اتاق‏ها را جمع و جور کنید.

هفته ای یک بار نیز:

 

شستن حمام و توالت


شستن ملافه‏ها و روبالشی‎هاتمیز و مرتب کردن یخچال


گردگیری و تمیز کردن تلویزیون

دو یا سه بار:

کفپوش‏های چوبی را با دستمال گردگیری کرده و تمیز کنید. در غیراین صورت ممکن است آلودگی و جرم روی آنها باقی بماند و برای از بین بردنش نیاز به سابیدن و خراشیدن داشته باشید.وسایل اضافه‌ای را که موجب به هم ریختگی خانه می‏شود، بردارید.

 اگر در منطقه آلوده‏ای زندگی می‏کنید، از پرندگان خانگی نگهداری می‏کنید، یا بچه دارید و خانه‏تان زود به زود کثیف می‏شود، دوبار در هفته خانه را جاروبرقی بکشید. اگر تعداد افراد خانه‏تان کم است، ساعات زیادی در خانه نیستید و رفت و آمد زیادی ندارید، هفته‏ای یک‌بار جاروبرقی هم کافی است.

ماهی یک بار:

چهارچوب درها و سطوحی که در معرض دید نیست را جارو برقی کرده و دستمال بکشید.
پارکینگ، حیاط، بالکن و راهروها را جارو بکشید.سطح مبل‏ها و صندلی‏ها را تمیز کرده و با برس مخصوص گرد و خاک آنها را بگیرید.

 هر ماه سقف یکی از اتاق‏ها را تمیز کنید. پادری جلوی حمام و توالت را بشویید و برای گرفتن گرد و خاک قالیچه‏ها، آنها را در فضای باز برده برس بکشید و بگذارید مدتی زیر نور آفتاب بمانند.

 پنکه سقفی و دریچه‏های کولر را گردگیری کنید.

هر فصل:

وسایل و مبلمان چوبی را تمیز کنید. برای این کار ابتدا با دستمال مرطوب گرد و خاک‏شان را گرفته، سپس با دستمال دیگری آنها را خشک کرده و سپس روغن بزنید.گرد و خاک باقی مانده و تار عنکبوت‏ها را از گوشه و کنار سقف، راه پله‏ها و جاهای دیگر برداشته و تمیز کنید.

فیلتر هود آشپزخانه و تهویه هوا را تمیز کرده یا تعویض کنید.اجاق گاز را به‌طور کامل و به دقت تمیز کنید. در صورتی که زیاد از آن استفاده می‏کنید، لازم است این کار را در فواصل کوتاه‏تر انجام دهید.هر شش ماهپنجره‏ها را از داخل و بیرون تمیز کرده و بشویید. لازم است پنجره‏های آشپزخانه که نزدیک اجاق گاز یا سینک ظرف‌شویی هستند و زودتر کثیف می‏شوند هر سه ماه یک‌بار تمیز شوند.

 به وسایلی که در زیر زمین، خرپشته و پارکینگ انبار کرده‏اید سری بزنید و آنها را مرتب کرده و وسایل اضافه را دور بیندازید.اتاق خواب را تمیز کنید. زیر تختخواب را جارو کرده و تشک‏ها را با چوب ضربه بزنید و بتکانید.

 بالش‏ها را در معرض هوای آزاد و زیر نور آفتاب قرار دهید.کمد لباس‏ها را مرتب کرده و لباس‏های اضافه‌ای که مربوط به فصل نیست را کنار بگذارید.

 ظروف نقره را تمیز کنید.

سالی نیز یک بار:

مبلمان سنگین را جابه‌جا کرده و قسمت زیر و پشت آنها را تمیز کنید.زیر فرش‏ها و قالیچه‏ها را جارو بکشید و قالیچه‏های کثیف را بشویید.

فرش‏ها و پرده‏ها را تمیز کنید.

 این کار را می‏توانید با بخارشو انجام دهید. در صورتی که خیلی کثیف هستند آنها را بشویید.دیوارها را بشویید.

 لوسترها را تمیز کنید.

کلمات کلیدی این متن:نظافت منازل-آموزش نظافت منازل



+ نوشته شده در شنبه 12 بهمن 1392برچسب:,ساعت 10:47 توسط محسن بیوک خان |

آشپزخانه شرکت خدمات مهر نیس 
44216051   22855915



آشپزخانه از دیگر اتاق های خانه است که می توان با سرکه آن را از هر نوع آلودگی پاک و تمیز کرد. مخلوط آب و سرکه را برای تمیز کردن سطح زمین و کاشی های استفاده کنید.

• از مخلوط سرکه و آب می توانید برای ضدعفونی کردن یخچال، کانتر آشپزخانه، کاشی های کف زمین و حتی تخته گوشت خوردکنی استفاده کنید.

• برای برق انداختن ظروف، دو پیمانه سرکه سفید را در مخزن پودر شوینده ماشین ظرفشویی بریزید و یک دور کامل همه ظرف ها را با آن بشویید.

•  برای پاک کردن و بوزدایی از چاه ظرفشویی، دو پیمانه آب داغ و سپس دو پیمانه سرکه سفید را داخل سوراخ های چاه بریزید.

ماشین لباسشویی



برای از بین بردن لکه های لباس و نرم کردن آنها نیز می توانید از سرکه استفاده کنید.

• دو پیمانه سرکه سفید را در مرحله آبکشی ماشین لباسشویی اضافه کنید تا هرگونه لک یا باقی مانده پودر و صابون از روی لباس ها برداشته و نرم شوند.

• برای از بین بردن لکه آب میوه و شربت از روی لباس های نخی، اسنفجی را داخل سرکه بخیسانید و روی لکه بکشید. سپس آن را آبکشی کنید. البته فقط تا 24 ساعت پس از لک شدن، می توانید به این روش لکه را از بین ببرید. 

• برای ضدعفونی کردن ماشین لباسشویی، دو پیمانه سرکه سفید داخل دستگاه بریزید و بگذارید خالی، یک دور کامل کار کند.

• برای از بین بردن لک قهوه ای ایجاد شده روی فلز اتو هم می توانید از عصاره غلیظ سرکه و نمک استفاده کنید. این خمیر را روی اتو بکشید و با دستمال پاک کنید. دیگر اثری از لکه های قهوه ای نخواهد بود.

اتاق نشیمن، هال و اتاق خواب



این اتاق ها اصولا برای استفاده زیادی که از آنها می شود بسیار آلوده هستند و باید ضدعفونی بشوند.

• کفپوش های چوبی، دیوار، در و کلیدهای برق را می توانید با مخلوط آب و سرکه تمیز کنید.

• برای برق انداختن شیشه هم می توانید به نسبت مساوی از آب گرم و سرکه استفاده کنید. این مخلوط را به شیشه اسپری کنید و با دستمال بکشید تا تمیز شود و برق بیفتد. 

• برای از بین بردن لکه مبل و فرش هم می توانید از مخلوط یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی، یک قاشق چایخوری سرکه و یک لیتر آب ولرم استفاده کنید. مخلوط را روی لکه موردنظر بریزید، با فرچه نرم روی آن بکشید و با حوله خشک کنید. این کار  را تا زمانی تکرار کنید که لکه از بین برود.

نکته: ابتدا باید جنس فرش یا پارچه رومبلی خود را بشناسید تا در اثر این مواد پوسیده نشوند. می توانید ابتدادر بخش کوچکی آن را امتحان کنید و اگر مشکلی نداشت، در محل موردنظر اعمال کنید. 

 

 

 

 
کاشی های شیشه ای یکی از رایج ترین مصالح برای استفاده در آشپزخانه هستند. کاشی ها در رنگ ها و شکل های متنوع در فروشگاه ها فروخته می شوند و می توانید به سلیقه شخصی خود از میان آنها انتخاب کنید.
 

 


1. ترکیب رنگ ها

با استفاده از کاشی های شیشه ای مربعی شکل می توانید بخش های تورفته دیوار آشپزخانه را به شکل زیبایی تزئین کنید. برای این منظور بهتر است از انواع رنگ های متضاد در کنار هم استفاده کنید تا سایه روشن زیبایی ایجاد شود. به طور مثال، می توانید از رنگ های خردلی، آبی و توسی در کنار هم بهره بگیرید.


2. ترکیب با دیگر کاشی ها

دو نوع متفاوت از کاشی های شیشه ای را انتخاب کنید و آنها را با سلیقه خود در کنار هم بچینید و نصب کنید. بهتر است از یک رنگ واحد برای دو شکل متفاوت استفاده کنید تا با یکدیگر تناسب بیشتری داشته باشند. حتی می توانید در دو حالت عمودی و افقی آنها را بچینید تا تفاوتشان بیشتر مشخص شود.

 


3. در این آشپزخانه از کاشی های شیشه ای براق و درخشان استفاده شده است تا زیر نور بازتاب زیبایی از رنگ های رنگین کمان را منعکس کند. از هر زاویه ای که به این کاشی ها نگاه کنید درخشندگی زیبای آنها را می بینید. این کاشی های صدفی به ترکیب رنگ بژ این اتاق زیبایی دوچندان بخشیده است.



+ نوشته شده در جمعه 11 بهمن 1392برچسب:,ساعت 13:24 توسط محسن بیوک خان |

 

 خدمات اسباب کشی شرکت مهر نیس

با کارشناسان زبده و خبره  پرسنلی مجرب و حرفه ای در امر بسته بندی، اسباب و اثاثیه، جابجایی وسایل و بار جهت اسباب کشی منازل، اثاث کشی ادارات و باربری تجاری به تمام نقاط کشور با بیمه،بصورت شبانه روزیو آماده ارائه ی خدمات به شما هموطنان عزیز وگرامی می باشد.



+ نوشته شده در پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:,ساعت 21:22 توسط محسن بیوک خان |

شرکت خدماتی نظافتی مهر نیس 44216051         88895207      22855915    77220588   شماری تماس

تهران/طهران     عید نوروز را با ما باشید  طهران با نظافت مهر نیس

1


+ نوشته شده در پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:,ساعت 12:5 توسط محسن بیوک خان |

-شركت موظف است در طول مدت قرارداد (حين انجام كار) مراقبت هاي لازم جهت حفظ و نگهداري اموال كارفرما را بنمايد و چنانچه بر اثر فعل نيروي كار اجناس كارفرما صدمه ببيند شركت مسئول جبران آن خواهد بود.

2-كار فرما متعهد مي گردد كه حقوق نيروي اعزامي را فقط با هماهنگي شركت به نيرو بپردازد .

3-كارفرما متعهد ميگردد كه تحت هيچ شرايطي به نيرو وام و لوازم زينتي ندهد مگر باهماهنگی كتبی مديريت شركت.

4-هر گونه قصور يا كم كاری يا كمبود وسايل و لوازم تا 24 ساعت پس از خروج نيرو قابل قبول می باشد.

5-کارفرما متعهد ميگردد در صورت افزايش حقوق نيرو در سال جديد مبلغ فوق مابه التفاوت را به نيرو پرداخت نمايد.

6-شركت متعهد مي گردد كه چنانچه كارفرما از نيروي اعزامي ابراز نارضايتي نمود ، در اسرع وقت آن را رفع و يا شخص ديگري جايگزين نمايد.

7-چنانچه رزرو انجام شود و خدمات از طرف شما شهروند عزیز به هر دلیلی کنسل شود 50% هزینه پیش پرداخت کسر خواهد شد و الباقی پیش پرداخت بعد از 15 روز به شما عودت خواهد شد.

8-شرکت در قبال استفاده از پرسنل بدون هماهنگی قبلی هیچ مسئولیتی ندارد.

9-در صورت نارضایتی حتماً شرکت را در جریان کار قرار دهید.

10-لطفاً در صورت رضایت کامل و پس از اتمام کار، برگه اعزام پرسنل را امضاء فرمائید.

11-فاکتور بدون مهر شرکت، فاقد اعتبار می باشد.

12-در تاریخی که پرسنل باید مراجعه کنند، دقت داشته باشید در صورتی که شخصی در خانه یا محل اعزامی، نیرو حضور نداشته باشد برای حضور مجدد هزینه دریافت خواهد شد.

[ شنبه چهارم آذر 1391 ] [ 19:36 ] [ شرکت خدماتی مهر نیس


+ نوشته شده در چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:,ساعت 13:35 توسط محسن بیوک خان |

. آسیب‌های پوستی شرکت مهر   نیس      44216051

استفاده از دستکش هنگام کار با مواد شوینده، بهترین شیوه برای حفاظت از پوست و ناخن‌هاست؛ سعی کنید تا آنجا که ممکن است از تماس مستقیم دست‌ها با انواع مواد شوینده و پاک‌کننده خودداری کنید. اگر پوست حساسی دارید بهتر است ابتدا یک دستکش نخی و سپس روی آن یک دستکش لاستیکی دست کنید؛

زیرا گاهی اوقات پوست به لاستیک دستکش حساسیت نشان می‌دهد. البته چنانچه از دستکش‌های آشپزخانه استفاده می‌کنید، بهتر است آنها را هر چند وقت یکبار تعویض کرده یا از دستکش‌های لاتکس که معمولا یکبار مصرف هستند، بهره ببرید؛ البته دقت داشته باشید دستکش‌ها نباید پاره بوده یا منفذی داشته باشد. همچنین دستورالعمل استفاده از مواد شوینده را نیز بخوانید و طبق آن عمل کنید. عدم رعایت موارد ایمنی در زمان استفاده از مواد ضدعفونی کننده و سفیدکننده می‌تواند آسیب‌های پوستی شدیدی را به همراه داشته باشد. این مواد منجر به خشکی شدید پوست شده و در درازمدت به اگزما تبدیل شود. خشکی، پوسته پوسته شدن، خارش و سوزش پوست از جمله علائمی است که نیاز به توجه و رسیدگی دارند. شکنندگی و خردشدن ناخن‌ها و جداشدن ناخن از قسمت زیرین نیز از جمله مشکلاتی است که می‌تواند در ناخن‌ها خودش را نشان دهد.

 

 

۳. آسیب‌های دستگاه تنفسی

هرکدام از شوینده‌ها PH و مواد شیمیایی مخصوص خودش را دارد و با کمک آنزیم‌هایش چربی‌ها و آلودگی‌ها را در خود حل می‌کند. مخلوط کردن این شوینده‌ها با هم می‌تواند باعث واکنش‌های شیمیایی خطرناک شده  و به سیستم تفسی آسیب برساند. مثلا مخلوط کردن هرچند جزئی وایتکس و جوهر لیمو گاز بسیار خطرناکی را تولید می‌کند که در محیط بسته خیلی زود می‌تواند باعث خفگی و مرگ شود. از این جهت توصیه می‌شود هنگام کار با مواد شوینده و ضد عفونی کننده پنجره را باز بگذارید و به هیچ عنوان در محیط بسته از آنها استفاده نکنید.

استفاده از مقادیر زیاد مواد شوینده نظیر وایتکس و جوهرنمک در مکان‌های فاقد تهویه مناسب هوا، می‌‌تواند به مخاط دستگاه تنفسی‌ فوقانی (حلق و بینی) و دستگاه تنفسی تحتانی (ریه‌ها) آسیب جدی وارد کند. مصرف این مواد در افراد بویژه افراد دچار تحریک پذیری راه‌های هوایی و مبتلایان به آسم و آلرژی بسیار خطرناک است. اولین و بهترین اقدام پس از بروز اختلال، قرار گرفتن در معرض جریان هواست، چرا که استنشاق هوای تازه، تنفس را تسهیل می‌کند و باعث ایجاد آرامش می‌شود. خوردن شیر نیز در این موارد توصیه می‌شود، چرا که مواد شوینده‌ای نظیر وایتکس، علاوه بر آسیب‌ رساندن به ریه و حنجره، مسمومیت‌های داخلی را هم باعث می‌شود.  به هنگام استفاده‌ ‌از شوینده‌های شیمیایی، استفاده از ماسک هم می‌تواند موثر باشد، اما وجود هواکش و بازکردن‌ ‌پنجره‌ها در این زمینه، می‌تواند تا حد زیادی از بروز آسیب‌های تفسی و آلرژی‌ها جلوگیری‌ ‌کند‌.

منبع : شرکت خدماتی  مهر

 

 

 
روانپزشکان هشدار دادند کسانی که به طور افراطی اثاثیه و منزل خود را تمیز می کنند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به افسردگی قرار دارند.
به گزارش خبرگزاری مهر، علاوه بر ارث و وقایع زندگی
، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و تأثیر آن بر مغز عامل بروز بیماری افسردگی است زیرا ارتباط بین سلولهای عصبی را با یکدیگر دچار اشکال می کند.
روانپزشکان معتقدند که افسردگی می تواند با وقایع زندگی از قبیل مرگ، طلاق یا از دست دادن کار ارتباط داشته باشد. خوردن برخی داروها، زیاده روی در مصرف داروها یا ابتلا به بیماریهای دیگر هم می تواند به افسردگی منجر شود.
پیش از این هم پزشکان هشدار داده بودند که استریل کردن و پاکیزه کردن بیش از اندازه محیط زندگی می تواند خطر ابتلا به آسم و آلرژیها را افزایش دهد.
روانپزشکان تاکید دارند که این رفتار افراطی و زیاده روی می تواند با تولید مواد شیمیایی خاص، توانایی مغز را به اختلال دچار کند و در نتیجه فرد به افسردگی منجرشود.
شرکت خدماتی مهر
برچسب‌ها: وسواس در نظافت منزل, افسردگی, آسم و آلرژیها, شرکت خدماتی


+ نوشته شده در سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:,ساعت 18:34 توسط محسن بیوک خان |